Sniger mig stille frem ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Kløver

Giraffen skriver:

Iiih sikke en solstrålehistorie 

tak, håber mange andre også oplever det samme, og ikke skal en masse behandling igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Dansker I Holland

Maja84 skriver:

Ja jeg kan vist godt melde mig ind her, før som senere, men håber jer som kender mig privat/har mig på FB vil holde inde med nyheden

Vi skal være forældre igen til April

Testede positivt i lørdags, og på torsdag, skal jeg til tidlig scanning ved gynækologen, og se hvor langt jeg er, hvis jeg da er langt nok til de kan se noget

Er rigtig glad, og ved allerede hvordan familien skal have besked, når de første 3 mdr er gået og vi har været til nakkefold

stort tillykke hehe.. Glæder mig til at se resultatet fnizer.. .

Anmeld

22. august 2011

CamillaValby

Ejjj hvor skønt Stort tillykke

Man skal ikke altid tage hvad de kære læger siger til sig

Der er halvandent år mellem min bror og jeg og vi har haft så meget gavn af hinanden

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

Maja84 skriver:

tak, håber mange andre også oplever det samme, og ikke skal en masse behandling igennem

Vi må lige sende en masse fertilitetsstøv afsti-afsted til folket

Anmeld

23. august 2011

Kløver

Giraffen skriver:

Vi må lige sende en masse fertilitetsstøv afsti-afsted til folket

ja sender ofte i mine tanker en stor sæk aftsted, og håber det hjælper, og giver nogle små lækre ønskebebser derude

Anmeld

23. august 2011

Kløver

CamillaValby skriver:

Ejjj hvor skønt Stort tillykke

Man skal ikke altid tage hvad de kære læger siger til sig

Der er halvandent år mellem min bror og jeg og vi har haft så meget gavn af hinanden

tusind tak

hvor er jeg glad for at høre, håber også daniel får meget glæde af sin kommende lillebror/lillesøster

Anmeld

23. august 2011

Chamomile

Stort tillykke

Anmeld

23. august 2011

Kløver

Opdaterer lige......

har i dag været ved lægen, og på trods af det kun var 2½ time siden jeg sidst havde været på toilet, fik jeg en fin positiv test, bare en smule svagere end normalt, hun brugte 2 for at være sikker og hun sagde den er god nok, og skal til tidlig scanning torsdag som planlagt... ih jeg glæder mig og vhor er det skønt at få lægens ord på man har en lille spire inde i gemmerne

Anmeld

23. august 2011

piadas

Stort tillykke!

Vildt at én fra vores kvartal er gravid igen! Det bliver så dejligt for jer at have dem så tæt på hinanden - har jeg i hvert fald hørt!

Anmeld

23. august 2011

Kløver

piadas skriver:

Stort tillykke!

Vildt at én fra vores kvartal er gravid igen! Det bliver så dejligt for jer at have dem så tæt på hinanden - har jeg i hvert fald hørt!

hehe havde slet ikke kigget under kvartal, men ja er helt fantastisk, håber de får meget glæde af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.