Prinsessens balsal 34+3 - Inhale positivity?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Yes, så gik der endnu en uge. Hun er syg i hovedet derinde. Haha. nej, hendes mønster har ændret sig. I stedet for at være vågen hele tiden og puffe lidt, har hun længere søvnperioder, men når hun så er vågen, gør hun maven vind og skæv, når hun bevæger sig. Hun er meget stærk.

Jeg har det ikke særlig godt, må jeg erkende. Nogen dage har jeg det lidt som dengang jeg havde en depression! Jeg er bare hele tiden sur eller ked af det. Meget sjældent glad. Jeg har kronisk ondt et bestemt sted i ryggen, så jeg bare ikke kan være til, og ja.. Det er svært at bevare positiviteten, selvom jeg glæder mig til at møde hende. Hormonerne sender ikke smile-hormoner min vej, desværre.

først og fremmest får du lige en har selv det som om man har fået skudt en depression lige i hovedet, tuder næsten hver dag og det er sku hårdt, men men men.. nu er der ikke længe til at guldet kommer ud til os  wee

og får det andet.. GUDE SMUK mave du har dig  du bærer den så fantastisk

og forresten... jeg EEEELSKER dit ansigtsudtryk på det sidste billede hehe, du ligner lidt en der tænker.. holy shit, maven er blevet stor hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.