36+3 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Det var ikke hovedpine! Ja, jeg stod bag en anonym tråd om det faktisk. Utrolig ondt i lænden, ned i ballerne og læggene også Det kom ligesom snigende i løbet af dagen. Det er en smule bedre nu, men det er der stadig i lænden.. Så vi to er da nogle stakler i dag!

Er det nu jeg skal sige til dig: "Bare vent, de rigtige veer er værre?" haha Ej, det er ondt. Bare sig til baby, bettedrengen, at han skal tage sig en lur. Du kan da synge for ham! Han kan lige så godt blive opdraget fra dag 1. Hehe Ej, jeg føler med dig! Så kan du øve vejrtrækningen

Du kan tro, jeg får trukket noget luft ind! Er glad for at JM i onsdags lige fortalte mig en god måde at trække vejret på til når jeg fik veer, det hjælper nu og sikke galt jeg tilsyneladende fik læst din kommentar, da jeg havde læst det som hovedpine. Men måske jeg hverken kan snakke eller løse under smerterne. De er lige blusset op igen... Fjollet opfindelse! Og mht. musik/sang så reagerer han helt vildt, når jeg synger eller når jeg hører Pearl Jam. Især den med Breath Easy.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Du kan tro, jeg får trukket noget luft ind! Er glad for at JM i onsdags lige fortalte mig en god måde at trække vejret på til når jeg fik veer, det hjælper nu og sikke galt jeg tilsyneladende fik læst din kommentar, da jeg havde læst det som hovedpine. Men måske jeg hverken kan snakke eller løse under smerterne. De er lige blusset op igen... Fjollet opfindelse! Og mht. musik/sang så reagerer han helt vildt, når jeg synger eller når jeg hører Pearl Jam. Især den med Breath Easy.

Så i talte om fødslen til besøget? Det har jeg nemlig tænkt på, om man mon snart skal. Faktisk har jeg tænkt på snart at begynde at pakke taske. Altså håber da ikke på at føde lige nu, men så er det da gjort. Starten i hvert fald! Er du sikker på du ikke rent faktisk har veer lige nu så?

Altså.. Jeg er jo poptøs! Jeg kender ikke den slags! Men jeg kan rappe som Johnson

Anmeld

26. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Så i talte om fødslen til besøget? Det har jeg nemlig tænkt på, om man mon snart skal. Faktisk har jeg tænkt på snart at begynde at pakke taske. Altså håber da ikke på at føde lige nu, men så er det da gjort. Starten i hvert fald! Er du sikker på du ikke rent faktisk har veer lige nu så?

Altså.. Jeg er jo poptøs! Jeg kender ikke den slags! Men jeg kan rappe som Johnson

Hun fortalte mig vejrtrækningen fordi den også var god til at få mig til at slappe helt af, da hun tog rigtig fat, da hun ville tjekke, om han stod fast. Ind ad næsen og ud gennem munden men på en sådan måde at kæben blev helt slap også. og jeg begyndte at pakke taske for et par uger siden og har alt hans tøj, og en smule af mit. Resten er skrevet ned udførligt - man er jo ordensmenneske

Anmeld

26. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MaybeBaby skriver:

Jep, tror bestemt han har flyttet sig en smule nedad. Det var faktisk min JM, der bemærkede det, så har taget et billede, nu hvor jeg kom hjem for lige at sammenligne. (Har en hel maveføljeton under følg en mave uge for uge. Tror den hedder: Bettemandens hule fra 6+3 til... hvis I skal sammenligne selv.

Så et billede lidt mere skrå for og et helt fra siden:

/Mette - der i dag fik baby skønnet til et sted imellem 3200-3300 gr og en terminsvægt på nok 4000-4200 gr.

Ih hvor er du smuk  

Anmeld

26. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Hun fortalte mig vejrtrækningen fordi den også var god til at få mig til at slappe helt af, da hun tog rigtig fat, da hun ville tjekke, om han stod fast. Ind ad næsen og ud gennem munden men på en sådan måde at kæben blev helt slap også. og jeg begyndte at pakke taske for et par uger siden og har alt hans tøj, og en smule af mit. Resten er skrevet ned udførligt - man er jo ordensmenneske

Den vil jeg lige huske på! Den bliver brugbar

Uuuuh.. Hvis du har den på PC, så kunne du vel ikke liiiige sende den liste til mig?

Anmeld

26. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Den vil jeg lige huske på! Den bliver brugbar

Uuuuh.. Hvis du har den på PC, så kunne du vel ikke liiiige sende den liste til mig?

Jeg har den kun på papir, men vil gerne facebooke-maile dig den enten senere i aften eller i morgen

Anmeld

26. august 2011

MaybeBaby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih hvor er du smuk  

Åh, det blev hende den tykke glad for at læse! mange tak

Anmeld

26. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Jeg har den kun på papir, men vil gerne facebooke-maile dig den enten senere i aften eller i morgen

Det er sødt af dig, men det behøver du ikke så Det er næsten lidt bøvlet for dig - jeg søger bare rundt herinde efter en

Anmeld

26. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Det er sødt af dig, men det behøver du ikke så Det er næsten lidt bøvlet for dig - jeg søger bare rundt herinde efter en

Ellers sig til, så kan jeg altså sagtens

Anmeld

26. august 2011

HeidiØ

Du ser sku godt ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.