Sniger mig stille frem ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.160 visninger
58 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Kløver

Ja jeg kan vist godt melde mig ind her, før som senere, men håber jer som kender mig privat/har mig på FB vil holde inde med nyheden

Vi skal være forældre igen til April

Testede positivt i lørdags, og på torsdag, skal jeg til tidlig scanning ved gynækologen, og se hvor langt jeg er, hvis jeg da er langt nok til de kan se noget

Er rigtig glad, og ved allerede hvordan familien skal have besked, når de første 3 mdr er gået og vi har været til nakkefold

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Giraffen

Maja84 skriver:

Ja jeg kan vist godt melde mig ind her, før som senere, men håber jer som kender mig privat/har mig på FB vil holde inde med nyheden

Testede positivt i lørdags, og på torsdag, skal jeg til tidlig scanning ved gynækologen, og se hvor langt jeg er, hvis jeg da er langt nok til de kan se noget

Er rigtig glad, og ved allerede hvordan familien skal have besked, når de første 3 mdr er gået og vi har været til nakkefold

Tillykke 

Glæder mig til at følge dig 

og sikke en smart g-test, så er der da ingen tvivl

Anmeld

22. august 2011

Kløver

Giraffen skriver:

Tillykke 

Glæder mig til at følge dig 

og sikke en smart g-test, så er der da ingen tvivl

Tusind tak, ja dte er den fra clearblue, ville så gerne ha den med ugeindikator, men kunne ikke opdrives nogle steder, og ville bestille en pånettet, men kan ikke betale sig, nu hvor jeg skal til scanning torsdag

Anmeld

22. august 2011

twinboys

weeeeeeeeeeeeeeee hurraaaaa hjertelig tillykke...

Anmeld

22. august 2011

Kløver

twinboys skriver:

weeeeeeeeeeeeeeee hurraaaaa hjertelig tillykke...

Tusind tak

Anmeld

22. august 2011

SussieThyssen

Maja84 skriver:

Stort tillykke..og pøj-pøj med det

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. august 2011

Chillien

Stort tillykke!!

Men er nysgerrig.. Hvordan skal de have det at vide?

Anmeld

22. august 2011

-Sigrid-

Ved godt jeg har sagt tillykke (flere gange &nbsp men kan ikke rigtigt komme mig oven på at I har været så heldige denne gang, og især med al den "drama" du har haft 

TILLYKKE!!! 

Anmeld

22. august 2011

Blirnokaldrigfru

Tillykke

Anmeld

22. august 2011

Kløver

-Sigrid- skriver:

Ved godt jeg har sagt tillykke (flere gange &nbsp men kan ikke rigtigt komme mig oven på at I har været så heldige denne gang, og især med al den "drama" du har haft 

TILLYKKE!!! 

Tusind tak søde, nu kan vi være belastende gravide sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.