UPDATE: Jeg tror fandme hun har vendt sig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

henh01

Mira0911 skriver:

Hun er virkelig en fræk dame... 

Kan de virkelig måle sådan præcist hvor meget fostervand der? 

Jeg er hvert fald spændt på scanningen her til middag... 

Fødte du normalt eller? 

Jeg blev sat i gang 14 dage før termin og her prikkede de vandet - så mit vand løb ned i en balje. Og fordi de var så overrasket over mængden - målte de det.. De havde hørt om at man kunne have så meget fostervand, men aldrigs et det, så jeg gav dem en på oplveren sagde de

Ja jeg fødte "normalt" der var en del komplikationer og jeg var nær endt i AKS, men heldigvis kom han ud med cup i sidste øjeblik.. Jeg kunne mærke at han drejede hovedet iog med at han lagde sig fast i mit bækken (under veerne) og jeg vil anbefale dig at mærke efter når du får veer om din drejer hovedet - det kan de jo fordi de netop ikke har sat sig fast (ellers ville de jo ikke kunne vende sig som vores har gjort)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Mira0911

henh01 skriver:

Jeg blev sat i gang 14 dage før termin og her prikkede de vandet - så mit vand løb ned i en balje. Og fordi de var så overrasket over mængden - målte de det.. De havde hørt om at man kunne have så meget fostervand, men aldrigs et det, så jeg gav dem en på oplveren sagde de

Ja jeg fødte "normalt" der var en del komplikationer og jeg var nær endt i AKS, men heldigvis kom han ud med cup i sidste øjeblik.. Jeg kunne mærke at han drejede hovedet iog med at han lagde sig fast i mit bækken (under veerne) og jeg vil anbefale dig at mærke efter når du får veer om din drejer hovedet - det kan de jo fordi de netop ikke har sat sig fast (ellers ville de jo ikke kunne vende sig som vores har gjort)

Ja det må jeg da vidst lige mærke efter når det er... Hvis jeg kommer til at føde normalt..  Vildt at det kan lade sig gøre med så meget fostervand... 

Julie blev også taget med cup til sidst... Jeg havde virkelig ikke flere kræfter selv til sidst, og så faldte hendes hjertelyd, og hun fik heller ikke ilt nok under fødslen, så det skulle gå ret stærkt til sidst... 

Føj det gør nas når de sætter cup på... 

Anmeld

29. august 2011

MSM

Mira0911 skriver:

Hvis det bliver PKS - Så "føder" jeg tidligere... 

Ok, nu er jeg med

Håber det hele går som det skal og ønsker dig held og lykke

Anmeld

29. august 2011

henh01

Mira0911 skriver:

Ja det må jeg da vidst lige mærke efter når det er... Hvis jeg kommer til at føde normalt..  Vildt at det kan lade sig gøre med så meget fostervand... 

Julie blev også taget med cup til sidst... Jeg havde virkelig ikke flere kræfter selv til sidst, og så faldte hendes hjertelyd, og hun fik heller ikke ilt nok under fødslen, så det skulle gå ret stærkt til sidst... 

Føj det gør nas når de sætter cup på... 

Jeg nåede slet ikke at registrere om det gjorde ondt fordi jeg var så opsat på at han skulle ud NU! Hans ilt og hjertelyd havde også været faldende og der var taget 8 blodprøver fra hans hoved under fødslen - det var forfærdeligt. Men ud kom han jo

Er spændt på hvad jeres scanning fortalte jer

Anmeld

29. august 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Vi skal til scanning imorgen, og overlægen aftaler så med os hvad der skal ske... Det sagde han og jordemoderen også i Torsdags til vendingsforsøget... 

Hvad skete der så????

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Hvordan gik skanningen ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.