Sniger mig stille frem ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Ja jeg kan vist godt melde mig ind her, før som senere, men håber jer som kender mig privat/har mig på FB vil holde inde med nyheden

Vi skal være forældre igen til April

Testede positivt i lørdags, og på torsdag, skal jeg til tidlig scanning ved gynækologen, og se hvor langt jeg er, hvis jeg da er langt nok til de kan se noget

Er rigtig glad, og ved allerede hvordan familien skal have besked, når de første 3 mdr er gået og vi har været til nakkefold

Bliver så sejt at følges ad... Måske vi slår hovederne sammen i et eller andet vente rum...

Tillykke til jer...

Og selvfølgelig shh herfra også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Kløver

Giraffen skriver:

hehe nej det ka jeg godt se 

Ej altså synes alle skal til scanning før mig, er 9+5 og har ikke fået indkaldelse endnu, hvordan har du fået tilsnuset dig en scanning?

Det er fordi jeg havde så mange problemer sidst, og skulle til gynækolog, for at få styr på mine cyklusser, da jeg opdagede jeg var gravid, tilbød de jeg kunne få lov at komme til scanning, så vi kan få fastlagt hvor langt jeg præcis er, da jeg har gættet mig lidt frem, og kan være alt fra 7 til 3-4 uger uger henne

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

Maja84 skriver:

Det er fordi jeg havde så mange problemer sidst, og skulle til gynækolog, for at få styr på mine cyklusser, da jeg opdagede jeg var gravid, tilbød de jeg kunne få lov at komme til scanning, så vi kan få fastlagt hvor langt jeg præcis er, da jeg har gættet mig lidt frem, og kan være alt fra 7 til 3-4 uger uger henne

ej jamen så ka jeg godt se det er godt at få fastlagt

Så håber jeg at alt er tiptop derinde i babyhulen

Anmeld

22. august 2011

Mor til Frederic og Freya

vi vælger en herfra lillemille.dk...

http://lillemille.dk/produkter/55-dansk/

Anmeld

22. august 2011

Kløver

Giraffen skriver:

ej jamen så ka jeg godt se det er godt at få fastlagt

Så håber jeg at alt er tiptop derinde i babyhulen

tak, håber også alt er som det skal være for en sund og rask spire

Anmeld

22. august 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

vi vælger en herfra lillemille.dk...

http://lillemille.dk/produkter/55-dansk/

de er også gode, overvejer dog også om jeg skal lave en selv, derfra, for den anden skal bestilles i england men teksten kan jeg jo stadig holde fast i

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

Maja84 skriver:

tak, håber også alt er som det skal være for en sund og rask spire

Jeg krydser med husk at gi en update

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

Maja84 skriver:

de er også gode, overvejer dog også om jeg skal lave en selv, derfra, for den anden skal bestilles i england men teksten kan jeg jo stadig holde fast i

og hold da op det går da stærk med Daniel på 6 måneder (ku jeg lige snage mig frem til) - sikke meget glæde de ka få af hinanden så

Anmeld

22. august 2011

Kløver

og hold da op det går da stærk med Daniel på 6 måneder (ku jeg lige snage mig frem til) - sikke meget glæde de ka få af hinanden så

skal nok give update så snart jeg ved noget.

Ja tror bestemt de vil få glæde af hinanden, bliver ca 14-15 mdr imellem dem

Og tillykke med din lille spire i maven, hvornår er du sat til

Anmeld

22. august 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Bliver så sejt at følges ad... Måske vi slår hovederne sammen i et eller andet vente rum...

Tillykke til jer...

Og selvfølgelig shh herfra også...

hehe ja kunne da godt tænkes, men ellers må vi jo selv mødes, så kan mændende også undgå alt for meget graviditets vrøvl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.