Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Det kan jeg hurtigt fortælle dig om... Siden jeg var 6 uger henne har jeg kastet op, haft kvalme, og haft det rigtig elendigt.. Jeg blev sygemeldt da det var det bedste, jeg døjer jo som sagt stadig med det... Da jeg ventede Julie, blev jeg sygemeldt fra uge 8 med de samme gener...
Det kan jeg hurtigt fortælle dig om...
Siden jeg var 6 uger henne har jeg kastet op, haft kvalme, og haft det rigtig elendigt.. Jeg blev sygemeldt da det var det bedste, jeg døjer jo som sagt stadig med det...
Da jeg ventede Julie, blev jeg sygemeldt fra uge 8 med de samme gener...
Er det fordi at du så "føder" tidligere når det er PKs end alm fødsel eller?? Ellers forstår jeg ikke lige sammenhængen.. Men det kommer selvfølgelig heller ik míg ved på nogen måde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil bare ønske dig PØJ PØJ med fødslen
Mira0911 skriver: Nu kom kæresten endelig hjem... Før vi begyndte at spise noget, mærkede han om han kunne mærke hovedet nedad - Det kunne han ikke... Han mærkede på siderne af maven og mærkede det samme som jeg, og kan heller ikke mærke hvad der er numse og hoved... Vi satte os hen for at spise... Da vi var færdige, bad jeg ham igen mærke for at være på den sikre side... Og han kan stadig ikke mærke hendes hoved nedad... Han mærker det også som at hun ligger på tværs... Vi har mærket tit lige siden og mærker det samme.... Hun er noget af en bestemt dame må jeg sige!!
Nu kom kæresten endelig hjem...
Før vi begyndte at spise noget, mærkede han om han kunne mærke hovedet nedad - Det kunne han ikke... Han mærkede på siderne af maven og mærkede det samme som jeg, og kan heller ikke mærke hvad der er numse og hoved...
Vi satte os hen for at spise... Da vi var færdige, bad jeg ham igen mærke for at være på den sikre side... Og han kan stadig ikke mærke hendes hoved nedad...
Han mærker det også som at hun ligger på tværs... Vi har mærket tit lige siden og mærker det samme....
Hun er noget af en bestemt dame må jeg sige!!
For søren da! Hun er en meget bestemt lille dame hva
Bliver det så PKS? Hvis det gør, så er det fede ved det, at du kender hendes fødselsdag på forhånd Så slipper du for ventetiden.
Kan du så høre efter din lille tosse... du skal stå på hovedet og ikke blive ved med at slå koldbøtter... Du skal klart gå til gymnastik og spring når du bliver gammel nok til det...
Majbritt
Rikke Houmøller Thaarup skriver: Altså min dreng lå, som i beskriver, indtil sent uge 37/38 før han besluttede sig for at vende rigtigt.. Så det kan vel nåes endnu.
Altså min dreng lå, som i beskriver, indtil sent uge 37/38 før han besluttede sig for at vende rigtigt.. Så det kan vel nåes endnu.
Ja det kan det da.. Var til vendingsforsøg i Torsdags... Og skal til scanning idag og der får vi så at se hvordan hun ligger... Vi kan stadig ikke mærke hovedet nedad...
Hvis den viser det samme til scanningen - Så bliver det PKS... Jeg skal ikke opleve vendingsforsøg igen...
MSM skriver: Er det fordi at du så "føder" tidligere når det er PKs end alm fødsel eller?? Ellers forstår jeg ikke lige sammenhængen.. Men det kommer selvfølgelig heller ik míg ved på nogen måde.
Hvis det bliver PKS - Så "føder" jeg tidligere...
Nanna1985 skriver: Vil bare ønske dig PØJ PØJ med fødslen
Tusind tak skal du have...
Madam Blå skriver: For søren da! Hun er en meget bestemt lille dame hva Bliver det så PKS? Hvis det gør, så er det fede ved det, at du kender hendes fødselsdag på forhånd Så slipper du for ventetiden.
Ja for den da... Virkelig... Vi har mærket her til morgen også inden kæresten tog på arbejde... Og vi kan stadig ikke mærke hovedet nedad...
Så er meget spændt på scanningen idag... Hvis den viser det samme som vi mærker, så bliver der aftalt en dato for PKS...
twinboys skriver: Kan du så høre efter din lille tosse... du skal stå på hovedet og ikke blive ved med at slå koldbøtter... Du skal klart gå til gymnastik og spring når du bliver gammel nok til det... Majbritt
Hehe råb noget højere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128