Hvor meget blev jeres skønnet til i uge 35.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.118 visninger
60 svar
0 synes godt om
23. august 2011

CamillaValby

Hej piger.

Jeg er i dag 35 + og skal til jordmoren på torsdag hvor jeg så vil være 35+2.

Grunden til at jeg primært spørger er at jeg konstant og hele tiden får afvide at jeg ikke er særlig stor, og at de fx var på samme størrelse da de var fx 5 måneder henne.

Min mave har faktisk aldrig rigtigt fyldt hele maven hvis man kan sige det sådan men jeg er større nederst, faktisk som om at maven er sunket sådan er den bare hele tiden.

Jeg målte mig for sjov for en uge siden og der var jeg 108 cm i omkreds. Og det lyder meget normalt hvad jeg kan læse mig frem til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Maalene

Vil lige oppe den for dig søde - har ikke fået skønnet nogen vægt, når jeg har været afsted ved JM, så håber nogle andre kan hjælpe dig

Anmeld

23. august 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Vil lige oppe den for dig søde - har ikke fået skønnet nogen vægt, når jeg har været afsted ved JM, så håber nogle andre kan hjælpe dig

Tak smukke

Måler du stadig din omkreds?

Hvordan kan det egentlig være plejer man ikke at få skønnet vægten?

Anmeld

23. august 2011

Filippa & Liva

Hejsa ...

Jeg har næsten lige selv oprettet stort set samme debat, så hvis du er interesseret kan du prøve at gå ind og læse svarene der er kommet der.

Jeg selv får også et par kommentarer med på vejen om at jeg da godt nok er lille, men det er jo så forskelligt fra person til person hvor stor maven bliver - også selvom man er langt henne som du/vi begge er.

Anmeld

23. august 2011

CamillaValby

BigBabyWish skriver:

Hejsa ...

Jeg har næsten lige selv oprettet stort set samme debat, så hvis du er interesseret kan du prøve at gå ind og læse svarene der er kommet der.

Jeg selv får også et par kommentarer med på vejen om at jeg da godt nok er lille, men det er jo så forskelligt fra person til person hvor stor maven bliver - også selvom man er langt henne som du/vi begge er.

Tusinde tak

Finder den lige via din profil så

Ja lige præcis, ved godt at jeg ikke var så stor før, men alligevel hehe.

Anmeld

23. august 2011

Filippa & Liva

CamillaValby skriver:

Tusinde tak

Finder den lige via din profil så

Ja lige præcis, ved godt at jeg ikke var så stor før, men alligevel hehe.

Ja, gør det.

Fik du skønnet vægt sidste gang du var ved jordemoder?

Anmeld

23. august 2011

henh01

Hejsa

Jeg var til vækstscanning fordi JM ikke kunne skønne vægten grundet alt for meget fostervand..

Scanningen sagde 4 KG!! Jeg var HELT paf. Tror jeg var i uge 34, blev sat i gang i uge 38.-

Anmeld

23. august 2011

CamillaValby

BigBabyWish skriver:

Ja, gør det.

Fik du skønnet vægt sidste gang du var ved jordemoder?

Tak det hjalp faktisk lidt

Da jeg var 28+ blev hun skønnet til ca. 1200 gram. så det var en fin størrelse. Jeg var til scanning i mandags i sidste uge til scanning der skønnede de hende til at være omkring de 2100 gram og der var jeg så 33+6.

Det er nok bare mig der er total pyller hehe. Skal til jordmor om to dage, så der høre jeg også hvad hun siger

Anmeld

23. august 2011

CamillaValby

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg var til vækstscanning fordi JM ikke kunne skønne vægten grundet alt for meget fostervand..

Scanningen sagde 4 KG!! Jeg var HELT paf. Tror jeg var i uge 34, blev sat i gang i uge 38.-

whaaaat hehe så stor er hun slet ikke hahaha.

Hvor meget vejede baby så efter du havde født?

Anmeld

23. august 2011

Filippa & Liva

CamillaValby skriver:

Tak det hjalp faktisk lidt

Da jeg var 28+ blev hun skønnet til ca. 1200 gram. så det var en fin størrelse. Jeg var til scanning i mandags i sidste uge til scanning der skønnede de hende til at være omkring de 2100 gram og der var jeg så 33+6.

Det er nok bare mig der er total pyller hehe. Skal til jordmor om to dage, så der høre jeg også hvad hun siger

Ork, jamen så har du jo absout intet at være bekymret for ... Det er jo en rigtig fin vægt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.