Prinsessens balsal 34+3 - Inhale positivity?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

ALtid! Også selvom jeg glemmer at se på mobilen hele tiden

Haha jeg ved hvor jeg kan finde dig, hvis det er meget vigtigt Du har jo et par gemmesteder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Haha jeg ved hvor jeg kan finde dig, hvis det er meget vigtigt Du har jo et par gemmesteder

Yeps! Jeg er ved pcen. Always Næsten!

Anmeld

24. august 2011

DK

Du er flot og skøn og smuk og klog og sød og rar og fin og fantastisk og pæn og lækker og skøn og perfekt og SUPER DUPER DEJLIG

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Tak skal du have!

Har ikke fået noget behandling, men det er jo også lige det dér med pengene for det.. Føler jeg trænger til en god prof. massage. Det lindrer lidt når min kæreste masserer, men jeg kan ikke ligge på maven, så det er sådan en bøvlet gang massage

Ja, det er dyrt. Det koster jo typisk 4-500 kr. pr. gang, og én gang er sikkert ikke nok.

Jeg har sådan en stor massage dims fra OBH Nordica, og den er faktisk rigtig god. Kender du evt. nogen der kan låne dig sådan én? Det er da et forsøg værd.

Da jeg var gravid måtte jeg ligge på siden og få behandling, ret bøvlet, men det lykkedes

Anmeld

24. august 2011

Frøken J.

DK skriver:

Du er flot og skøn og smuk og klog og sød og rar og fin og fantastisk og pæn og lækker og skøn og perfekt og SUPER DUPER DEJLIG

Iiiih, du ved liiige hvilke ting du skal sige til en hormonel preggers woman! Det hjælper lidt -- Tak

Anmeld

24. august 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Ja, det er dyrt. Det koster jo typisk 4-500 kr. pr. gang, og én gang er sikkert ikke nok.

Jeg har sådan en stor massage dims fra OBH Nordica, og den er faktisk rigtig god. Kender du evt. nogen der kan låne dig sådan én? Det er da et forsøg værd.

Da jeg var gravid måtte jeg ligge på siden og få behandling, ret bøvlet, men det lykkedes

Jeg har faktisk en henvisning liggende.. Hehe.. Det var egentlig for noget andet, nogle andre smerter jeg havde tidligere i graviditeten, men da de gik over igen brugte jeg ikke henvisningen. Tror du jeg kan bruge den til sådan noget her?

Har lånt noget varmepudeværk, det er sådna lige det

Anmeld

24. august 2011

Phoenix

Nu er der ikke længe til du kan kalde dig selv mor

Og humøret skal nok også blive godt igen. Men godt du melder ærligt ud i hvert fald. Det gør også nemmere for ens omgivelser at vise lidt ekstra forståelse og omsorg, når de ved hvordan man har det. Gode tanker herfra 

Fin mave btw...

Anmeld

24. august 2011

Frøken J.

Phoenix skriver:

Nu er der ikke længe til du kan kalde dig selv mor

Og humøret skal nok også blive godt igen. Men godt du melder ærligt ud i hvert fald. Det gør også nemmere for ens omgivelser at vise lidt ekstra forståelse og omsorg, når de ved hvordan man har det. Gode tanker herfra 

Fin mave btw...

Tak skal du have! Men ja, jeg har sørget for at sige det. Og sige til folk, at det dårlige humør ikke er deres skyld, men ren og skær hormoner!

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Jeg har faktisk en henvisning liggende.. Hehe.. Det var egentlig for noget andet, nogle andre smerter jeg havde tidligere i graviditeten, men da de gik over igen brugte jeg ikke henvisningen. Tror du jeg kan bruge den til sådan noget her?

Har lånt noget varmepudeværk, det er sådna lige det

Det er til en fys., går jeg ud fra?

Hvis der ikke står specifikt hvad det er for, og der ingen tidsbegrænsning er på den, så kunne jeg ikke forestille mig andet end at du kan bruge den henvisning.

Bor du tilfældigvis i nærheden af Kolding, for så må du da godt låne min massagedims lidt. Jeg tror ikke på at en varmepude helt kan gøre det

Anmeld

25. august 2011

NinaNymannMadsen

maven er nu altså fin. kan nikke kende til den med at ha kronisk ondt et bestesmt sted og det er bare bestemt ikk sjov. og det er bestemt heller ikke med til at holde humøret oppe.

men du kommer jo tættere og tættere på termin, og hun kommer snart ud til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.