Gravid på p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Det skader ikke fosteret at tage pakken ud. 

Der er en risiko for at man gør det, hvis man tager p-piller i en længere periode, men ikke i så kort tid. 

der er jo en grund til at man siger man skal stoppe med det samme man finder ud af at man er gravid, jo før, desto bedre.. 

der  går jo nok 2-3 uger inden du kan se om du er gravid..

håber det bedste  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

der er jo en grund til at man siger man skal stoppe med det samme man finder ud af at man er gravid, jo før, desto bedre.. 

der  går jo nok 2-3 uger inden du kan se om du er gravid..

håber det bedste  

Mange tak

Hvem ved måske ryger p-pillerne med vilje snart 

Anmeld

26. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Mange tak

Hvem ved måske ryger p-pillerne med vilje snart 

hehe, det vil jeg da håbe for dig hvis det er det i gerne vil  

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

Så har jeg endelige fundet et sted, hvor det stod beskrevet hvornår man kan teste, hvis man er nervøs for at være blevet gravid på p-piller. 

14 dage efter samlejet er HCG koncentrationen høj nok til at teste. Også selvom man ikke har mens der, da mens er kunstigt fremkaldt af p-pille-"stoppet"

Så var min logik ikke helt dum 

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så har jeg endelige fundet et sted, hvor det stod beskrevet hvornår man kan teste, hvis man er nervøs for at være blevet gravid på p-piller. 

14 dage efter samlejet er HCG koncentrationen høj nok til at teste. Også selvom man ikke har mens der, da mens er kunstigt fremkaldt af p-pille-"stoppet"

Så var min logik ikke helt dum 

Lige en update Tog en test i går som var negativ. Ingen grund til bekymring i denne omgang 

Anmeld

7. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nej det er selvfølgelig rigtig nok. 

Der står i indlægssedlen, at man skal bruge ekstra prævention, hvis pillerne er glemt i den første eller sidste uge af pakken. Og pillerne bliver mest usikre, hvis man glemmer en eller flere piller. 

Jamen det er rigtig svært synes jeg. Jeg har selv ca. 1,5 år tilbage af min uddannelse og min kæreste er udlært. Og kan jo se at unge forældre er der mange af på denne side og som klare sig godt. 

Er måske mest bange for folks reaktion  hvis det skulle være. Sandsynligheden er måske ikke så stor, men hold op det har sat nogle tanker igang!

Der er ikke stor forskel på indholdet i en fortrydelsespille og p-pille, såe

Jeg er 17 og skal have en pige til januar, og den eneste som er negativ omkring det er min mor, så det med fordomme... Den er slet, slet, slet ikke så slem

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Der er ikke stor forskel på indholdet i en fortrydelsespille og p-pille, såe

Jeg er 17 og skal have en pige til januar, og den eneste som er negativ omkring det er min mor, så det med fordomme... Den er slet, slet, slet ikke så slem

Det er rigtigt, men dog i en noget større dosis 

Jeg ville nu heller ikke være så glad for det, hvis min mor var negativ omkring det. Men hvis du er afklaret, betyder det måske ikke så meget  

Held og lykke til dig og maven 

Anmeld

7. september 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det er rigtigt, men dog i en noget større dosis 

Jeg ville nu heller ikke være så glad for det, hvis min mor var negativ omkring det. Men hvis du er afklaret, betyder det måske ikke så meget  

Held og lykke til dig og maven 

Det er da heller ikke rart, men det var mere for at fortælle at fordommene ikke er så overvældende som jeg havde regnet med

Tak

Og tillykke med den negative test

Anmeld

7. september 2011

mortilmonique

heey på den sammen måde har jeg bage sammen med min x og det er ikke godt ved ik om jeg skal ha det heller hvad.. og nu bor jeg sammen med ham men ved ik hvad jeg skal tag den lille eller lad være få han vil godt ha en ande pige og ik mig.. men han elsker mig ved ik hvad jeg skal..

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

mortilmonique skriver:

heey på den sammen måde har jeg bage sammen med min x og det er ikke godt ved ik om jeg skal ha det heller hvad.. og nu bor jeg sammen med ham men ved ik hvad jeg skal tag den lille eller lad være få han vil godt ha en ande pige og ik mig.. men han elsker mig ved ik hvad jeg skal..

Jeg forstår desværre ikke helt hvad du mener  Kan du måske omformulere det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.