UPDATE: Jeg tror fandme hun har vendt sig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Ja vi begge mærker det som at hun ligger på tværs... Vi kan bare ikke mærke hvad der er hvad fordi begge ting føltes lige runde... 

Jo tak... 

Hovede følels hårde end numse, det er faktisk ikke så svært at mærker forskel. ved numsen kan du også finde ned mod låret, det følelse ikke så rund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Ja for den da... Virkelig... Vi har mærket her til morgen også inden kæresten tog på arbejde... Og vi kan stadig ikke mærke hovedet nedad... 

Så er meget spændt på scanningen idag...  Hvis den viser det samme som vi mærker, så bliver der aftalt en dato for PKS... 

Hun skal da klart gå til noget gynmastik sådan som hun kan boltre sig rundt hehe.

Det bliver spændende! Håber i får en god dato så Hvordan har du det med, at det nok bliver PKS?

Anmeld

29. august 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Hun skal da klart gå til noget gynmastik sådan som hun kan boltre sig rundt hehe.

Det bliver spændende! Håber i får en god dato så Hvordan har du det med, at det nok bliver PKS?

Hun skal helt klart gå til gymnastik eller noget i den stil... 

Jeg har det helt fint med PKS... Vil allerhelst selv føde... Har nu hørt mange sige at PKS også kan være en rigtig god oplevelse... 

Anmeld

29. august 2011

Nille-pigen

Mira0911 skriver:

Nu kom kæresten endelig hjem... 

Før vi begyndte at spise noget, mærkede han om han kunne mærke hovedet nedad - Det kunne han ikke... Han mærkede på siderne af maven og mærkede det samme som jeg, og kan heller ikke mærke hvad der er numse og hoved... 

Vi satte os hen for at spise... Da vi var færdige, bad jeg ham igen mærke for at være på den sikre side... Og han kan stadig ikke mærke hendes hoved nedad... 

Han mærker det også som at hun ligger på tværs... Vi har mærket tit lige siden og mærker det samme.... 

Hun er noget af en bestemt dame må jeg sige!! 

bare hun vender sig rigtigt inden fødslen så skal det nok gå... selvom der ikke er langt igen... 

Anmeld

29. august 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Hovede følels hårde end numse, det er faktisk ikke så svært at mærker forskel. ved numsen kan du også finde ned mod låret, det følelse ikke så rund

Tak for tippet... Har sat meget af morgen her og mærket, og kan bare ikke mærke hvad der er hvad... Kan slet ikke mærke hovedet nedad længere... 

Anmeld

29. august 2011

Mira0911

Nille-pigen skriver:

bare hun vender sig rigtigt inden fødslen så skal det nok gå... selvom der ikke er langt igen... 

Ja, hvis hun ligger på tværs til scanningen, bliver jeg tilbudt endnu en forsøg til vending og der takker vi nej, det var så grim en oplevelse... Så vi snakker med overlægen om PKS... Jordemoderen sagde i Torsdags at så ville han finde en dato med det samme... 

Så er noget spændt... 

Anmeld

29. august 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Hun skal helt klart gå til gymnastik eller noget i den stil... 

Jeg har det helt fint med PKS... Vil allerhelst selv føde... Har nu hørt mange sige at PKS også kan være en rigtig god oplevelse... 

Hihi . ja det må hun da!

Dejligt at du har det godt med det. Synes man hører mange der er bange for det, eller kede af det. Men det gode ved det er, så du så på forhånd kender lillepigen fødselsdag

Venter spændt på update i eftermiddag

dog fingre for, at hun har fået vendt sig rigtigt igen, så du kan få lov til at føde selv

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Tak for tippet... Har sat meget af morgen her og mærket, og kan bare ikke mærke hvad der er hvad... Kan slet ikke mærke hovedet nedad længere... 

Jeg mærker stadig heller ikke ret meget aktivitet foroven, men scanningen viste at hun stod med hovede op af, og hun ligger så jeg ikke selv kan mærke hvad der er hovede eller hale. men føler samtidig heller ikke at hun sparker ned ad mere.

Anmeld

29. august 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Hihi . ja det må hun da!

Dejligt at du har det godt med det. Synes man hører mange der er bange for det, eller kede af det. Men det gode ved det er, så du så på forhånd kender lillepigen fødselsdag

Venter spændt på update i eftermiddag

dog fingre for, at hun har fået vendt sig rigtigt igen, så du kan få lov til at føde selv

Ja jeg har også læst mange som bliver kede af at de ikke  kommer til at føde selv, at føde selv, er en fed oplevelse synes jeg, når det går godt... Til i sidst i fødslen med Julie gik alt bare så stærkt, jeg havde ikke flere kræfter til sidst og hun fik ikke ilt nok under fødslen... Før alt det kom, var første del af fødslen super fantastisk... 

Du kan tro jeg nok skal komme med en update...  Ingen tvivl der... 

Ja håber da også at hun vender sig rigtigt inden... 

Anmeld

29. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Nu kom kæresten endelig hjem... 

Før vi begyndte at spise noget, mærkede han om han kunne mærke hovedet nedad - Det kunne han ikke... Han mærkede på siderne af maven og mærkede det samme som jeg, og kan heller ikke mærke hvad der er numse og hoved... 

Vi satte os hen for at spise... Da vi var færdige, bad jeg ham igen mærke for at være på den sikre side... Og han kan stadig ikke mærke hendes hoved nedad... 

Han mærker det også som at hun ligger på tværs... Vi har mærket tit lige siden og mærker det samme.... 

Hun er noget af en bestemt dame må jeg sige!! 

Ihhh den bandit. Håber hun ender med at ligge sig rigtig igen!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.