Frøken J. skriver:
Taaak 
Jamen kan kun forestille mig, hvordan det må have været for dig - du har jo haft det endnu værre! Så jeg skal jo nødig klage. Synes simpelthen bare, at det er så røvbelastende. Når jeg vågner om morgenen, har jeg ikke ondt, men sidder jeg i sofaen bare 20 minutter, så er den der sku igen. Ak
Men hvor er det godt, du kom op! Kunne godt bruge lidt af den fightervilje 
Nogen gange kan jeg godt bekymre mig lidt, fordi jeg er i risikozonen til fødselsdepression i forvejen, og der vil jeg bare IKKE ende 
Ved ikke om jeg har haft det værre. Det er jo to forskellige situationer, og bare fordi jeg har bækkenløsning, skal man ikke kimse af andres bækken og rygproblemer 
Jeg har også tidligere haft lidt af det, man vist kalder en ustabil psyke, så kunne hurtigt genkende den der angst/depressions-måde at tænke og føle på. Heldigvis genkender man den, når man tidligere har været der, og kan hurtigere handle på den. Men jeg kunne altså ikke selv. Så jeg måtte beklage min nød til mine veninder, og simpethen bede dem hjælpe mig op. Det var vildt svært, men kunne mærke, at hvis jeg blev ved sådan, så endte jeg altså med endnu en depression... Så kan selv nikke genkendende til den frygt for en fødselsdepression
Der vil man jo bare ikke ende!
Men som sagt, du må endelig skrive hvis du har brug for at få luft for nogle tanker 
Anmeld