Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er heeeelt solgt i denne her og har været det i flere år. Siden min lilla fase startede og jeg tror aldrig den slutter
Så jeg skal bare have fundet en der kan sy den og så selvfølgelig have manden på knæ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mikkel's mor <3 skriver: ja det er nemlig så.. og troede lige at jeg kunne finde den i oversigten, men svigerfar har lige lavet computeren og så har han self. slette det hele ellers må man bare give det mere, og få den syet fra bunden
ja det er nemlig så.. og troede lige at jeg kunne finde den i oversigten, men svigerfar har lige lavet computeren og så har han self. slette det hele ellers må man bare give det mere, og få den syet fra bunden
Æv, dårlig timing - Ja sådan kunne man også gøre
DENNEHER....
EJ... SPØG TIL SIDE..
jeg har ikke fundet KJOLEN endnu... kæresten har heller ikke friet.. og gør det heller ikke... så det er ikke nødvendigt..
men denneher er ca den stil jeg godt kan lide...
happymothertobe skriver: Jeg er heeeelt solgt i denne her og har været det i flere år. Siden min lilla fase startede og jeg tror aldrig den slutter Så jeg skal bare have fundet en der kan sy den og så selvfølgelig have manden på knæ
Årh.. Det er også bare min drømme kjole..
Jeg sender lige en pb til dig..
Altså jeg skal slet ik giftes, er lige blevet single men jeg har da en mappe på commen med min drøm(me)
Har 2 Kjoler, desværre skide dyre sko og blomster
Mut skriver: WAUW!! Er helt vild med den første kjole
WAUW!! Er helt vild med den første kjole
yes yes yes endelig !! efter 3 dage har jeg fundet kjolen http://www.lenschow-styling.dk/1449582?i=38796870
Mikkel's mor <3 skriver: yes yes yes endelig !! efter 3 dage har jeg fundet kjolen http://www.lenschow-styling.dk/1449582?i=38796870
Skøøøønt
Bambii skriver: Skøøøønt
Ja virkelig.. er helt oppe at køre
Hold da op, den er faktisk billig . Troede at den ville koste omkring de 10.000 siden der er sten osv på .Rigtig godt fund
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128