Hvor meget blev jeres skønnet til i uge 35.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

CamillaValby

MaybeBaby skriver:

Da jeg fik ham skønnet for 14 dage siden (34+3) blev han skønnet til 26-2700, MEN han har altid lagt et stykke over kurven. Skal til jordmor om 2 timer og er spændt på, hvad han nu vejer tror bestemt at du har den helt perfekte bette baby i mavsen

Wow det er jo en flot vægt Hvad sagde JM i dag?

Ihh håber du har ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

CamillaValby

Babymor2010 skriver:

Da jeg var 35 uger henne fik jeg skønnet en baby på 3 kg  En gang i ugen gik jeg til kontrolscanning sidst i graviditeten - og det holdte stik hele vejen igennem  Jeg fødte 4 dage før termin og fik en baby på 4 kg 

Hehe hold da op Så kom der en lille basse

Glæder mig til at se hvad hun siger i morgen tror dog ikke at hun er s´å stor

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

Jeg var ved jdm i går hvor jeg var 36+1 og lillepigen blev skønnet til en 2800-2900g

så har du da lidt at gå efter

Anmeld

24. august 2011

FruHolm <3

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Jeg er i dag 35 + og skal til jordmoren på torsdag hvor jeg så vil være 35+2.

Grunden til at jeg primært spørger er at jeg konstant og hele tiden får afvide at jeg ikke er særlig stor, og at de fx var på samme størrelse da de var fx 5 måneder henne.

Min mave har faktisk aldrig rigtigt fyldt hele maven hvis man kan sige det sådan men jeg er større nederst, faktisk som om at maven er sunket sådan er den bare hele tiden.

Jeg målte mig for sjov for en uge siden og der var jeg 108 cm i omkreds. Og det lyder meget normalt hvad jeg kan læse mig frem til

blev skønnet til 3500-3600g der

Anmeld

24. august 2011

_-Kathrine-_

Villads blevet til jordemoder skønnet 34+5 2700 gr og 36+5 3200 gr  Han endte ud med at veje 3900 gr

Anmeld

24. august 2011

CamillaValby

chael skriver:

Er i uge 35+0 nu. Og baby er ikke loge blevet skønnet.

Men blev vægtskannet i sidste graviditet i uge 35. Og der blev min lille dreng skønnet til 2500 g. Og han kom til verden 3 uger efter og vejede 2900 g.

Folk der kommer med den slags kommentare, har enten glemt hvordan man ser ud som gravid, eller ikke lige tænker at vi alle jo ser forskellige ud.

Min jordemoder sig jeg ser helt normal ud. Men ALLE andre syntes jeg er så STOR så STOR. Så det fiser ind af det ene øre og ud af det andet

Er sikker på du er ligesom du skal være og baby ligeså

*Camilla 35+0

Det var også en flot vægt Hvis hun bare kommer til at veje omkring de 3 kg. plus/minus lidt så er det også helt fint.

Du har selvfølgelig helt ret. Jeg syntes selv jeg er stor (men var nu heller ikke stor før) hehe. Men det vigtigste er selvfølgelig at baby har det fint og godt, jeg plejer aldrig at tage til mig hvad andre siger. Men tror det er de dumme homoner som gør at jeg tager det til mig.

Anmeld

24. august 2011

CamillaValby

Mira0911 skriver:

Jeg har været til jordemoder idag og er 36+2 lillesøster blev skønnet til 2650g.... 

Hvordan ligger hun på kurven? Min kommer nok til at ligge på ca det samme om en uges tid

Anmeld

24. august 2011

CamillaValby

_-Kathrine-_ skriver:

Villads blevet til jordemoder skønnet 34+5 2700 gr og 36+5 3200 gr  Han endte ud med at veje 3900 gr

Wow Så meget tror jeg aldrig hun kommer op på.

men det var da godt nok en flot vægt

Anmeld

24. august 2011

CamillaValby

MinBabyOscar <3 skriver:

blev skønnet til 3500-3600g der

Hold da op hehe

Hvor meget endte han ud med?

Anmeld

24. august 2011

FruHolm <3

CamillaValby skriver:

Hold da op hehe

Hvor meget endte han ud med?

han endte ud med at veje 4110g helt fantastisk størrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.