Navnet Noam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Filuca

Jeg synes det er rigtig sødt! Og synes også de to navne passer rigtig godt sammen - jeg kan godt lide, at de begge to er lidt specielle navne, man ikke ser så tit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Camulla

Filuca skriver:

Jeg synes det er rigtig sødt! Og synes også de to navne passer rigtig godt sammen - jeg kan godt lide, at de begge to er lidt specielle navne, man ikke ser så tit

"Camulla synes godt om dette"

Der mangler virkelig sådan en knap    

Anmeld

28. august 2011

Kamulla

ELSKER det... og gad godt jeg havde kaldt min Noah fra Noam... dengang havde jeg bare ikke lige tænkt på Noam..

Anmeld

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Camulla skriver:

Ihh, tusind tusind tak 

Hehe, jamen selv tak da  Vi kan jo ikke gøre for vi har så god smag i navne! 

Anmeld

28. august 2011

LinLin

Synes der er et flot navn - og foreslog det faktisk til mit 2. barn (men det blev ADam i stedet ) - tænker bare at man mange gange vil opleve at folk tror han hedder NoaH... Altså så lige når de får det at vide første gang. Men så må man jo  bare gentage

Anmeld

28. august 2011

DAs mor skriver:

Synes der er et flot navn - og foreslog det faktisk til mit 2. barn (men det blev ADam i stedet ) - tænker bare at man mange gange vil opleve at folk tror han hedder NoaH... Altså så lige når de får det at vide første gang. Men så må man jo  bare gentage

Hehe, min bros hedder jo Noam, og deres nr 2 som kommer til sept. får nok navnet Adam  To smukke navne 

Anmeld

28. august 2011

LinLin

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, min bros hedder jo Noam, og deres nr 2 som kommer til sept. får nok navnet Adam  To smukke navne 

Ja det er så Min kæreste kunne bare overhovedet ikke lide det (men Adam var også min egen favorit, så det var helt ok! )

Anmeld

28. august 2011

DAs mor skriver:

Ja det er så Min kæreste kunne bare overhovedet ikke lide det (men Adam var også min egen favorit, så det var helt ok! )

Super lækkert navn Adam 

Anmeld

28. august 2011

LinLin

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Super lækkert navn Adam 

Nemlig Jeg har forresten ikke fået lavet tatovering endnu  Håber min kærestes giver mig den i fødselsdagsgave

Anmeld

28. august 2011

DAs mor skriver:

Nemlig Jeg har forresten ikke fået lavet tatovering endnu  Håber min kærestes giver mig den i fødselsdagsgave

Hehe, heldigvis bliver det aldrig for sent med en tusse  Håber også du får den i gave. Jeg har også et par projekter som må vente til jeg har født og har pengene! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.