Jeres drømme-brudekjole :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

qp

HVIS jeg skulle giftes, hvilket jeg ikke har i sinde at blive ... Så ville min brudekjole se nogenlunde således ud .... Synes den er så historisk, romantisk, feminin og fantastisk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Mikkel's mor <3

Mut skriver:

Hold da op, den er faktisk billig . Troede at den ville koste omkring de 10.000 siden der er sten osv på .

Rigtig godt fund

Ja den er nemlig så.. håber virkelig at den klær mig

Anmeld

24. august 2011

Jakob'sMor

Altså jeg skal slet ik giftes, er lige blevet single men jeg har da en mappe på commen med min drøm(me)  

Har 2 Kjoler, desværre skide dyre sko og blomster

Super flotte sko.. Er de sølv eller snyder billedet? Hvor har du fundet dem?

Anmeld

24. august 2011

.....

Mikkel's mor <3 skriver:

Ja den er nemlig så.. håber virkelig at den klær mig

Det ville være perfekt

Anmeld

24. august 2011

svanen73

Jakob'sMor skriver:

Super flotte sko.. Er de sølv eller snyder billedet? Hvor har du fundet dem?

Uha...det kan jeg ik huske. Jeg har surfet på mange sites og husker ik hvor jeg finder kjolerne og tilbehøret henne.

Glemmer at skrive det når jeg gemmer billederne

Anmeld

25. august 2011

lucas<3

Mikkel's mor <3 skriver:

yes yes yes endelig !! efter 3 dage har jeg fundet kjolen   http://www.lenschow-styling.dk/1449582?i=38796870

ej hvor godt hehe

Anmeld

25. august 2011

DK

FruRafn skriver:

Jeg har ikke bestemt mig endnu, og skal sikkert også have den skræddersyet pga. min højde, men noget i stil med de her..

Hvor høj/lav er du da? Jeg har arbejdet i en brudekjolebutik og næsten alle kjolerne kunne bestilles med ekstra længde/ekstra korte. Altså så hele kjolen blev "mindre" så man ikke gik glip af pynt/effekter osv. Det var altså en helt ny model der blev lavet til en, og den blev ikke bare "lagt op"/forlænget. 

Anmeld

25. august 2011

Meliora

DK skriver:

Hvor høj/lav er du da? Jeg har arbejdet i en brudekjolebutik og næsten alle kjolerne kunne bestilles med ekstra længde/ekstra korte. Altså så hele kjolen blev "mindre" så man ikke gik glip af pynt/effekter osv. Det var altså en helt ny model der blev lavet til en, og den blev ikke bare "lagt op"/forlænget. 

Nåårh, det lyder da super:-) Er 185 cm, og problemet dengang jeg skulle have gallakjole var at overdelen blev for kort...

Anmeld

17. september 2011

Sabsy

Vil også vise min
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.