Jeres drømme-brudekjole :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Mikkel's mor <3

samantha1986 skriver:

Nej det er det nemlig ikke. Så har man mod på det så synes jeg man skal gøre det. Hen over billede står en hjemmeside, hvorpå der er mange andre brudekjoler. Det er da et kig værd.

det vil jeg da lige kigge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

LotteGabriella

Stjernestoev skriver:

Har I sådan en?
Her er min.. Og jeg VIL også ha' sløret.. HAPS!!

det er denne her, elsker den halsudskæring

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2011

MinNoah

Muhmi skriver:

Den øverste er den jeg skal have... Men ville da lige sætte de andre ind jeg har overvejet så i andre evt. kunne få lidt inspiration

Tror vi deler brudekjole-smag.. synes alle dem du har sat ind er super flotte.. Men min drømmekjole er den øverste (ligesom din, er inspireret af dig . du fandt den) Den er FANTASTISK!

Anmeld

23. august 2011

millemai

Stjernestoev skriver:

Har I sådan en?
Her er min.. Og jeg VIL også ha' sløret.. HAPS!!

Det er den flotteste brudekjole jeg nogensinde har set. Synes ikke der er noget stort udbud, hvis man insistere på at dække armene (er ikke vild med ærmeløse og stropløse kjoler) - men denne er ualmindeligt smuk

Anmeld

23. august 2011

Mettefpigen

Den her er min yndlingskjole indtil videre

Anmeld

23. august 2011

lucas<3

Mikkel's mor <3 skriver:

jeg har faktisk to

den første brudekjole ligner en der søgte den her inde.. hvor har du set den henne?

Anmeld

23. august 2011

Stjernestoev

millemai skriver:

Det er den flotteste brudekjole jeg nogensinde har set. Synes ikke der er noget stort udbud, hvis man insistere på at dække armene (er ikke vild med ærmeløse og stropløse kjoler) - men denne er ualmindeligt smuk

Ja, elsker den!!! Den er en kopi af Grace Kellys kan man vist rolig sige.. Men SMUK

Anmeld

23. august 2011

Hasselnødden

Mine drømmes brudekjole er den, jeg blev gift i d. 2 juni 2011

Anmeld

23. august 2011

Muhmi

MinNoah skriver:

Tror vi deler brudekjole-smag.. synes alle dem du har sat ind er super flotte.. Men min drømmekjole er den øverste (ligesom din, er inspireret af dig . du fandt den) Den er FANTASTISK!

Hehe... Så må vi sammenligne billeder når det engang er

Anmeld

23. august 2011

samantha1986

DK skriver:

Det gik HELT galt for hende. Kjolen var HÆSLIG og lignede slet slet ikke den på det billede hun havde bestilt.

Ej er det rigtigt. Øv det er bare noget af det værste der kunne ske. Jeg har sendt hende en besked. Så kan jeg i hvert fald få at vide hvor hun bestilte. Men ja man skal nok passe på med hvor henne man bestiller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.