MaybeBaby skriver:
Åh, hvor er du sød! 

Og du ved jo at jeg har det på samme måde med dig! Så lækker naturlig! 
Jeg har mineralpudder, mineral rouge og mascara på. Det er hvad jeg har på, hvis jeg skal være ude i samfundet i flere timer
Jeg har bestemt også dage, hvor der intet er på, men tror jeg er miljøskadet af mit arbejde og har næsten altid de tre ting på. Der er ikke noget mere skønt end at føle sig lidt lækker og at man ser lidt vågen ud, hvis man har en hormonella dag.
Der var en dag, hvor jeg bare havde en rigtig træls dag. Der regnede og jeg havde måske også lidt ondt, og hvorfor skal jeg igen igen vaske tøj og rydde op, så da Sten inviterede mig ud at spise og i biffen, der brød min verden helt sammen, da jeg slet ikke kunne overskue, at jeg kun havde 15 min at lægge make up i, selvom det kun tager mig 5 min! Jeg var på nippet til at sætte mig ned og tude
Men fik dog taget mig sammen, og afsted kom vi! Så nu er det sådan, at har jeg en trist dag, så er det i bad og lidt makeup på. Det hjælper 
Og så har jeg lovet mig selv, at jeg ikke vil lade det hele hænge og falde bare fordi jeg bliver hjemmegående i et års tid. Ih, hvor jeg altid har haft lyst til at springe ud af butikken med 3 basisting og KASTE dem i hovedet på de mødre, der HVER gang man ser dem, ser ud til at livet hader dem: Morgenbollehår i elastik og øjne man ikke ser... osv osv. Jeg siger ikke, at man skal være toptunet stylet hver dag (hvem har lige tid til det med en bette ny), men der skal heller ikke gå søndag i den hver dag!
Hov, det blev da vist lige lidt længere end beregnet. My bad!
Og ja, det bliver vist en basse, vi får 
Tak

Det er sjovt, for jeg er så enig! Det betyder så meget at føle sig lækker. Og jeg har altid lovet mig selv ikke at blive en af "den slags kvinder", som bare ligner loooort og ikke vil gøre noget ud af sig selv. Så respekt for, at du opretholder det! må dog indrømme, at jeg er faldet lidt i fælden på det seneste - sikkert pga. humøret. Og det er jo en ond cirkel, for når man føler sig klam, så... Faktisk sidder jeg her lige nu med morgenhår, som er lidt fedtet og daggammel makeup (dvs. sorte render under øjnene og sammenklattede øjenvipper)

Og håret ryger kronisk op i en kedelig knold. Jeg er blevet den kvinde, jeg ikke ville være!
Du burde give mig et skønhedskursus. Tænker jeg vil gøre mig lækker for manden i dag, men jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte mit hår eller ordne min makeup.. Hmm, bum bum. Det burde jo være muligt at ligne et pænt menneske, når man render hjemme 24/7.
Men du er altså også mega god til at ligge makeup! Kan du ikke lige komme og give mig en one-day makeover? Haha