Gravid - hvad gør man så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2009

Pipsemor

Jeg tror bare, jeg venter med at sige noget, hvis alting stadig er godt i uge 12.
Og ja, det ville være rart selv lige at kunne følge med først.

Så må jeg jo finde på noget andet mht til motionen.

Tak for de gode svar og råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Mathilde

Ihh altså Kæmpe stort tillykke.
Hvor er det dejligt for jer!

Jeg komtaktede lægen næsten med det samme for at få min graviditet bekræftet og fik så en tid til at få lavet vandrejournal da jeg var 9uger henne.
Jeg ville nok ikke begynde på spinning. Min jordemoder har sagt, at man kan fortsætte med det motion man lavede før graviditet, men man skulle ikke begynde på noget vildt og voldsomt. 30 min om dagen er super

Kram fra Mathilde

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

Piamus skriver:

Det gør jeg også - lider meget af kvalme. Har lige været sygemeldt hele sidste uge med kvalme, men havde ikke den ringeste idé om, at det kunne være, fordi turen var kommet til mig så hurtigt!

Men tusind tak for svaret og rådet.

Jeg vil nu lige se, om jeg ikke kan trække det med at sige til chefen lidt endnu.

Knus P

Nu ved jeg ikke hvordan det går på dit arbejde. Men med alle de fyringer der er, så ville jeg sige det!!! De kan ikke fyre dig når du er gravid. Kun hvis de fyre 10%... Så hvis der er mulighed for at du kan blive fyret, så sig det

Anmeld

11. januar 2009

Pipsemor

Se, det var selvfølgelig også værd at tage med i sine overvejelser..

Anmeld

11. januar 2009

W&M <3

Tillykke med den positive test. hvor er det dejligt for jer

Jeg ville heller ikke begynde på spinning hvis det var mig. tror ikke det er godt når man er gravid.

Anmeld

11. januar 2009

Diana...

Ihh hvor er det dejligt for jer stort tillykke...
Det findes ingen dumme spørgsmål Du skal kontakte din læge så du kan få lavet din vandrejournal spændende ang job så ville jeg helt sikkert vente med at sige det så længe som muligt du må vente helt frem til 3 måneder før. der er rigtig mange firmaer der har svært ved at acceptere en graviditet jeg selv er blevet fyret og nej det må man ikke og har nogen veninder som næsten blev tvunget til at sygemelde sig fordi så betaler kommunen noget af lønnen og en enkelt har sagt op fordi hun følte sig rigtig dårlig behandlet det ikke alle firmaer der er sådan men der er desværre mange der er sådan. og NEJ de må ikke fyre dig heller ikke pga krisen og masse fyringer osv heller ikke selv om du venter med at sige det til de 3 måneder før så synes helt klart du skal vente med at sige det så længe du kan...

Ang spinning ville jeg ikke man må gerne dyrke motion men ikke meget hårdt motion man skal tage det stille og roligt og det er spinning ikk.

Held og lykke med det glæder os til at høre mere om det...

Mange knus Diana 36+0

Anmeld

11. januar 2009

FrkC

Arj hvor dejligt for jer.. Kæmpe tillykke med det..

Camilla ..

Anmeld

11. januar 2009

Pipsemor

Jeg synes, det er super at høre alle de meninger og erfaringer omkring, hvad der skal ske nu. Jeg må nok først og fremmest se at få fat i lægen imorgen.

Ang. fyring - det er jeg ikke så bange for dér, hvor jeg arbejder. Man ved selvfølgelig aldrig, men der er ikke noget, der tyder på, at det er det, de gør sig mest i, og slet ikke efter vores sidste afdelingsmøde. Man ved selvfølgelig aldrig...

Tusind tak for lykønskningerne.

Er der mange af jer, der har en hjemmeside? Hvis ja, har I så selv købt domæne? Jeg købte et på one.com, hvilket i øvrigt er et udemærket sted, men ikke helt for nybegynder med mindre, man bare skal have en blog. Derfor overvejer jeg at flytte det.

Piamus

Anmeld

11. januar 2009

Becks

Piamus skriver:

Jeg synes, det er super at høre alle de meninger og erfaringer omkring, hvad der skal ske nu. Jeg må nok først og fremmest se at få fat i lægen imorgen.

Ang. fyring - det er jeg ikke så bange for dér, hvor jeg arbejder. Man ved selvfølgelig aldrig, men der er ikke noget, der tyder på, at det er det, de gør sig mest i, og slet ikke efter vores sidste afdelingsmøde. Man ved selvfølgelig aldrig...

Tusind tak for lykønskningerne.

Er der mange af jer, der har en hjemmeside? Hvis ja, har I så selv købt domæne? Jeg købte et på one.com, hvilket i øvrigt er et udemærket sted, men ikke helt for nybegynder med mindre, man bare skal have en blog. Derfor overvejer jeg at flytte det.

Piamus

Tillykke med graviditeten

Prøv www.123hjemmeside.dk
Eller www.bricksite.com de er gode og nemme at lave sider på og så er det gratis

Anmeld

11. januar 2009

bette

hmm hvis du har dyrket motion før synes jeg ikke det ville gøre noget at hoppe på et spinnings hold.. du skal bare være klar over at du ikke skal give den så meget gas som de andre på holdet. men køre dit eget løb.. i et tempo der ikke bliver for hårdt.. men at cykle skader altså ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.