Sniger mig stille frem ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Ja jeg kan vist godt melde mig ind her, før som senere, men håber jer som kender mig privat/har mig på FB vil holde inde med nyheden

Vi skal være forældre igen til April

Testede positivt i lørdags, og på torsdag, skal jeg til tidlig scanning ved gynækologen, og se hvor langt jeg er, hvis jeg da er langt nok til de kan se noget

Er rigtig glad, og ved allerede hvordan familien skal have besked, når de første 3 mdr er gået og vi har været til nakkefold

Tillykke søde!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Tillykke søde!!!!

tusind tak, håber og krydser alt jeg har, for at du kommer lige efter så vi kan følges Kunne være så dejligt for jer

Anmeld

22. august 2011

AnneBJ

Stort tillykke!

Anmeld

22. august 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Tusind tak søde, nu kan vi være belastende gravide sammen

Jeg har tænkt tanken, må jeg indrømme 

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

STOOOORT tillykke!

Anmeld

22. august 2011

-Milla-

Tillykke! Og fed body.

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

Maja84 skriver:

skal nok give update så snart jeg ved noget.

Ja tror bestemt de vil få glæde af hinanden, bliver ca 14-15 mdr imellem dem

Og tillykke med din lille spire i maven, hvornår er du sat til

ja for søren og hvor er det sejt af dig at tage to graviditeter så tæt på hinanden, jeg synes allerede jeg har ondt af mig selv (9+5)

Jeg er indtil videre sat til 21/3 men tror det bliver senere men nu må vi se hvad de siger til NF 

Anmeld

22. august 2011

Kløver

ja for søren og hvor er det sejt af dig at tage to graviditeter så tæt på hinanden, jeg synes allerede jeg har ondt af mig selv (9+5)

Jeg er indtil videre sat til 21/3 men tror det bliver senere men nu må vi se hvad de siger til NF 

tusind tak Ja vi ville gerne have dem relativt tæt, men de havde jo givet meget klart udtryk for jeg kunne IKKE få børn selv, inden vi skulle i behandling, da jeg har pco, pog vupti så nåede daniel at blive til, vi troede det var rent mirakel, så er jo bare endnu større mirakel at jeg så hurtigt er blevet gravid igen. Så synes da det er ret godt gået af mig, som ikke kan få børn selv Føler mig meget heldig, og rigtig glad

Anmeld

22. august 2011

Kløver

-Milla- skriver:

Tillykke! Og fed body.

tusind tak

Anmeld

22. august 2011

Giraffen

Maja84 skriver:

tusind tak Ja vi ville gerne have dem relativt tæt, men de havde jo givet meget klart udtryk for jeg kunne IKKE få børn selv, inden vi skulle i behandling, da jeg har pco, pog vupti så nåede daniel at blive til, vi troede det var rent mirakel, så er jo bare endnu større mirakel at jeg så hurtigt er blevet gravid igen. Så synes da det er ret godt gået af mig, som ikke kan få børn selv Føler mig meget heldig, og rigtig glad

Iiih sikke en solstrålehistorie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.