36+3 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.946 visninger
39 svar
0 synes godt om
24. august 2011

MaybeBaby

Jep, tror bestemt han har flyttet sig en smule nedad. Det var faktisk min JM, der bemærkede det, så har taget et billede, nu hvor jeg kom hjem for lige at sammenligne. (Har en hel maveføljeton under følg en mave uge for uge. Tror den hedder: Bettemandens hule fra 6+3 til... hvis I skal sammenligne selv.

Så et billede lidt mere skrå for og et helt fra siden:

/Mette - der i dag fik baby skønnet til et sted imellem 3200-3300 gr og en terminsvægt på nok 4000-4200 gr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

banditten2011

MaybeBaby skriver:

Jep, tror bestemt han har flyttet sig en smule nedad. Det var faktisk min JM, der bemærkede det, så har taget et billede, nu hvor jeg kom hjem for lige at sammenligne. (Har en hel maveføljeton under følg en mave uge for uge. Tror den hedder: Bettemandens hule fra 6+3 til... hvis I skal sammenligne selv.

Så et billede lidt mere skrå for og et helt fra siden:

/Mette - der i dag fik baby skønnet til et sted imellem 3200-3300 gr og en terminsvægt på nok 4000-4200 gr.

Flot Mavse

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

banditten2011 skriver:

Flot Mavse

Ja, den er i hvert fald ikke til at overse længere Men mange tak

Anmeld

24. august 2011

banditten2011

MaybeBaby skriver:

Ja, den er i hvert fald ikke til at overse længere Men mange tak

neej det kan man ikk ligefrem sige

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Ja, jeg bliver jo NØDT til at kommentere

Du har stadig en smuk mave, og ser så dejligt overskudsagtig ud

Anmeld

24. august 2011

peitersen23

Du har en rigtig flot maven

Anmeld

24. august 2011

Kofoed.

Ihh, så kommer han nok snart Men lille er han da vist ikke længere

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Ja, jeg bliver jo NØDT til at kommentere

Du har stadig en smuk mave, og ser så dejligt overskudsagtig ud

Haha, ja der kom du jo lige forbi Og ja, jeg har det VILDESTE overskud til alt... der kan klares, mens man halvt ligger i sofaen Ej, jeg har som de fleste gravide dage, hvor sofaen kalder og dage, hvor den står på hovedrengøring  I dag var det vist nok at gå med hunden og være to timer væk hjemmefra og handle ind! Så sofa fraaaaaa NU AF!  (Og tak for de skønne ord)

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

peitersen23 skriver:

Du har en rigtig flot maven

Jeg er begyndt at kalde den boblen, da det vist har mere lighed med sådan én end en reel mave Men mange tak

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Ihh, så kommer han nok snart Men lille er han da vist ikke længere

Ja, jeg har jo bestemt, at jeg ikke skal gå over tid, så må vi se, hvad han siger til det En gammel kollega fortalte, at hendes søster har haft den samme jordmor, som jeg har, og JM har ved begge hendes børn gættet MEGET tæt på deres fødselsvægt, så det er jo ret så spændende, at se om hun bare er én af dem med et øje for sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.