Er der nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.648 visninger
37 svar
0 synes godt om
26. august 2011

twinny

Hey tøser...

Jeg var på hospitalet igår, da jeg havde sindsyg ondt i min venstre side og de troede det var nyresten...

Det vidste sig så, at babyerne har lagt sig på urinvejslederne fra nyrerne ned til blæren.. I begge sider er de næsten lukket... De sagde de ville give mig noget smertestillende og hvis det ikk hjalp skal jeg have et karteter ind via ryggen resten a graviditeten...  av av....

Ved i om der er noget man kan gøre, så det hjælper? drikke mere eller mindre? bare noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Ditte<3

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ville lige smide en hilsen, for hvor er det bare synd for dig. Av av  Vi må håbe dine to små drenge vælger at flytte sig lidt 

Et  herfra 

Anmeld

26. august 2011

twinny

Ditte<3 skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ville lige smide en hilsen, for hvor er det bare synd for dig. Av av  Vi må håbe dine to små drenge vælger at flytte sig lidt 

Et  herfra 

Mange tak....

Jaah det håber jeg også.. Men han sagde det var næsten ikk muligt, da pladsen er trang...  Men synes bare heller ikk jeg har lyst til at kaste piller i mig resten a graviditeten...

Anmeld

26. august 2011

Ditte<3

Baby-støv skriver:

Mange tak....

Jaah det håber jeg også.. Men han sagde det var næsten ikk muligt, da pladsen er trang...  Men synes bare heller ikk jeg har lyst til at kaste piller i mig resten a graviditeten...

Ja, den må sku være trang, jeg har kun en i mavsen og derinde virker det trængt, så dine små må have endnu mindre plads, så det kræver måske lidt koordination af dem  
Nej, det forstår jeg godt du ikke vil, håber på et lille mirakel for dig

Kunne hospitalet ikke prøve at rokere lidt på dem?

Anmeld

26. august 2011

banditten2011

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Jeg var på hospitalet igår, da jeg havde sindsyg ondt i min venstre side og de troede det var nyresten...

Det vidste sig så, at babyerne har lagt sig på urinvejslederne fra nyrerne ned til blæren.. I begge sider er de næsten lukket... De sagde de ville give mig noget smertestillende og hvis det ikk hjalp skal jeg have et karteter ind via ryggen resten a graviditeten...  av av....

Ved i om der er noget man kan gøre, så det hjælper? drikke mere eller mindre? bare noget???

ej det var da øv søde..

du får lige en håber det løser sig på en ordentlig måde

Anmeld

26. august 2011

twinny

Ditte<3 skriver:

Ja, den må sku være trang, jeg har kun en i mavsen og derinde virker det trængt, så dine små må have endnu mindre plads, så det kræver måske lidt koordination af dem  
Nej, det forstår jeg godt du ikke vil, håber på et lille mirakel for dig

Kunne hospitalet ikke prøve at rokere lidt på dem?

Hehe.. Nej for de har stadigvæk frit spil i maven og smutter tilbage på plads..  Hvor er det også bare besværligt..  hehe....

Anmeld

26. august 2011

twinny

banditten2011 skriver:

ej det var da øv søde..

du får lige en håber det løser sig på en ordentlig måde

tak, søde....

Jaah håber også der sker noget...

Det ska også bare være besværligt her til sidst..

Anmeld

26. august 2011

SussieThyssen

Hey tøser...

En masse kamillete..det skyller nyrer og urinveje godt igennem for urenheder og affaldsstoffer.

Og sikke nogle små bøffer da, sådan at give deres mor den slags problemer.
Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal råde dig til..Måske prøve at lægge dig ofte med en pude under måsen, så du bliver løftet lidt opad med enden, så de rutcher bagud mod maven.
Rent logisk kan det jo være, det vil få de små til at ændre stilling og tage trykket af ned mod urinrøret og urinlederne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. august 2011

banditten2011

Baby-støv skriver:

tak, søde....

Jaah håber også der sker noget...

Det ska også bare være besværligt her til sidst..

jaa øv øv nu er der såå kort tid til og så ska de gøre det så besværligt

Anmeld

26. august 2011

twinny

banditten2011 skriver:

jaa øv øv nu er der såå kort tid til og så ska de gøre det så besværligt

Jaah lige præcis...  dumme drenge.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.