36+3 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, jeg har jo bestemt, at jeg ikke skal gå over tid, så må vi se, hvad han siger til det En gammel kollega fortalte, at hendes søster har haft den samme jordmor, som jeg har, og JM har ved begge hendes børn gættet MEGET tæt på deres fødselsvægt, så det er jo ret så spændende, at se om hun bare er én af dem med et øje for sådan noget

Jamen så længe vi føder samme dag, så må du gerne føde før tid

Men går du 14 dage over tid og med en terminsvægt på 4200 g, så kan jeg kun sige, held og lykke med fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nessie

MaybeBaby skriver:

Haha, ja der kom du jo lige forbi Og ja, jeg har det VILDESTE overskud til alt... der kan klares, mens man halvt ligger i sofaen Ej, jeg har som de fleste gravide dage, hvor sofaen kalder og dage, hvor den står på hovedrengøring  I dag var det vist nok at gå med hunden og være to timer væk hjemmefra og handle ind! Så sofa fraaaaaa NU AF!  (Og tak for de skønne ord)

Og jeg er sikker på at sofaen tager imod med åbne.... armlæn?

Bare du passer på dig selv, så er det jo fint, ingen grund til at overanstrenge sig her til sidst

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Jamen så længe vi føder samme dag, så må du gerne føde før tid

Men går du 14 dage over tid og med en terminsvægt på 4200 g, så kan jeg kun sige, held og lykke med fødsel

Så må jeg bare tage ja-hatten på og tænke: Så må tyngdekraften sgu hjælpe lidt til til den tid Men da vi snakkede om, at min jordmor skulle skifte arbejdsplads fra Holstebro til Herning (hvor jeg skal føde) til d. 1/10 sagde hun: "Ja, der har du i hvert fald født før!" Så det sætter jeg min lid til, og så kan jeg fortælle dig, at jeg personligt ringer hende op, lørdag d. 1/10, hvis jeg først går i fødsel dér, og kalder hende på arbejde!

Anmeld

24. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Jep, tror bestemt han har flyttet sig en smule nedad. Det var faktisk min JM, der bemærkede det, så har taget et billede, nu hvor jeg kom hjem for lige at sammenligne. (Har en hel maveføljeton under følg en mave uge for uge. Tror den hedder: Bettemandens hule fra 6+3 til... hvis I skal sammenligne selv.

Så et billede lidt mere skrå for og et helt fra siden:

/Mette - der i dag fik baby skønnet til et sted imellem 3200-3300 gr og en terminsvægt på nok 4000-4200 gr.

Jeg ved godt jeg siger det hver gang, men du er SÅ SMUK! Ser du sådan ud hver dag? Jeg orker aldrig gøre noget ud af mig selv Og dejlig stor bebs

Anmeld

24. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Så må jeg bare tage ja-hatten på og tænke: Så må tyngdekraften sgu hjælpe lidt til til den tid Men da vi snakkede om, at min jordmor skulle skifte arbejdsplads fra Holstebro til Herning (hvor jeg skal føde) til d. 1/10 sagde hun: "Ja, der har du i hvert fald født før!" Så det sætter jeg min lid til, og så kan jeg fortælle dig, at jeg personligt ringer hende op, lørdag d. 1/10, hvis jeg først går i fødsel dér, og kalder hende på arbejde!

Så skal du bare huske at sidde i en stilling hvor tyndekraften hjælper, det tror jeg næppe den gør i den traditionelle fødselsstilling

Det ville jeg gøre Men mon ikke hun vil sætte dig igang før, når hun nu siger sådan?

Anmeld

24. august 2011

peitersen23

MaybeBaby skriver:

Jeg er begyndt at kalde den boblen, da det vist har mere lighed med sådan én end en reel mave Men mange tak

Hehe kært

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Jeg ved godt jeg siger det hver gang, men du er SÅ SMUK! Ser du sådan ud hver dag? Jeg orker aldrig gøre noget ud af mig selv Og dejlig stor bebs

Åh, hvor er du sød!  Og du ved jo at jeg har det på samme måde med dig! Så lækker naturlig!

Jeg har mineralpudder, mineral rouge og mascara på. Det er hvad jeg har på, hvis jeg skal være ude i samfundet i flere timer Jeg har bestemt også dage, hvor der intet er på, men tror jeg er miljøskadet af mit arbejde og har næsten altid de tre ting på. Der er ikke noget mere skønt end at føle sig lidt lækker og at man ser lidt vågen ud, hvis man har en hormonella dag.

Der var en dag, hvor jeg bare havde en rigtig træls dag. Der regnede og jeg havde måske også lidt ondt, og hvorfor skal jeg igen igen vaske tøj og rydde op, så da Sten inviterede mig ud at spise og i biffen, der brød min verden helt sammen, da jeg slet ikke kunne overskue, at jeg kun havde 15 min at lægge make up i, selvom det kun tager mig 5 min! Jeg var på nippet til at sætte mig ned og tude  Men fik dog taget mig sammen, og afsted kom vi! Så nu er det sådan, at har jeg en trist dag, så er det i bad og lidt makeup på. Det hjælper

Og så har jeg lovet mig selv, at jeg ikke vil lade det hele hænge og falde bare fordi jeg bliver hjemmegående i et års tid. Ih, hvor jeg altid har haft lyst til at springe ud af butikken med 3 basisting og KASTE dem i hovedet på de mødre, der HVER gang man ser dem, ser ud til at livet hader dem: Morgenbollehår i elastik og øjne man ikke ser... osv osv. Jeg siger ikke, at man skal være toptunet stylet hver dag (hvem har lige tid til det med en bette ny), men der skal heller ikke gå søndag i den hver dag!  Hov, det blev da vist lige lidt længere end beregnet. My bad!

Og ja, det bliver vist en basse, vi får

Anmeld

24. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Så skal du bare huske at sidde i en stilling hvor tyndekraften hjælper, det tror jeg næppe den gør i den traditionelle fødselsstilling

Det ville jeg gøre Men mon ikke hun vil sætte dig igang før, når hun nu siger sådan?

Det spurgte jeg faktisk til, og det er ikke noget de gør. "Man kan snildt føde en 4500 gr. baby" var ordene. Så ingen igangsættelse her.

Anmeld

26. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Åh, hvor er du sød!  Og du ved jo at jeg har det på samme måde med dig! Så lækker naturlig!

Jeg har mineralpudder, mineral rouge og mascara på. Det er hvad jeg har på, hvis jeg skal være ude i samfundet i flere timer Jeg har bestemt også dage, hvor der intet er på, men tror jeg er miljøskadet af mit arbejde og har næsten altid de tre ting på. Der er ikke noget mere skønt end at føle sig lidt lækker og at man ser lidt vågen ud, hvis man har en hormonella dag.

Der var en dag, hvor jeg bare havde en rigtig træls dag. Der regnede og jeg havde måske også lidt ondt, og hvorfor skal jeg igen igen vaske tøj og rydde op, så da Sten inviterede mig ud at spise og i biffen, der brød min verden helt sammen, da jeg slet ikke kunne overskue, at jeg kun havde 15 min at lægge make up i, selvom det kun tager mig 5 min! Jeg var på nippet til at sætte mig ned og tude  Men fik dog taget mig sammen, og afsted kom vi! Så nu er det sådan, at har jeg en trist dag, så er det i bad og lidt makeup på. Det hjælper

Og så har jeg lovet mig selv, at jeg ikke vil lade det hele hænge og falde bare fordi jeg bliver hjemmegående i et års tid. Ih, hvor jeg altid har haft lyst til at springe ud af butikken med 3 basisting og KASTE dem i hovedet på de mødre, der HVER gang man ser dem, ser ud til at livet hader dem: Morgenbollehår i elastik og øjne man ikke ser... osv osv. Jeg siger ikke, at man skal være toptunet stylet hver dag (hvem har lige tid til det med en bette ny), men der skal heller ikke gå søndag i den hver dag!  Hov, det blev da vist lige lidt længere end beregnet. My bad!

Og ja, det bliver vist en basse, vi får

Tak

Det er sjovt, for jeg er så enig! Det betyder så meget at føle sig lækker. Og jeg har altid lovet mig selv ikke at blive en af "den slags kvinder", som bare ligner loooort og ikke vil gøre noget ud af sig selv. Så respekt for, at du opretholder det! må dog indrømme, at jeg er faldet lidt i fælden på det seneste - sikkert pga. humøret. Og det er jo en ond cirkel, for når man føler sig klam, så... Faktisk sidder jeg her lige nu med morgenhår, som er lidt fedtet og daggammel makeup (dvs. sorte render under øjnene og sammenklattede øjenvipper) Og håret ryger kronisk op i en kedelig knold. Jeg er blevet den kvinde, jeg ikke ville være!

Du burde give mig et skønhedskursus. Tænker jeg vil gøre mig lækker for manden i dag, men jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte mit hår eller ordne min makeup.. Hmm, bum bum. Det burde jo være muligt at ligne et pænt menneske, når man render hjemme 24/7.

Men du er altså også mega god til at ligge makeup! Kan du ikke lige komme og give mig en one-day makeover? Haha

Anmeld

26. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Tak

Det er sjovt, for jeg er så enig! Det betyder så meget at føle sig lækker. Og jeg har altid lovet mig selv ikke at blive en af "den slags kvinder", som bare ligner loooort og ikke vil gøre noget ud af sig selv. Så respekt for, at du opretholder det! må dog indrømme, at jeg er faldet lidt i fælden på det seneste - sikkert pga. humøret. Og det er jo en ond cirkel, for når man føler sig klam, så... Faktisk sidder jeg her lige nu med morgenhår, som er lidt fedtet og daggammel makeup (dvs. sorte render under øjnene og sammenklattede øjenvipper) Og håret ryger kronisk op i en kedelig knold. Jeg er blevet den kvinde, jeg ikke ville være!

Du burde give mig et skønhedskursus. Tænker jeg vil gøre mig lækker for manden i dag, men jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte mit hår eller ordne min makeup.. Hmm, bum bum. Det burde jo være muligt at ligne et pænt menneske, når man render hjemme 24/7.

Men du er altså også mega god til at ligge makeup! Kan du ikke lige komme og give mig en one-day makeover? Haha

Åh, jeg elsker en god make over!!! ville sådan ønske jeg kunne hjælpe. Når vi engang mødes (because we will!), så er jeg frisk i hvert fald men tror du ikke, at din dag i dag skal gå ud på, at blive lækker til når manden kommer hjem? I bad og barber alt det hår væk man kan nå, mens balsam/hårkur sidder i. Og så ud og føn håret glat og lad det hænge i dag, så du rigtig kan svinge rundt med det! En god creme til hele kroppen og en til ansigtet og så en god let foundation/pudder. Farv brynene let op, så øjnene bliver rammet ind. En hel lys øjenskygge inde fra øjenkrogen og 2/3 ud på låget. Og så en mørk farve tager du så fra den yderste del af øjenlåget og toner det sammen med den lyse del. Og tag hellere lidt ad gangen, så du altid kan tone den sammen med den lyse del og ikke mere end ca 1/2 inde på øjenlåget. Og den mørke kan du også tone lidt op i globelinien for at give øjnene dybde. Og så en streg og mascara og lidt rouge for at friske dig op. Og Alt efter hvordan du har det med det, så to pift parfume på trøjen (og ja, gerne nedringet!) and you are good to go! Og så vil jeg se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.