Prinsessens balsal 34+3 - Inhale positivity?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Det er til en fys., går jeg ud fra?

Hvis der ikke står specifikt hvad det er for, og der ingen tidsbegrænsning er på den, så kunne jeg ikke forestille mig andet end at du kan bruge den henvisning.

Bor du tilfældigvis i nærheden af Kolding, for så må du da godt låne min massagedims lidt. Jeg tror ikke på at en varmepude helt kan gøre det

Ja, det er så! Faktisk var det en henvisning for rygsmerter, sjovt nok. Bare nogle andre smerter... Så det kan da være det kan bruges. Men mest af alt har jeg lyst til en god gang graviditetsmassage.. Det er jo bare kun en midlertidig løsning!

Tak for tilbuddet! Men jeg bor i Århus, så det er lidt for lang transport desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Frøken J.

NNM skriver:

maven er nu altså fin. kan nikke kende til den med at ha kronisk ondt et bestesmt sted og det er bare bestemt ikk sjov. og det er bestemt heller ikke med til at holde humøret oppe.

men du kommer jo tættere og tættere på termin, og hun kommer snart ud til jer.

Tak Og ja, du har ret! Tiden nærmer sig trods alt med hastige skridt. Og har egentlig ikke travlt med hun kommer ud, for der mangler så meget i lejligheden

Anmeld

25. august 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Tak Og ja, du har ret! Tiden nærmer sig trods alt med hastige skridt. Og har egentlig ikke travlt med hun kommer ud, for der mangler så meget i lejligheden

nemlig. kender godt det med der er mange ting man skal ha på plads har vi også selv. men i skal nok nå det der er vigtigst at få klar hvertfald.

Anmeld

25. august 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Yes, så gik der endnu en uge. Hun er syg i hovedet derinde. Haha. nej, hendes mønster har ændret sig. I stedet for at være vågen hele tiden og puffe lidt, har hun længere søvnperioder, men når hun så er vågen, gør hun maven vind og skæv, når hun bevæger sig. Hun er meget stærk.

Jeg har det ikke særlig godt, må jeg erkende. Nogen dage har jeg det lidt som dengang jeg havde en depression! Jeg er bare hele tiden sur eller ked af det. Meget sjældent glad. Jeg har kronisk ondt et bestemt sted i ryggen, så jeg bare ikke kan være til, og ja.. Det er svært at bevare positiviteten, selvom jeg glæder mig til at møde hende. Hormonerne sender ikke smile-hormoner min vej, desværre.

Hvor er mavsen bare fiiin! Den er så stor og rund. Dejligt!

Øv hvor træls, at du har det sådan! Det er så surt, og dræner en fuldstændig for energi.. Har selv haft en laang periode, hvor jeg har været helt nede i kulkælderen. Alt var bare galt, og jeg magtede intet. Det er så hårdt at have ondt hele tiden. Havde gerne flere tudeture om dagen... Jeg er endelig kommet op af mit hul Og det var skide svært! Jeg havde brug for, at nogen kunne trække mig lidt op. For det kunne jeg altså ikke selv. Så skriv endelig hvis du har brug for at blive smittet med noget positivitet

Håber det går over, for det er så træls at gå rundt i en osteklokke af ked-af-det-hed.

Anmeld

25. august 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Hvor er mavsen bare fiiin! Den er så stor og rund. Dejligt!

Øv hvor træls, at du har det sådan! Det er så surt, og dræner en fuldstændig for energi.. Har selv haft en laang periode, hvor jeg har været helt nede i kulkælderen. Alt var bare galt, og jeg magtede intet. Det er så hårdt at have ondt hele tiden. Havde gerne flere tudeture om dagen... Jeg er endelig kommet op af mit hul Og det var skide svært! Jeg havde brug for, at nogen kunne trække mig lidt op. For det kunne jeg altså ikke selv. Så skriv endelig hvis du har brug for at blive smittet med noget positivitet

Håber det går over, for det er så træls at gå rundt i en osteklokke af ked-af-det-hed.

Taaak

Jamen kan kun forestille mig, hvordan det må have været for dig - du har jo haft det endnu værre! Så jeg skal jo nødig klage. Synes simpelthen bare, at det er så røvbelastende. Når jeg vågner om morgenen, har jeg ikke ondt, men sidder jeg i sofaen bare 20 minutter, så er den der sku igen. Ak Men hvor er det godt, du kom op! Kunne godt bruge lidt af den fightervilje

Nogen gange kan jeg godt bekymre mig lidt, fordi jeg er i risikozonen til fødselsdepression i forvejen, og der vil jeg bare IKKE ende

Anmeld

25. august 2011

Holbæktrunten

Frøken J. skriver:

Yes, så gik der endnu en uge. Hun er syg i hovedet derinde. Haha. nej, hendes mønster har ændret sig. I stedet for at være vågen hele tiden og puffe lidt, har hun længere søvnperioder, men når hun så er vågen, gør hun maven vind og skæv, når hun bevæger sig. Hun er meget stærk.

Jeg har det ikke særlig godt, må jeg erkende. Nogen dage har jeg det lidt som dengang jeg havde en depression! Jeg er bare hele tiden sur eller ked af det. Meget sjældent glad. Jeg har kronisk ondt et bestemt sted i ryggen, så jeg bare ikke kan være til, og ja.. Det er svært at bevare positiviteten, selvom jeg glæder mig til at møde hende. Hormonerne sender ikke smile-hormoner min vej, desværre.

Æv hvor surt med humøret... Håber det snart letter lidt. Desværre kan du ik bruge en henvisning der er mere end 3 mdr gammel ( mener jeg) men kan da ikke forestille mig at du ikke kan få din læge til at sende en elektronisk henvisning via Tlf konsultation ( ved hvor hårdt det kan være at skulle ud af døren). Hvis pengene er små, er det i hvert fald forsøget værd.... Og selvom dunken er tung og træls, så hurra for at lillefisen har det godt - og for hulen hvor sidder den bare flot den maui :0)

Anmeld

25. august 2011

morethanperfect

Hvor er du bare fiiin altså !

Det er træls og have det sådan, det hadve jeg selv i perioder af graviditeten .. Men det gik bare så hurtigt og pludselig var han her, oh så blev det hele jo vendt 200 grader Håber snart humøret vender

Anmeld

25. august 2011

Frøken J.

Holbæktrunten skriver:

Æv hvor surt med humøret... Håber det snart letter lidt. Desværre kan du ik bruge en henvisning der er mere end 3 mdr gammel ( mener jeg) men kan da ikke forestille mig at du ikke kan få din læge til at sende en elektronisk henvisning via Tlf konsultation ( ved hvor hårdt det kan være at skulle ud af døren). Hvis pengene er små, er det i hvert fald forsøget værd.... Og selvom dunken er tung og træls, så hurra for at lillefisen har det godt - og for hulen hvor sidder den bare flot den maui :0)

Først tak Hmm, altså.. Så var det jo lige hvornår jeg fik den undersøgelse. Jeg tror jeg LIGE havde været til 24 ugers undersøgelse, så der er måske lige nogle uger at løbe på endnu. Ellers må jeg prøve at ringe derned! Eller prøve at få sådan en gravidmassage og se, om det kan hjælpe. Fantaserer om massage hver dag Hos en prof. med madras med hul til maven.. Aaahhh... Og ja, jeg er så glad for hun trives! Jeg har slet ingen bekymringer, når det kommer til hende. Kan mærke hun har det godt derinde

Anmeld

25. august 2011

Frøken J.

morethanperfect skriver:

Hvor er du bare fiiin altså !

Det er træls og have det sådan, det hadve jeg selv i perioder af graviditeten .. Men det gik bare så hurtigt og pludselig var han her, oh så blev det hele jo vendt 200 grader Håber snart humøret vender

Tusind tak! Jeg håber også det vender, for føler mig som sådan en kronisk sur kælling. Hehe

Anmeld

25. august 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Taaak

Jamen kan kun forestille mig, hvordan det må have været for dig - du har jo haft det endnu værre! Så jeg skal jo nødig klage. Synes simpelthen bare, at det er så røvbelastende. Når jeg vågner om morgenen, har jeg ikke ondt, men sidder jeg i sofaen bare 20 minutter, så er den der sku igen. Ak Men hvor er det godt, du kom op! Kunne godt bruge lidt af den fightervilje

Nogen gange kan jeg godt bekymre mig lidt, fordi jeg er i risikozonen til fødselsdepression i forvejen, og der vil jeg bare IKKE ende

Ved ikke om jeg har haft det værre. Det er jo to forskellige situationer, og bare fordi jeg har bækkenløsning, skal man ikke kimse af andres bækken og rygproblemer

Jeg har også tidligere haft lidt af det, man vist kalder en ustabil psyke, så kunne hurtigt genkende den der angst/depressions-måde at tænke og føle på. Heldigvis genkender man den, når man tidligere har været der, og kan hurtigere handle på den. Men jeg kunne altså ikke selv. Så jeg måtte beklage min nød til mine veninder, og simpethen bede dem hjælpe mig op. Det var vildt svært, men kunne mærke, at hvis jeg blev ved sådan, så endte jeg altså med endnu en depression... Så kan selv nikke genkendende til den frygt for en fødselsdepression Der vil man jo bare ikke ende!

Men som sagt, du må endelig skrive hvis du har brug for at få luft for nogle tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.