Navnet Noam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du om navnet Noam?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.326 visninger
47 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Camulla

Vi overvejer at kalde vores næste dreng for Noam og er bare nysgerrig om hvad DU synes. Jeg ved fra min vennekreds, at der er delte meninger, så kom med jeres Og begrund gerne...

(Min store dreng hedder Micas og jeg synes det passer så godt dertil)

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

S.Maria

Jeg kan godt lide det. Det navn er på min liste hvis jeg engang skulle få en dreng....

Anmeld

27. august 2011

Bshizzle

Jeg syntes det er et rigtig sødt navn !!!

Jeg fremlagde selv navnet for kæresten, da jeg havde det som min nr 1..
Men han fik hurtigt sagt sin mening om at dette kunne han ihvertifald ikke li..  

Anmeld

27. august 2011

Pige2009

Synes Noam er sødt, men jeg synes så slet ikke det passer til Micas Det eneste, der passer, er stavelserne...

Anmeld

27. august 2011

Camulla

S.Maria skriver:

Jeg kan godt lide det. Det navn er på min liste hvis jeg engang skulle få en dreng....

Tak Tænk så glad man kan blive for en sådan kommentar

Anmeld

27. august 2011

dash..

jeg synes det er sødt

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

Camulla skriver:

Vi overvejer at kalde vores næste dreng for Noam og er bare nysgerrig om hvad DU synes. Jeg ved fra min vennekreds, at der er delte meninger, så kom med jeres Og begrund gerne...

(Min store dreng hedder Micas og jeg synes det passer så godt dertil)

Tak 

I love it  men har I mine teenage år også altid været DYBT fortabt i Noam Halby <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

Anmeld

27. august 2011

Camulla

Baagøe skriver:

Synes Noam er sødt, men jeg synes så slet ikke det passer til Micas Det eneste, der passer, er stavelserne...

Hmm... Er det rigtigt? Jeg kan bare ikke finde andre drengenavne jeg kan lide som jeg synes passer dertil. Har du forslag? 

Ville have haft Benjamin, men synes også samtidig at det skal være lidt specielt eftersom Micas er det. Det er ikke fair overfor Micas hvis han er den eneste, hvor folk har svært ved at forstå hans navn... Forstå mig ret... Måske det bliver belastende for ham i længden at alle tror han enten hedder Michael, Niklas eller Lukas. Så det samme skal gælde for lillebror  

Anmeld

27. august 2011

Camulla

Höör skriver:

I love it  men har I mine teenage år også altid været DYBT fortabt i Noam Halby <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

Nemlig! Han er sådan en lækkerbisken! 

Anmeld

27. august 2011

svanen73

Jeg forstår ik helt folk syns ens børns navne skal passe sammen

Hvorfor??

Kald ham Luka det skal min søn hedde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.