Holbæktrunten skriver:
Hvis du har fået henvisningen i hånden, burde der stå dato på :0) og vist nok også udløb og årsag til henvisning. Tænker at det måske alligevel ville være en god investering at få den der gravid massage, ligeså meget fordi at det lyder som om at du har behov for noget selvforkælelse.... Havde jeg overskuddet til at finde en, lave en aftale og transportere mig frem og tilbage, havde jeg gjort det - selvom jeg ikke har råd. Nogen gange skal man tage sig råd :0)
Jeg fik den ikke i hånden

Hun sagde jeg bare skulle finde en fys og sige, at henvisningen lå i systemet, så jeg ved faktisk ikke

Men tænker også jeg vil have den massage.. Jeg ved bare ikke. Nu var det meningen, at jeg endelig var ved at komme ovenvande økonomisk næste måned og havde et lille overskud.. Men nu har vi fået en megaregning på 2600 fra Stofa, og godt nok har jeg budgetkonto, men.. Og derudover har vi fundet ud af, at vi kun får 7000 kroners indskud mod de 11000 vi først havde fået at vide, og det er penge vi havde lagt ud til ting i den nye lejlighed. Og vi mangler stadig at købe ting for 1600 kroner.. Så som du nok kan se, er det noget CRAP økonomisk. Igen
Anmeld