MosterA skriver:
Åh kloge kvinder jeg har brug for jeres råd.
Jeg bliver sandsynligvis sat igang først i næste uge. Da jeg var til scanning fik jeg at vide at der godt kunne gå nogle dage fra jeg var blevet sat igang og til jeg fødte.
Både kærestens og min mor er meget nysgerrige og er ved at drive os til vandvid. De ringer hver dag for at høre hvordan det går!
De ved godt at vi får at vide på mandag hvornår vi skal sættes igang, så det kan vi ikke rigtig skjule for dem, men kan vi godt tillade os at sige til dem at vi har fået at vide hvornår vi skal sættes igang og vi skal nok kontakte dem når det hele er over eller hvis der sker noget??
Vi vil gerne have ro til at koncentrer os om at føde vores barn og gøre det til en god oplevelse for os begge, uden at vi skal stresse over at vores mødre ringer konstant.
Hvad mener I - er vi egoistiske eller er det ok??
jeg synes dte er helt ok, jeg blev selv indlagt og hvor det så endte med igangsættelse, så alle vidste det, og var utrolig stressende at folk ventede utålmodigt, og da det var endt i kejsersnit om natten efter 2½ døg, kom de første uanmeldt kl 10 om morgenen
har sagt ejg ikke ønsker dette igen, så næste gang vil vi have ro, og kun dem som respekterer dette vil få noget at vide.
Synes sagtens i kan tillade jer at give jer selv den ro, så vidt jeg kan se er dte jeres første barn, så giv jer tid, nyd det, og at ingen behøver vide noget i form af en lille en der er under pasning imens.
håber det bliver en fantastisk oplevelse for jer 

Anmeld