Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camulla skriver: Har en veninde som synes det lyder som Maoam - de der frugtkarameller ha ha...
Har en veninde som synes det lyder som Maoam - de der frugtkarameller ha ha...
Hihi, når nu du nævner dem. hmm, har lyst til Maoam (graviditetens sjove lyster).
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Ja, jeg synes slet ikke de passer sammen - tænker i stedet på drengenavne, der slutter på -as. Du foreslår også selv et par
Ja, jeg synes slet ikke de passer sammen - tænker i stedet på drengenavne, der slutter på -as. Du foreslår også selv et par
Jeg synes bare de passer sammen på den måde at det begge er specielle navne, de er korte og har 2 stavelser. Skulle lillebrors navn også slutte på -as, så synes jeg det blver for meget af det gode De kan også minde for meget om hinanden synes jeg...
Camulla skriver: Jeg synes bare de passer sammen på den måde at det begge er specielle navne, de er korte og har 2 stavelser. Skulle lillebrors navn også slutte på -as, så synes jeg det blver for meget af det gode De kan også minde for meget om hinanden synes jeg...
Hver sin smag
Er ikke så vild med navnet, men det vigtigste er jo også at i som forældre kan lide det
/Fenja (39+3)
Jeg er ikke vild med det - sorry... Men min mening betyder heldigvis ikke noget..
Camulla skriver: Vi overvejer at kalde vores næste dreng for Noam og er bare nysgerrig om hvad DU synes. Jeg ved fra min vennekreds, at der er delte meninger, så kom med jeres Og begrund gerne... (Min store dreng hedder Micas og jeg synes det passer så godt dertil) Tak
Vi overvejer at kalde vores næste dreng for Noam og er bare nysgerrig om hvad DU synes. Jeg ved fra min vennekreds, at der er delte meninger, så kom med jeres Og begrund gerne...
(Min store dreng hedder Micas og jeg synes det passer så godt dertil)
Tak
Jeg kan ikke lide
Micas elsker det navn
Jeg ELSKER det navn. Det er et fint hebraisk navn, og min nevø fik navnet da hans forældre skulle bruge et navn som kunne fungere på de fleste sprog. Vi er nemlig en meget blandet flok. Blandt andet israelere . Så jeg er helt pjattet med det.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg ELSKER det navn. Det er et fint hebraisk navn, og min nevø fik navnet da hans forældre skulle bruge et navn som kunne fungere på de fleste sprog. Vi er nemlig en meget blandet flok. Blandt andet israelere . Så jeg er helt pjattet med det.
Ihh, tusind tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128