Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
svanen73 skriver: Jeg forstår ik helt folk syns ens børns navne skal passe sammen Hvorfor?? Kald ham Luka det skal min søn hedde
Jeg forstår ik helt folk syns ens børns navne skal passe sammen
Hvorfor??
Kald ham Luka det skal min søn hedde
Jeg kan bare godt lide når de passer sammen, de er jo brødre...
Luka synes jeg ikke rigtig. Kender en pige der hedder det og min mands og drengenes efternavn starter også med L og er på 4 bogstaver. Det bliver for meget efter min mening. Og så har jeg bare nogle yndlingsbogstaver som bl.a. er især M og N
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes navnet er sødt på skrift, men kan ikke lide at sige det, synes det ligger forkert på tungen, men måske er det bare mig.
Kofoed. skriver: Synes navnet er sødt på skrift, men kan ikke lide at sige det, synes det ligger forkert på tungen, men måske er det bare mig.
Hvor sjovt, sådan har jeg det også. Det er mest min mand som synes det er et hit, selvom jeg foreslog det. Er dog ved at vænne mig til det og synes efterhånden rigtig godt om det
Mamalou skriver: Jeg synes rigtig godt om navnet. Faktisk stod Noam på listen, da vi skulle finde navn til vores søn. Kæresten var dog ikke så tosset med navnet som jeg, så vi har fået en Villads. Jeg synes Noam og Micas passer fint sammen! Kh. Louise
Jeg synes rigtig godt om navnet. Faktisk stod Noam på listen, da vi skulle finde navn til vores søn. Kæresten var dog ikke så tosset med navnet som jeg, så vi har fået en Villads. Jeg synes Noam og Micas passer fint sammen! Kh. Louise
Tusind tak Det varmer!
Camulla skriver: Hvor sjovt, sådan har jeg det også. Det er mest min mand som synes det er et hit, selvom jeg foreslog det. Er dog ved at vænne mig til det og synes efterhånden rigtig godt om det
Okay, så er jeg ikke helt underlig Men ja, tror lige tungen skal vænne sig til ordet.
Synes det er så sødt et navn
Kofoed. skriver: Okay, så er jeg ikke helt underlig Men ja, tror lige tungen skal vænne sig til ordet.
Har en veninde som synes det lyder som Maoam - de der frugtkarameller ha ha...
Camulla skriver: Hmm... Er det rigtigt? Jeg kan bare ikke finde andre drengenavne jeg kan lide som jeg synes passer dertil. Har du forslag? Ville have haft Benjamin, men synes også samtidig at det skal være lidt specielt eftersom Micas er det. Det er ikke fair overfor Micas hvis han er den eneste, hvor folk har svært ved at forstå hans navn... Forstå mig ret... Måske det bliver belastende for ham i længden at alle tror han enten hedder Michael, Niklas eller Lukas. Så det samme skal gælde for lillebror
Hmm... Er det rigtigt? Jeg kan bare ikke finde andre drengenavne jeg kan lide som jeg synes passer dertil. Har du forslag?
Ville have haft Benjamin, men synes også samtidig at det skal være lidt specielt eftersom Micas er det. Det er ikke fair overfor Micas hvis han er den eneste, hvor folk har svært ved at forstå hans navn... Forstå mig ret... Måske det bliver belastende for ham i længden at alle tror han enten hedder Michael, Niklas eller Lukas. Så det samme skal gælde for lillebror
Ja, jeg synes slet ikke de passer sammen - tænker i stedet på drengenavne, der slutter på -as. Du foreslår også selv et par
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128