Svigermor med til fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

FruHolm <3

Omsorgsgiver skriver:

Er der nogen af jer der skal have jeres svigermor med til fødslen?? Min svigermor vil meget gerne med, og på den ene side vil jeg da også gerne give hende den oplevelse, men på den anden side så er jeg meget blufærdig. Hun har ikke engang set mig kun i bikini, så hvordan vil det ikke være hvis hun skal se mig splitter ravende nøgen. Ved godt at man kan have en sygehusskjorte på imens, men det dækker jo ikke ret meget...  Min kæreste skal med til fødslen, men er virkelig kommet i tvivl med svigermor. Vi har et rigtig godt forhold til hinanden og vil på en måde også gerne give hende den ære det er at komme med til fødslen. Især nu hvor hun har givet udtryk for at hun gerne vil med. Min kæreste spurgte hende nemlig. Han vil gerne have hende med. Også lige så meget for at have en at støtte sig op af og supplere sig med.

Kom gerne med jeres erfaringer så jeg kan blive bare lidt klogere!

hej

kan sige at min søns farmor og mig havde en svær tid sammen da jeg var sammen med hendes søn , men da jeg blev gravid gik det bedre, var meget nervøs for at have hende med fødslen da jeg jo ikk brød mig om hun skulle se mig uden tøj på.

men beslutning blev hun var med hele vejen, masserede min lænd mens jeg var i bad og under stortset hele fødslen , og hun støttede , og roste osv. det var den bedste beslutning, er så glad for jeg delte oplevelsen med hende, den bedst mulige støtte jeg kunne have med. selv nu hvor jeg bor sammen med min nye kæreste , ved jeg hvor meget det har betydet for hende og det gjorde hele oplevelsen god for mig, ser tilbage på det og fortryder ikk mit valg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Clisolka

Personligt havde jeg ikke gjort det. Min kæreste snakkede også om det på et tidspunkt, men der gik min grænse! 

Hvis ikke du syntes om tanken, så synes jeg at du skal sige fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.