MaybeBaby skriver:
Først og fremmest: fuck, du er lækkerheden selv! Derefter: ja, det var nogle vildt hyggelige timer sammen, men kunne godt mærke, at jeg ikke snakker det vilde med mennekser til dagligt, for jeg blabbede bare løs!
og derefter skal det lige siges: Jaaaaaarmen, var du ikke allerede gravid, så er jeg sikker på, at Lars havde gjort sit for det i aften! For du er en hot mama! Er vild med det helt glatte hår! Hvornår kommer han hjem og ved han noget om dit projekt? Og fed naturlig make-up. Du behøves INGEN make over, søde søde Janne! Hvis du kan gøre det der selv, så er jeg overflødig! Og perfekt valg af tøj. Grrrr...! Og I bliver da nødt til at skulle i biffen elleR ud at spise eller bare være sammen med et vennepar! Min mand sagde: det ligner ikke den samme person, når man lige ser det. Og han sagde endda: flot valg af kjole!
Og så ser du gladere ud på de 4 billeder
p.s ville dog ønske at mit hår enten havde fald eller bare fylde, så jeg ikke havde kronisk: "har du lige glattet dit hår"-frisure!
Taaak

Haha, jeg gjorde præcis det samme, da jeg havde to tøser på besøg i går. Det er nok sådan en hjemmegående husmor-ting

Og hvor er du bare SÅ sød! Det er så dejligt at høre fra sådan en hardcore makeup-mama! Haha

Synes også selv, at jeg slap hæderligt fra det ift. udgangspunktet

Lars viste ikke noget, og synes jeg så SÅ godt ud, da han kom hjem!
Men vi har ikke lavet så meget. Vi tog en lur sammen på 1½ time

Jeg fik det desværre ret dårligt i kroppen i løbet af dagen og har haft det rigtig skidt, og har været ufattelig træt, så det var lidt ærgerligt. Men hellere av og træt og smuk, end av og træt og se ud af lort til!

Så det er okay!

Og har fået bordopvaskeren op at køre, så jeg er glad mor. Haha!
Og vi kan da gladeligt bytte! Jeg vil gerne have kronisk glat hår
Anmeld