Prinsessens balsal 34+3 - Inhale positivity?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Ja, det er så! Faktisk var det en henvisning for rygsmerter, sjovt nok. Bare nogle andre smerter... Så det kan da være det kan bruges. Men mest af alt har jeg lyst til en god gang graviditetsmassage.. Det er jo bare kun en midlertidig løsning!

Tak for tilbuddet! Men jeg bor i Århus, så det er lidt for lang transport desværre

Du må ned og hve styr på den ryg, det er da lidt billigere, når der er henvisning på

Og så  må du se, om der ikke er nogen der kunne tænke sig at sponsere en omgang graviditetsmassage til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

RiUL

Smuk smuk smuuuk mave

Og det der med humøret, det skal nok ændre sig igen 

Anmeld

25. august 2011

Holbæktrunten

Frøken J. skriver:

Først tak Hmm, altså.. Så var det jo lige hvornår jeg fik den undersøgelse. Jeg tror jeg LIGE havde været til 24 ugers undersøgelse, så der er måske lige nogle uger at løbe på endnu. Ellers må jeg prøve at ringe derned! Eller prøve at få sådan en gravidmassage og se, om det kan hjælpe. Fantaserer om massage hver dag Hos en prof. med madras med hul til maven.. Aaahhh... Og ja, jeg er så glad for hun trives! Jeg har slet ingen bekymringer, når det kommer til hende. Kan mærke hun har det godt derinde

Hvis du har fået henvisningen i hånden, burde der stå dato på :0) og vist nok også udløb og årsag til henvisning. Tænker at det måske alligevel ville være en god investering at få den der gravid massage, ligeså meget fordi at det lyder som om at du har behov for noget selvforkælelse.... Havde jeg overskuddet til at finde en, lave en aftale og transportere mig frem og tilbage, havde jeg gjort det - selvom jeg ikke har råd. Nogen gange skal man tage sig råd :0)

Anmeld

25. august 2011

Chalala85

Super fin mavse

Anmeld

25. august 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Ved ikke om jeg har haft det værre. Det er jo to forskellige situationer, og bare fordi jeg har bækkenløsning, skal man ikke kimse af andres bækken og rygproblemer

Jeg har også tidligere haft lidt af det, man vist kalder en ustabil psyke, så kunne hurtigt genkende den der angst/depressions-måde at tænke og føle på. Heldigvis genkender man den, når man tidligere har været der, og kan hurtigere handle på den. Men jeg kunne altså ikke selv. Så jeg måtte beklage min nød til mine veninder, og simpethen bede dem hjælpe mig op. Det var vildt svært, men kunne mærke, at hvis jeg blev ved sådan, så endte jeg altså med endnu en depression... Så kan selv nikke genkendende til den frygt for en fødselsdepression Der vil man jo bare ikke ende!

Men som sagt, du må endelig skrive hvis du har brug for at få luft for nogle tanker

Hvor er det bare fedt, at du har nogle dejlige veninder, du kan hive dig op! Det er jo også vigtigt at kunne sige fra, så det ikke bliver et tabu det der med at have det skidt. 100%

Og vil helt klart benytte mig af at skrive Nu ses vi jo også snart-ish! Og det var faktisk rent hyggeligt i dag at have veninder på besøh

Anmeld

25. august 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Smuk smuk smuuuk mave

Og det der med humøret, det skal nok ændre sig igen 

Tusind tak

Anmeld

25. august 2011

Frøken J.

Holbæktrunten skriver:

Hvis du har fået henvisningen i hånden, burde der stå dato på :0) og vist nok også udløb og årsag til henvisning. Tænker at det måske alligevel ville være en god investering at få den der gravid massage, ligeså meget fordi at det lyder som om at du har behov for noget selvforkælelse.... Havde jeg overskuddet til at finde en, lave en aftale og transportere mig frem og tilbage, havde jeg gjort det - selvom jeg ikke har råd. Nogen gange skal man tage sig råd :0)

Jeg fik den ikke i hånden Hun sagde jeg bare skulle finde en fys og sige, at henvisningen lå i systemet, så jeg ved faktisk ikke
Men tænker også jeg vil have den massage.. Jeg ved bare ikke. Nu var det meningen, at jeg endelig var ved at komme ovenvande økonomisk næste måned og havde et lille overskud.. Men nu har vi fået en megaregning på 2600 fra Stofa, og godt nok har jeg budgetkonto, men.. Og derudover har vi fundet ud af, at vi kun får 7000 kroners indskud mod de 11000 vi først havde fået at vide, og det er penge vi havde lagt ud til ting i den nye lejlighed. Og vi mangler stadig at købe ting for 1600 kroner.. Så som du nok kan se, er det noget CRAP økonomisk. Igen

Anmeld

25. august 2011

Frøken J.

Chalala85 skriver:

Super fin mavse

Tak!

Anmeld

25. august 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Hvor er det bare fedt, at du har nogle dejlige veninder, du kan hive dig op! Det er jo også vigtigt at kunne sige fra, så det ikke bliver et tabu det der med at have det skidt. 100%

Og vil helt klart benytte mig af at skrive Nu ses vi jo også snart-ish! Og det var faktisk rent hyggeligt i dag at have veninder på besøh

Ja, det er nemlig vigtigt at kunne sige det.. Selvom det er pisse svært at indrømme synes jeg. Men ved af erfaring, at det hjælper. Så hvis du nærmer dig det punkt, så sig lige til

Ja, det gør vi jo Det bliver hyggeligt. Og dejligt at det gik godt i dag Så måske motivationen til at gøre det igen er større.

Anmeld

27. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Yes, så gik der endnu en uge. Hun er syg i hovedet derinde. Haha. nej, hendes mønster har ændret sig. I stedet for at være vågen hele tiden og puffe lidt, har hun længere søvnperioder, men når hun så er vågen, gør hun maven vind og skæv, når hun bevæger sig. Hun er meget stærk.

Jeg har det ikke særlig godt, må jeg erkende. Nogen dage har jeg det lidt som dengang jeg havde en depression! Jeg er bare hele tiden sur eller ked af det. Meget sjældent glad. Jeg har kronisk ondt et bestemt sted i ryggen, så jeg bare ikke kan være til, og ja.. Det er svært at bevare positiviteten, selvom jeg glæder mig til at møde hende. Hormonerne sender ikke smile-hormoner min vej, desværre.

My bubble, my bubble!!! (kun sjovt hvis man har set Find Nemo) men Gud hvor er den da fin og i fuld flor! Næste mavebillede må tages i lækkerhedens navn så er der i hvert fald én dag om ugen, hvor du får det gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.