Er der nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Ih nej !!! få dem ud ..

hehe... Jaah, det synes jeg faktisk også nu...

. Jeg  skal til lægen på mandag og høre hvad personen siger til det hele.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

hehe... Jaah, det synes jeg faktisk også nu...

. Jeg  skal til lægen på mandag og høre hvad personen siger til det hele.....

er spændt på udfaldet så .. men du skal da ik have kateter

Anmeld

26. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

er spændt på udfaldet så .. men du skal da ik have kateter

Nej det synes jeg faktisk også er en rigtig dårlig plan.. Har heller ikk lyst til skulle i fuld narkose med bebserne...  Så heller de kommer før...

Anmeld

26. august 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

jo det er ikk så meget der bliver lettet..   de er stride de to banditter... hehe...

jeg er godt nok træt a, at være gravid nu.. hehe

hvordan går det med dig???

Kan sgu godt forstå du er ved at være træt af at være gravid, er jeg godt nok også hehe.. (Og jeg har ingen bebs der trykker mig på urinvejslederne)

Jamen det går sådan set okay, men det begynder at være noget besværet og ubehageligt til tider.. Jeg er rimelig sikker på han efterhånden har skruet sig ret godt ned i mit underliv, for det føles rigtig tit som om det hele bare er ved at vende vrangen ud på sig selv for neden - uuuh det føles altså ulækkert...

Og så har jeg så meget vand i fingrene på den ene hånd, at det trykker på mine nerver og gør at jeg stort set ikke kan bevæge mit håndled eller min tommel uden det gør herre nas..

Og nåårh ja, så er der begyndt at komme en del plukkeveer og andre mærkelige stikkende smerter rundt omkring til tider.. Men det er jo nok som det skal være hehe(heldigvis  nunder en måned ige nu)..

Håber altså dine banditter snart kommer på andre tanker så du ikke skal gå i smerter eller med kateter den næste måned..

Anmeld

26. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Nej det synes jeg faktisk også er en rigtig dårlig plan.. Har heller ikk lyst til skulle i fuld narkose med bebserne...  Så heller de kommer før...

Ja sgu da, hvad vejer de nu ?? UD MED DEM

Anmeld

26. august 2011

twinny

BabyBambi skriver:

Kan sgu godt forstå du er ved at være træt af at være gravid, er jeg godt nok også hehe.. (Og jeg har ingen bebs der trykker mig på urinvejslederne)

Jamen det går sådan set okay, men det begynder at være noget besværet og ubehageligt til tider.. Jeg er rimelig sikker på han efterhånden har skruet sig ret godt ned i mit underliv, for det føles rigtig tit som om det hele bare er ved at vende vrangen ud på sig selv for neden - uuuh det føles altså ulækkert...

Og så har jeg så meget vand i fingrene på den ene hånd, at det trykker på mine nerver og gør at jeg stort set ikke kan bevæge mit håndled eller min tommel uden det gør herre nas..

Og nåårh ja, så er der begyndt at komme en del plukkeveer og andre mærkelige stikkende smerter rundt omkring til tider.. Men det er jo nok som det skal være hehe(heldigvis  nunder en måned ige nu)..

Håber altså dine banditter snart kommer på andre tanker så du ikke skal gå i smerter eller med kateter den næste måned..

Jaah det er besværligt efterhånden...  Og ufattelig trættende....

Jeg har også det stikkende smerter.

Jeg ved godt det er allerede bedst de bliver der tiden ud. Men lige nu er det bare uoverskueligt.... Orker slet ikk være sengeliggende i 4 uger og dårlig nok kan tisse.

Men man må vel trøste sig selv med, der kommer det mest fantastiske ud a det, når de kommer...

Anmeld

26. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Ja sgu da, hvad vejer de nu ?? UD MED DEM

Hehe... Jeg ved det faktisk ikk... Men jeg skal scannes på mandag, så der får vi a se hvor store de er blevet....

ved du hvor stor tøsen er nu?

fandt du ud a om hun kunne komme før, når du har det med ryggen?

Anmeld

26. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Hehe... Jeg ved det faktisk ikk... Men jeg skal scannes på mandag, så der får vi a se hvor store de er blevet....

ved du hvor stor tøsen er nu?

fandt du ud a om hun kunne komme før, når du har det med ryggen?

Jamen lidt under to kilo vejer hun .. det er vidst lit under gennemsnittet, men sku vidst være ok, skal til vægtscanning her d. 9 sep. så der må jeg se og der skal jeg have snak med overlægen ang. igangsættelse pga rygsygdom .. snakkede med lægen i dag og hun sagde at de ihvertfald ville sætte mig i gang hvis jeg gik en uge over tid .. Håber at de vejer som de skal så, hvad vejede de sidst ?

Anmeld

26. august 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Jamen lidt under to kilo vejer hun .. det er vidst lit under gennemsnittet, men sku vidst være ok, skal til vægtscanning her d. 9 sep. så der må jeg se og der skal jeg have snak med overlægen ang. igangsættelse pga rygsygdom .. snakkede med lægen i dag og hun sagde at de ihvertfald ville sætte mig i gang hvis jeg gik en uge over tid .. Håber at de vejer som de skal så, hvad vejede de sidst ?

OKay...... Men lad os da håbe du ikk komme til at gå over tid....  hvor langt tid før vil du gerne sættes igang?

Omkring 1850 g for omkring 14 dage siden...  Så det var helt fint...

Anmeld

26. august 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

Jaah det er besværligt efterhånden...  Og ufattelig trættende....

Jeg har også det stikkende smerter.

Jeg ved godt det er allerede bedst de bliver der tiden ud. Men lige nu er det bare uoverskueligt.... Orker slet ikk være sengeliggende i 4 uger og dårlig nok kan tisse.

Men man må vel trøste sig selv med, der kommer det mest fantastiske ud a det, når de kommer...

Kan godt forstå det er uoverskueligt det hele søde... Men ja det bedste var jo selvfølgelig at de blev så store og stærke som muligt, men der er jo også grænser for hvad kroppen kan klare altså..

Du må endelig komme med en update, når du ved noget mere omkring det hele..

Jaaa det kommer jo de mest fantastiske små mirakler ud ad det, mirakler som til tider kan være nogle værre bandritter hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.