Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Filuca skriver: Jeg synes det er rigtig sødt! Og synes også de to navne passer rigtig godt sammen - jeg kan godt lide, at de begge to er lidt specielle navne, man ikke ser så tit
Jeg synes det er rigtig sødt! Og synes også de to navne passer rigtig godt sammen - jeg kan godt lide, at de begge to er lidt specielle navne, man ikke ser så tit
"Camulla synes godt om dette"
Der mangler virkelig sådan en knap
ELSKER det... og gad godt jeg havde kaldt min Noah fra Noam... dengang havde jeg bare ikke lige tænkt på Noam..
Camulla skriver: Ihh, tusind tusind tak
Ihh, tusind tusind tak
Hehe, jamen selv tak da Vi kan jo ikke gøre for vi har så god smag i navne!
Synes der er et flot navn - og foreslog det faktisk til mit 2. barn (men det blev ADam i stedet ) - tænker bare at man mange gange vil opleve at folk tror han hedder NoaH... Altså så lige når de får det at vide første gang. Men så må man jo bare gentage
DAs mor skriver: Synes der er et flot navn - og foreslog det faktisk til mit 2. barn (men det blev ADam i stedet ) - tænker bare at man mange gange vil opleve at folk tror han hedder NoaH... Altså så lige når de får det at vide første gang. Men så må man jo bare gentage
Hehe, min bros hedder jo Noam, og deres nr 2 som kommer til sept. får nok navnet Adam To smukke navne
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, min bros hedder jo Noam, og deres nr 2 som kommer til sept. får nok navnet Adam To smukke navne
Ja det er så Min kæreste kunne bare overhovedet ikke lide det (men Adam var også min egen favorit, så det var helt ok! )
DAs mor skriver: Ja det er så Min kæreste kunne bare overhovedet ikke lide det (men Adam var også min egen favorit, så det var helt ok! )
Super lækkert navn Adam
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Super lækkert navn Adam
Nemlig Jeg har forresten ikke fået lavet tatovering endnu Håber min kærestes giver mig den i fødselsdagsgave
DAs mor skriver: Nemlig Jeg har forresten ikke fået lavet tatovering endnu Håber min kærestes giver mig den i fødselsdagsgave
Hehe, heldigvis bliver det aldrig for sent med en tusse Håber også du får den i gave. Jeg har også et par projekter som må vente til jeg har født og har pengene!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128