UPDATE: Jeg tror fandme hun har vendt sig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.284 visninger
65 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Mira0911

Nu kom kæresten endelig hjem... 

Før vi begyndte at spise noget, mærkede han om han kunne mærke hovedet nedad - Det kunne han ikke... Han mærkede på siderne af maven og mærkede det samme som jeg, og kan heller ikke mærke hvad der er numse og hoved... 

Vi satte os hen for at spise... Da vi var færdige, bad jeg ham igen mærke for at være på den sikre side... Og han kan stadig ikke mærke hendes hoved nedad... 

Han mærker det også som at hun ligger på tværs... Vi har mærket tit lige siden og mærker det samme.... 

Hun er noget af en bestemt dame må jeg sige!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Kofoed.

Skal i så have haft i nogen/fg, eller hvordan?

Anmeld

28. august 2011

Aagaard

Øv altså! Hun ku da godt lige være blevet liggende hva? Sådan en omgang som du fik!

- så må du vel bare indstille dig på PKS?

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Skal i så have haft i nogen/fg, eller hvordan?

Hvad for noget? 

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Nå... Hun er på tværs allerede nu  

Held og lykke om en måned

Anmeld

28. august 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Hvad for noget? 

Jamen skal en jordemoder ikke bekræfte og derefter skal i vel aftale hvad i så vil.

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

Aagaard skriver:

Øv altså! Hun ku da godt lige være blevet liggende hva? Sådan en omgang som du fik!

- så må du vel bare indstille dig på PKS?

Ja hun kunne altså godt lige makke ret synes jeg.... 

Ja det må jeg indstille mig på nu... Har ikke noget imod at det bliver PKS - så kan jeg komme af med alt bøvlet af gener... 

Jeg synes vi har mærket rigtig længe og kan bare ikke mærke det hoved dernede... 

Er spændt om scanningen viser det samme imorgen som vi mærker herhjemme... 

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Jamen skal en jordemoder ikke bekræfte og derefter skal i vel aftale hvad i så vil.

Vi skal til scanning imorgen, og overlægen aftaler så med os hvad der skal ske... Det sagde han og jordemoderen også i Torsdags til vendingsforsøget... 

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Nå... Hun er på tværs allerede nu  

Held og lykke om en måned

Ja vi begge mærker det som at hun ligger på tværs... Vi kan bare ikke mærke hvad der er hvad fordi begge ting føltes lige runde... 

Jo tak... 

Anmeld

28. august 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Vi skal til scanning imorgen, og overlægen aftaler så med os hvad der skal ske... Det sagde han og jordemoderen også i Torsdags til vendingsforsøget... 

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.