Jeres drømme-brudekjole :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Mikkel's mor <3

lucas<3 skriver:

den første brudekjole ligner en der søgte den her inde.. hvor har du set den henne?

det var mig der søgte den, og stadig uden held men har heldigvis en vidunderlig bekendt der har tilbudt at sy den for mig hvis jeg ikke kan finde den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

lucas<3

Mikkel's mor <3 skriver:

det var mig der søgte den, og stadig uden held men har heldigvis en vidunderlig bekendt der har tilbudt at sy den for mig hvis jeg ikke kan finde den

når okay

Anmeld

23. august 2011

MosterA

Syntes det er SÅ sjovt at se billeder af de forskellige kjoler og hvor forskellige smag vi tøser har

Ved endnu ikke hvordan min ser ud, men det ser også ud til der går laaaaaaaaaang tid inden jeg skal bruge den 

Anmeld

23. august 2011

Mille83

Stjernestoev skriver:

Woooooow!!

Ja ikke...... Og det skal bare være den....HAHA

Anmeld

23. august 2011

Nynne88

Mille83 skriver:

Endelig fandt jeg ud af det, her er min, og er ret sikker på det er den jeg skal giftes i..

I LOVE IT 

Wauw den er også flot.. Også lige sådan noget i den stil jeg gerne vil i engang når jeg skal giftes 

Anmeld

23. august 2011

musse1

sikke mange flotte kjoler i gerne vil ha  er vildt og sjovt at se, hvor meget forskelligt man kan få..

i kan se min drømmekjole på www.dba.dk/brudekjole-nixa-svensk/id-77023494/  det er den jeg bliv gift i  desværre er min bærbar gået i stykker, så har ikke billederne, på min pc så jeg kunne ligge dem rigtigt ind..

Anmeld

23. august 2011

Mille83

Nynne88 skriver:

Wauw den er også flot.. Også lige sådan noget i den stil jeg gerne vil i engang når jeg skal giftes 

Den er bare så fin, men skal først giftes om et år jo  Så skal da se på andre, men kan godt lide ideen om at den ikke er lang, så kan der rigtig festes i den 

Anmeld

23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Bliver helt bryllups "skruk"

JEG VIL OGSÅ GIFTES!!

Hvem der dog havde pengene til det..

Anmeld

23. august 2011

Bellinda89

Min er helt klart den her

Mangler bare lige kæresten ned på knæ , så jeg kan få den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2011

Nynne88

Mille83 skriver:

Den er bare så fin, men skal først giftes om et år jo  Så skal da se på andre, men kan godt lide ideen om at den ikke er lang, så kan der rigtig festes i den 

Lige præcis - rigtig god længde  Og ikke alt for stor! 

Held og lykke når den store dag kommer - et år kan komme til at gå hurtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.