Gravid på p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Jeg blev gravid på en pille som jeg så åbenbart har kastet op, havde taget dem som jeg plejede var blevet syg og kastede op, blev så nervøs for en graviditet og tog en fortrydelsels pille mindre end 12 timer efter sex, men nej nej jeg var stadig gravid .. da  de åbenbart ikke virker på ca 20 % det var en mega nedtur 

Nej der kan du bare se. 

Det kan altså lade sig gøre selv om man ikke lige tror det. Hvornår fandt du ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Men det kan jeg vel ikke regne med, når jeg er på p-piller. Så er jeg jo netop ikke blevet "gravid" i uge 2, som man ellers normalt gør.

hvis din mens er regelmessig, så kan du sagtens stadig gå ud fra det.. dog er jeg meget sikker på at du ikke kan være blevet gravid af bare at glemme en pille, den er jo taget bagefter som man skal.. 

du skal også huske at p-piller forhindre en ÆL og at  ægget sætter sig fast.. der er altså ikke mulighed for en befrugtning.. 

Er selv blevet gravid på p-piller, der var dig ikke glamt nogen så der må have været en fejl et sted hehe   

når du siger at du helst ikke skal have barn nu, så kan jeg sagtens følge dig, når der er 1½ år til du er uddannet er det et meget træls tidspunkt at sætte det på pause.. 

- håber i finder ud af det - 

Anmeld

26. august 2011

SjeBets

jamen jeg tror jeg var i 5 eller 6 uge da jeg var ved lægen for at finde ud af hvad jeg ville med det ... 

Men ingen af mine graviditeter har kunne testes før jeg var i 5 uge mindst.

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

hvis din mens er regelmessig, så kan du sagtens stadig gå ud fra det.. dog er jeg meget sikker på at du ikke kan være blevet gravid af bare at glemme en pille, den er jo taget bagefter som man skal.. 

du skal også huske at p-piller forhindre en ÆL og at  ægget sætter sig fast.. der er altså ikke mulighed for en befrugtning.. 

Er selv blevet gravid på p-piller, der var dig ikke glamt nogen så der må have været en fejl et sted hehe   

når du siger at du helst ikke skal have barn nu, så kan jeg sagtens følge dig, når der er 1½ år til du er uddannet er det et meget træls tidspunkt at sætte det på pause.. 

- håber i finder ud af det - 

Problemet at bare, at jeg ikke to de piller indenfor det tidsrum man skal på 12 timer. Så kan jeg ligeså godt have haft ægløsning pga. de glemte piller. Det siger alt jeg kan finde om det på nettet hvert fald. 

Ville bare gerne vide hvornår jeg kan teste. Bliver sindssyg af at gå rundt i uvidenhed. 

Min logiske sans siger 2 fra en evt. befrugtning.

Tak for dit svar og held og lykke med mausen 

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

jamen jeg tror jeg var i 5 eller 6 uge da jeg var ved lægen for at finde ud af hvad jeg ville med det ... 

Men ingen af mine graviditeter har kunne testes før jeg var i 5 uge mindst.

Okay

Jeg venter og venter

Anmeld

26. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Okay

Jeg venter og venter

Håber da det bedste for dig ... :/  

Anmeld

26. august 2011

meem

Anonym skriver:

Hej damer

Sagen er den, at jeg lige har haft influenza - big time! og har simpelthen sovet fra mine p-piller to dage i træk  Har lige haft min mens, så det var den første uge jeg jeg skulle starte på i fredags. 

Da jeg opdagede det søndag formiddag, tog jeg begge pillerne. Jeg tænkte egentlig ikke mere over det indtil til morgen. 

Min kæreste og jeg havde nemlig sex i går aftes, uden beskyttelse, for jeg plejer jo at tage mine p-piller som jeg skal. 

Skal jeg nu går og være nervøs for en graviditet? 

Hjææælp! 

Er sikker på at jeg ikke skal have en abort, hvis jeg er gravid, men skal helst ikke have en baby lige nu! 

Er der nogle som har været i samme situation? Hvad gjorde i og hvordan blev udslaget? 

Kram mig 

Jeg stod i samme situation som dig.. næsten..

Havde influenza i en lille uges tid... tog mine p-piller, men kastede op i løbet af dagen, så de nåede ikke at have ordentlig virkning.. Jeg blev gravid og har idag en dejlig datter på 2 år...

Men kan godt se det ikke er fedt i dit tilfælde hvis du ikke ønsker børn lige nu... Så håber for dig du er sluppet uden om

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

meem skriver:

Jeg stod i samme situation som dig.. næsten..

Havde influenza i en lille uges tid... tog mine p-piller, men kastede op i løbet af dagen, så de nåede ikke at have ordentlig virkning.. Jeg blev gravid og har idag en dejlig datter på 2 år...

Men kan godt se det ikke er fedt i dit tilfælde hvis du ikke ønsker børn lige nu... Så håber for dig du er sluppet uden om

Tak for dit svar

Jamen nu tror jeg bare at jeg har tænkt så meget over det, at jeg næsten håber på en positiv test. 

Ikke at jeg bliver ked af det, hvis den ikke er. 
Det er lidt en underlig følelse.  

Anmeld

26. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Problemet at bare, at jeg ikke to de piller indenfor det tidsrum man skal på 12 timer. Så kan jeg ligeså godt have haft ægløsning pga. de glemte piller. Det siger alt jeg kan finde om det på nettet hvert fald. 

Ville bare gerne vide hvornår jeg kan teste. Bliver sindssyg af at gå rundt i uvidenhed. 

Min logiske sans siger 2 fra en evt. befrugtning.

Tak for dit svar og held og lykke med mausen 

jeg var i uge 5 før jeg kunne se noget, så du må nok bare vente og se, men er du så stoppet med p-piller ? 

de skader jo "fosteret", og siden du nu overvejer at beholde barnet går jeg ikke ud fra at du er intra. i det   

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg var i uge 5 før jeg kunne se noget, så du må nok bare vente og se, men er du så stoppet med p-piller ? 

de skader jo "fosteret", og siden du nu overvejer at beholde barnet går jeg ikke ud fra at du er intra. i det   

Det skader ikke fosteret at tage pakken ud. 

Der er en risiko for at man gør det, hvis man tager p-piller i en længere periode, men ikke i så kort tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.