Hvor meget blev jeres skønnet til i uge 35.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

CamillaValby

Ditte<3 skriver:

Hej igen - undskyld mit sene svar ..

Jeg er 37+1 nu, så kun lige et par uger foran dig 

Var til jordemoder igen igår og der blev lillepigen skønnet til 3000g  Så hun er da vokset pænt meget de sidste to uger. Min jordemoder sagde hun dog stadig vil gætte på at hun ville komme til at veje omkring 3500-3600g ved terminen, så det er jo perfekt 

Held og lykke med dit jordemoderbesøg i dag, du må lige vende tilbage når du har fået skønnet den lille  

Det er helt ok

Ok det var da en super flot vægt

Hun ville skønne hende til at veje 2500-2600 så det er jeg meget tilfreds med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Nemesis

den første i uge 34+4 2460 g.
den anden 34+4 2180 g
den sidste 35+3 2990 g

Det er deres fødselsvægt.

:-) Sisse

Anmeld

29. august 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Tak smukke

Måler du stadig din omkreds?

Hvordan kan det egentlig være plejer man ikke at få skønnet vægten?

Har fakisk aldrig målt mig rundt om maven, men kunne være jeg skulle gøre det

Jo, det plejer man nemlig, men det vil min JM ikke - ved ikke lige hvorfor, bliver jo nervøs for, om hun vokser som hun skal derinde, når hun ikke vil sige noget...

Men skal ind til en ny JM på fredag, så må vi håbe hun vil skønne en størrelse på lillepigen

Har du været afsted og fået skønnet en størrelse?

Anmeld

29. august 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Har fakisk aldrig målt mig rundt om maven, men kunne være jeg skulle gøre det

Jo, det plejer man nemlig, men det vil min JM ikke - ved ikke lige hvorfor, bliver jo nervøs for, om hun vokser som hun skal derinde, når hun ikke vil sige noget...

Men skal ind til en ny JM på fredag, så må vi håbe hun vil skønne en størrelse på lillepigen

Har du været afsted og fået skønnet en størrelse?

Men hvis hun ikke siger noget må hun vokse som hun skal

Jeg kom afsted og hun skønnede hende til at veje 2500-2600 så det er jo perfekt nok

Anmeld

29. august 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Men hvis hun ikke siger noget må hun vokse som hun skal

Jeg kom afsted og hun skønnede hende til at veje 2500-2600 så det er jo perfekt nok

Spurgte om hun kunne sige noget om, om hun var stor/lille eller gennemsnitlig, men det sagde hun, at hun ikke kunne... Så glæder mig godt nok til at få et skøn på fredag

Ihh, hvor skønt - det er jo bare perfekt

Anmeld

29. august 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Spurgte om hun kunne sige noget om, om hun var stor/lille eller gennemsnitlig, men det sagde hun, at hun ikke kunne... Så glæder mig godt nok til at få et skøn på fredag

Ihh, hvor skønt - det er jo bare perfekt

Ej kom lige med update fredag så

Ej jeg skal først til mit næste JM besøg når jeg er 38+ forstår ikke helt hvorfor da mange får i 37+

Anmeld

29. august 2011

TrineMine86

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Jeg er i dag 35 + og skal til jordmoren på torsdag hvor jeg så vil være 35+2.

Grunden til at jeg primært spørger er at jeg konstant og hele tiden får afvide at jeg ikke er særlig stor, og at de fx var på samme størrelse da de var fx 5 måneder henne.

Min mave har faktisk aldrig rigtigt fyldt hele maven hvis man kan sige det sådan men jeg er større nederst, faktisk som om at maven er sunket sådan er den bare hele tiden.

Jeg målte mig for sjov for en uge siden og der var jeg 108 cm i omkreds. Og det lyder meget normalt hvad jeg kan læse mig frem til

hej

jeg var til JM i tirsdags (35+4) og der skønnede hun den bette til at være 2800 g. Har idag været til kontrol vægt scanning og det skulle være mere præcist end JM skøn, og der blev han scannet tíl at veje 2869 g. (36+3)

min mave har længe lignet en der var sunket, og det har den egentlig også gjort hele tiden

Anmeld

29. august 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Ej kom lige med update fredag så

Ej jeg skal først til mit næste JM besøg når jeg er 38+ forstår ikke helt hvorfor da mange får i 37+

Tror det er meget forskelligt Jeg skal fredag, når jeg er 37+0, men skulle vidst først have været afsted ugen efter, men der var der vidst ingen tider Skal nok komme med en update...

Anmeld

29. august 2011

Mortiltodrenge

Frederik blev skønnet til 3554 gr. i 35+5 og vejede 4226 gr. da han blev født i uge 38+5.

Anmeld

29. august 2011

CamillaValby

TrineMine86 skriver:

hej

jeg var til JM i tirsdags (35+4) og der skønnede hun den bette til at være 2800 g. Har idag været til kontrol vægt scanning og det skulle være mere præcist end JM skøn, og der blev han scannet tíl at veje 2869 g. (36+3)

min mave har længe lignet en der var sunket, og det har den egentlig også gjort hele tiden

Det var da godt nok en rigtig flot vægt

Ok så er det ikke bare min mave der ser sådan ud hehe. Vil slet ikke tænke på hvordan jeg vil se ud hvis min mave vil synke, for tror slet ikke det kan lade sig gøre hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.