Er der nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

banditten2011

Baby-støv skriver:

Jaah lige præcis...  dumme drenge.. hehe

hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Frejsmor

Eeej hvor træls altså søde!!!

Jeg har desværre ikke rigtig nogle råd eller noget, men ville lige give dig en kæmpe !!! Håber det smertestillende hjælper, så du ikke skal gå og have så ondt, må da være ulideligt altså!!!!

Men hvis der bliver blokeret for urinvejslederne ned til blæren, har du så ikke utroligt svært ved at komme af med noget tænker jeg?? Og kan det ikke potentielt være noget rigtig skidt ikke at kunne komme ordentligt at med urinen? Puuha, men lyder sgu heller ikke sjovt med et kateter i ryggen.. Jeg håber virkelig banditerne kan flytte bare en lille smule på sig, så du kan få "lettet trykket" lidt!! ()

Anmeld

26. august 2011

twinny

SussieThyssen skriver:

En masse kamillete..det skyller nyrer og urinveje godt igennem for urenheder og affaldsstoffer.

Og sikke nogle små bøffer da, sådan at give deres mor den slags problemer.
Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal råde dig til..Måske prøve at lægge dig ofte med en pude under måsen, så du bliver løftet lidt opad med enden, så de rutcher bagud mod maven.
Rent logisk kan det jo være, det vil få de små til at ændre stilling og tage trykket af ned mod urinrøret og urinlederne.

Kærligst
Sussie

Jeg må prøve det med enden... hehe...

De tjekkede for infektion og andre ting, der var ingen ting... Det er de ligge på urinvejen, så der kommer sådan en ballon op ved nyrerne. hvor urinen ikk kan komme igennem, så tror du stadigvæk det hjælper med te? Min kæreste sagde de kunne være jeg skulle drikke mindre så de ikk blev så fyldte???

Anmeld

26. august 2011

twinny

BabyBambi skriver:

Eeej hvor træls altså søde!!!

Jeg har desværre ikke rigtig nogle råd eller noget, men ville lige give dig en kæmpe !!! Håber det smertestillende hjælper, så du ikke skal gå og have så ondt, må da være ulideligt altså!!!!

Men hvis der bliver blokeret for urinvejslederne ned til blæren, har du så ikke utroligt svært ved at komme af med noget tænker jeg?? Og kan det ikke potentielt være noget rigtig skidt ikke at kunne komme ordentligt at med urinen? Puuha, men lyder sgu heller ikke sjovt med et kateter i ryggen.. Jeg håber virkelig banditerne kan flytte bare en lille smule på sig, så du kan få "lettet trykket" lidt!! ()

jo det er ikk så meget der bliver lettet..   de er stride de to banditter... hehe...

jeg er godt nok træt a, at være gravid nu.. hehe

hvordan går det med dig???

Anmeld

26. august 2011

SussieThyssen

Baby-støv skriver:

Jeg må prøve det med enden... hehe...

De tjekkede for infektion og andre ting, der var ingen ting... Det er de ligge på urinvejen, så der kommer sådan en ballon op ved nyrerne. hvor urinen ikk kan komme igennem, så tror du stadigvæk det hjælper med te? Min kæreste sagde de kunne være jeg skulle drikke mindre så de ikk blev så fyldte???

Netop fordi de prøver at udvide udgangen via dine urinveje og oveni har to små derinde til at belaste hele systemet er det ekstra vigtigt at du drikker rigeligt.
Hvis man ikke gør det, kan man ophobe en masse affaldsstoffer, som kan få din krop til at gå i chok.
Så drik de 2-3 liter i døgnet og gerne de 1,5 til 2 l som kamillete.
Hvis du ikke er så glad for smagen, må du gerne blande det med fx hyben eller en almindelig tesort, lave det som icetea og drikke det koldt, hvis du synes om det.

Anmeld

26. august 2011

twinny

SussieThyssen skriver:

Netop fordi de prøver at udvide udgangen via dine urinveje og oveni har to små derinde til at belaste hele systemet er det ekstra vigtigt at du drikker rigeligt.
Hvis man ikke gør det, kan man ophobe en masse affaldsstoffer, som kan få din krop til at gå i chok.
Så drik de 2-3 liter i døgnet og gerne de 1,5 til 2 l som kamillete.
Hvis du ikke er så glad for smagen, må du gerne blande det med fx hyben eller en almindelig tesort, lave det som icetea og drikke det koldt, hvis du synes om det.

Okay jeg må prøve...  Også sagde han det var meget vigtigt jeg får vend mig rundt i sengen... Jeg prøver  tak

Anmeld

26. august 2011

SussieThyssen

Baby-støv skriver:

Okay jeg må prøve...  Også sagde han det var meget vigtigt jeg får vend mig rundt i sengen... Jeg prøver  tak

Det var så lidt.
jeg har godt nok ikke prøvet at få to stks, men jeg prøvet at få gigabørn, med samme vægt og fylde som to, så jeg ved hvor hård en belastning det er for kroppen.

Nå..nu er der heldigvis heller ikke ret længe igen, og skulle de to små trolde have behov for at komme ud i nærmeste fremtid, så går det nok endda

Anmeld

26. august 2011

Mauser.

Ej sabrina for satan .. :/ I hope not !

Anmeld

26. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Ej sabrina for satan .. :/ I hope not !

Nej det håber jeg dælme heller ikk...

Anmeld

26. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Nej det håber jeg dælme heller ikk...

Ih nej !!! få dem ud ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.