Er der nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

OKay...... Men lad os da håbe du ikk komme til at gå over tid....  hvor langt tid før vil du gerne sættes igang?

Omkring 1850 g for omkring 14 dage siden...  Så det var helt fint...

De er da store er de ikke ?? jamen gerne 14 dage, det får jeg nok ikke igennem, men vil forsøge ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

De er da store er de ikke ?? jamen gerne 14 dage, det får jeg nok ikke igennem, men vil forsøge ..

jo de er rimelig store.... Meget fine i størrelsen.... Men de svinger meget scanningerne.. der er self lidt målusikkerhed....

Nej, det gør du nok ikk... Måske skulle du prøve med en uge før bare.... hehe... Det kan være de hellere går med til det.

Anmeld

26. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

jo de er rimelig store.... Meget fine i størrelsen.... Men de svinger meget scanningerne.. der er self lidt målusikkerhed....

Nej, det gør du nok ikk... Måske skulle du prøve med en uge før bare.... hehe... Det kan være de hellere går med til det.

Jeg forsøger (; må se hvad han siger til det hele, det kommer jo også an på hvad hendes vægt siger d. 9 .. så længe jeg kan blive sat i gang til terminen og ikke skal gå over tid, det er faktisk det vigtigeste.

Anmeld

26. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Jeg forsøger (; må se hvad han siger til det hele, det kommer jo også an på hvad hendes vægt siger d. 9 .. så længe jeg kan blive sat i gang til terminen og ikke skal gå over tid, det er faktisk det vigtigeste.

Jamen lad os håbe han ihvertfald bare siger du ikk skal gå over termin...

Anmeld

26. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Jamen lad os håbe han ihvertfald bare siger du ikk skal gå over termin...

Jep, om ikke andet så kun en uge .. så har man krav på at blive sat i gang siger overlægen på Hvidovre (;

Anmeld

26. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Jep, om ikke andet så kun en uge .. så har man krav på at blive sat i gang siger overlægen på Hvidovre (;

Nå det var da altid noget...

Anmeld

27. august 2011

Bondepigen

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Jeg var på hospitalet igår, da jeg havde sindsyg ondt i min venstre side og de troede det var nyresten...

Det vidste sig så, at babyerne har lagt sig på urinvejslederne fra nyrerne ned til blæren.. I begge sider er de næsten lukket... De sagde de ville give mig noget smertestillende og hvis det ikk hjalp skal jeg have et karteter ind via ryggen resten a graviditeten...  av av....

Ved i om der er noget man kan gøre, så det hjælper? drikke mere eller mindre? bare noget???

Tror IKKE du skal drikke mere, for de er jo klemt af. Det er jo ikke fordi du skal renses igennem eller noget. De er jo lukket af.. Men det er jo osse vigtigt for bebserne at du får nok at drikke. Så jeg vil sige måske gør som du plejer, hvis ikke du har fået andet af vide på hospitalet... I øvrigt meget meget mærkeligt at DE ikke har oplyst dig om hvad du skal gøre.??

Men ellers tænker jeg da osse, prøv om du på en eller anden måde kan få dem til at rykke lidt på sig, så der kan komme noget igennem...

Pøj pøj med det. Det lyder meget ubehageligt!

Anmeld

28. august 2011

twinny

Bondepigen skriver:

Tror IKKE du skal drikke mere, for de er jo klemt af. Det er jo ikke fordi du skal renses igennem eller noget. De er jo lukket af.. Men det er jo osse vigtigt for bebserne at du får nok at drikke. Så jeg vil sige måske gør som du plejer, hvis ikke du har fået andet af vide på hospitalet... I øvrigt meget meget mærkeligt at DE ikke har oplyst dig om hvad du skal gøre.??

Men ellers tænker jeg da osse, prøv om du på en eller anden måde kan få dem til at rykke lidt på sig, så der kan komme noget igennem...

Pøj pøj med det. Det lyder meget ubehageligt!

tak for svaret....

De sagde bare jeg skulle vende mig meget i sengen.... Det var det eneste der var at gøre.... ellers opereres... Men det kunne godt være I kloge hoveder havde nogle gode råd...

Nej, jeg tænker det hjælper vel ikk drikke mere, det ophober sig vel bare....  Jeg bliver sindsyg, jeg har ikk fået søvn i tre nætter nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.