Hvor meget blev jeres skønnet til i uge 35.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

henh01

CamillaValby skriver:

whaaaat hehe så stor er hun slet ikke hahaha.

Hvor meget vejede baby så efter du havde født?

Han vejede "kun" 4220 g.. Tænker at det hurtigt kunne have været en 5 kg's baby nu han vejede 4 kg 4 uger før han kom ud.. Havde også problemer med at få ham gennem fødselskanalen og det endte med at han blev taget med hård cup. så ville egentlig gerne været sat igang før.

Tror din vejer en 2600 g nu, hvilket jo er helt perfekt.. Så får du dig en 3000-3200 g's baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

CamillaValby

BigBabyWish skriver:

Ork, jamen så har du jo absout intet at være bekymret for ... Det er jo en rigtig fin vægt.

Hehe ja du har nok ret

Det er nok bare mig der er total pyller hihi

Anmeld

23. august 2011

CamillaValby

henh01 skriver:

Han vejede "kun" 4220 g.. Tænker at det hurtigt kunne have været en 5 kg's baby nu han vejede 4 kg 4 uger før han kom ud.. Havde også problemer med at få ham gennem fødselskanalen og det endte med at han blev taget med hård cup. så ville egentlig gerne været sat igang før.

Tror din vejer en 2600 g nu, hvilket jo er helt perfekt.. Så får du dig en 3000-3200 g's baby.

Åhh du gør mig helt dejlig rolig Kunne bare mærke at du lige fjernede en lettelse fra mig

HUn gemmer sig nok bare godt derinde, så man ikke kan se at hun er der

Anmeld

23. august 2011

henh01

CamillaValby skriver:

Åhh du gør mig helt dejlig rolig Kunne bare mærke at du lige fjernede en lettelse fra mig

HUn gemmer sig nok bare godt derinde, så man ikke kan se at hun er der

Du har intet at være urolig for.. Din lille prinsesse er helt perfekt Er sikker på at du får dig en fin lille baby

Anmeld

23. august 2011

Lucas og Mathilde <3

jeg kan ikke huske det fra da jeg var gravid med min prins, men med prinsessen sidste år i uge 36 skønnede hun 3200g, men da jeg fødte tre uger senere vejede hun 3080g s;. men de sagde at det var fordi min moderkage lå foran, så derfor havde de troedet hele vejen igennem at hun var noget større end hun i virkeligheden var s;. i denne gravidtet har jeg desværre også en moderkage der ligger foran, det tager også mange af sparkene - men synes nu det der er mest træls er at de ikke rigtig kan skønne når moderkagen ligger foran barnet .

Anmeld

23. august 2011

CamillaValby

henh01 skriver:

Du har intet at være urolig for.. Din lille prinsesse er helt perfekt Er sikker på at du får dig en fin lille baby

Tusinde tak

Det er nok bare mig der tænker for meget over hvad andre siger

Anmeld

23. august 2011

CamillaValby

Lucas og Mathilde <3 skriver:

jeg kan ikke huske det fra da jeg var gravid med min prins, men med prinsessen sidste år i uge 36 skønnede hun 3200g, men da jeg fødte tre uger senere vejede hun 3080g s;. men de sagde at det var fordi min moderkage lå foran, så derfor havde de troedet hele vejen igennem at hun var noget større end hun i virkeligheden var s;. i denne gravidtet har jeg desværre også en moderkage der ligger foran, det tager også mange af sparkene - men synes nu det der er mest træls er at de ikke rigtig kan skønne når moderkagen ligger foran barnet .

Puha min ligger nemlig også foran

Men jeg mærker MANGE spark og har faktisk gjort det var jeg var omkring 21+ mener jeg det var.

Jeg begymkre mig nok bare unødvendigt hehe. Bare hun ligger lige omkring de 3 kg ved fødslen så er det fint

Anmeld

23. august 2011

Ditte<3

Da jeg var 35+1 blev hun skønnet til at veje 2400 og det var super sagde min jordemoder .. Hun gættede på at lillepigen så ville veje omkring 3500 ved termin  Meeen det kan jo være hun har spist ekstra meget de sidste uger  Hihi.

Anmeld

23. august 2011

CamillaValby

Ditte<3 skriver:

Da jeg var 35+1 blev hun skønnet til at veje 2400 og det var super sagde min jordemoder .. Hun gættede på at lillepigen så ville veje omkring 3500 ved termin  Meeen det kan jo være hun har spist ekstra meget de sidste uger  Hihi.

Det kunne tyde på at min bliver skønnet til ca det samme Hehe så er det jo en fin vægt.

Hvor langt er du nu?

Anmeld

24. august 2011

Jemion

Vores lillemand blev skønnet til 2221 gram ved vækst scanningen da jeg var 36 uger henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.