Er der nogen af jer der skal have jeres svigermor med til fødslen?? Min svigermor vil meget gerne med, og på den ene side vil jeg da også gerne give hende den oplevelse, men på den anden side så er jeg meget blufærdig. Hun har ikke engang set mig kun i bikini, så hvordan vil det ikke være hvis hun skal se mig splitter ravende nøgen. Ved godt at man kan have en sygehusskjorte på imens, men det dækker jo ikke ret meget...
Min kæreste skal med til fødslen, men er virkelig kommet i tvivl med svigermor. Vi har et rigtig godt forhold til hinanden og vil på en måde også gerne give hende den ære det er at komme med til fødslen. Især nu hvor hun har givet udtryk for at hun gerne vil med. Min kæreste spurgte hende nemlig. Han vil gerne have hende med. Også lige så meget for at have en at støtte sig op af og supplere sig med.
Kom gerne med jeres erfaringer så jeg kan blive bare lidt klogere!
min svigermor var med til min datters hjemmefødsels + farmand og to jdm.
min svigermor have heller ikke set mig uden tøj på osv.Det tænke jeg endelig ikke rigtigt over den dag jeg føde min datter..Hun var en super hjælp og støtte.Hun er en dejlig eks svigermor den dag i dag også
.
Men det er jo dit valg alene igen andres om hun skal eller ej.
Til min første fødsel have jeg min barndoms og bedste veninde med + hun optog det + hun er godmor og hendes mand fader/gudfar siger vi dog og han er så gudfar til min datter.Min mindste søn nu her der var det kun mig og steen næsten for de sidste 27 min hvor jeg have pres veer kom gudfar(han er også tobias,s fætter) endelig han var på arbejde da det gik igang og have en time ned til slagelse sygehus og nået lige det.Han sagde hele vejen igellem graviditen af steen skulle klippe navlesnor men han sagde så da jdm sagde hvem skal klippe snoren det skal jeg sagde han i ære for henriette og steen
.
Jeg har haft 3 dejlig og forskelig gravidite +fødselen og super gode alle tre.Guldvær.
Henriette
Anmeld