Argh!? hvor jeg hader snyd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. august 2011

Isabella_mor

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg er SÅ træt af folk der snyder lige nu.. GRR!!!
Jeg har lige været på posthuset for at hente en pakke med noget jeg har købt brugt.. (noget sengetøj og en sengerand)
Jeg spurgte sælger om det kunne ses at det var brugt. Nej nej, sengeranden havde aldrig været brugt og sengetøjet havde kun været brugt en enkelt uge ca.. Nå jamen lækkert tænkte jeg.. og betalte det hun forlangte..
jeg sidder så her med misfarvet sengetøj, og en sengerand med mindst 10 pletter.. Desuden stod der "røgfrit hjem og vasket uden parfume" men det lugter langt væk af skyllemiddel OG røg..

Desuden har jeg købt en "pakke" i en anden handel, med futter, vanter, huer, og 3 køreposer.. jeg henter selv pakken hos hende. Men jeg havde jo ikke liiige listen med over hvilke ting der var.. men da jeg så kommer hjem tjekker jeg lige de billder hun havde sendt, og sammenligner indholdet af posen.. SELVFØLGELIG mangler der flere ting.. 3 par futter, 4 par strømper, 2 par vanter/luffer og 5 huer.. HM.. underligt tænker jeg så.. Skriver til sælger og gør hende opmærksom.. Så siger hun fanme bare "jeg havde solgt noget af det til en anden, og det havde jeg også oplyst i annoncen.." Øh nej.. det havde hun så ikke.. For jeg havde gemt annonce teksten og billederne som hun sendte.. det eneste hun kan sige til det er at det var ærgeligt for hun havde ikke tingene mere.. ARGH! Desuden var flere af fingene utroligt slidt, beskidt og lugtede af en blanding af våd hund og sved + en masse hundehår Vasker man ikke liiige sådan nogle ting inden salg? Og måske smider de ting ud man ikke selv ville proppe sin lille rene baby ned i..

Kan folk forfanden ikke bare være ærlige???!!!

Vikke lige hvad jeg ville med denne tråd.. Nok bare ud med mine fustrationer Jeg har ikke til hensigt at træde på de folk der har snydt mig (da de ikke er her inde).. De er kontaktet personligt. Desværre uden held

sådan noget kan gøre mig så pissed. hvorfor er man ikke ærlig omkring de ting man sælger..!!

jeg kunne personlig ALDRIG drømme om at misinformere evt købere for at få en højere pris eller penge for varer de ikke får... det er tarveligt og burde være strafbart...

til dig.. og håber at du ikke mister modet på at købe brugt fremover... selvom det let kan være den eneste mulighed for ikke at blive snydt.. men øv hvor skulle den slags mennesker skamme sig bredt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Nitz - <3 David

norenberg skriver:

fatter ikke folk, der kan få sig til at sælge plettet og slidte ting...jeg forære altid mine ungers tøj væk...kan ikke rigtig få mig til at forlange penge for det...og selvom jeg forære det væk er alt som nyt og alt med pletter ryger på lossen....så hvis du finder ud af du venter en lille dreng...så send en pb og så har jeg en helt kasse drenge tøj stående..som er fra mine to drenge fra 2010...

Jamen det lyder rigtig lækkert jeg vil skam også gerne betale for det   Så må jeg liige have dig i tankerne når jeg ved om det er en lille dreng der gemmer sig.. (som de fleste gætter på når de ser mavsen)

Jeg HÅBER jeg kan få kønnet at vide d. 31 til MD.. Men man ved jeg aldrig.. "hm *n drillede ihvertfald scannings sygeplejersken til NF.. der ville h*n ikke ligge stille nok til de kunne måle ryggen... Bandit

Jeg fatter heller ikke at der er nogle der kan være så grådige og ligeglade med deder sidder og er skuffet

Anmeld

22. august 2011

Tvillingemor80

IIIH det er så irriterende når folk ikke er pålidlige..

Jeg havde selv engang en modsat oplevelse.. Havde købt alle sæsonner af greys. men da jeg modtager pakken mangler der en sæsson.. Skriver så til sælger, der fortæller at det en fejl og han sender den  med det samme.. Der sker INTET, modtager INGEN ting.. tænker øv, men er ikke så sur for jeg havde fået det hele MEGET billigt.. fortæller sælger at jeg ikke modtog pakken og han siger det forstår han ikke.. han skriver så et par dage og spørger flere gange om jeg stadig ikke har modtaget noget, og det har jeg ikke.. lige pludselig modtager jeg en pakke fra et internet firma med en helt ny sæsson greys i - så har sælger sku købt en helt ny til mig og fået sendt den direkte til døren .. årh jeg synes han var en skat  tilbød endda at betale halvdelen af udgiften da det jo ikke var hans skyld, men det ville han ikke tage imod !

Anmeld

22. august 2011

Nitz - <3 David

isabellamor skriver:

sådan noget kan gøre mig så pissed. hvorfor er man ikke ærlig omkring de ting man sælger..!!

jeg kunne personlig ALDRIG drømme om at misinformere evt købere for at få en højere pris eller penge for varer de ikke får... det er tarveligt og burde være strafbart...

til dig.. og håber at du ikke mister modet på at købe brugt fremover... selvom det let kan være den eneste mulighed for ikke at blive snydt.. men øv hvor skulle den slags mennesker skamme sig bredt... 

Jeg køber nok brugt igen Selvom min svigermor siger hun gerne vil købe nyt til mig.. så jeg ikke bliver snydt.. Meen.. man må jo bare til at "sikre" sig lidt før man køber.. Måske er jeg for nem at snyde.. Jeg tror desværre altid på hvad folk siger.. Måske jeg skal bede om flere billeder eller lignende?!

Anmeld

22. august 2011

Nitz - <3 David

Tvillingemor90 skriver:

IIIH det er så irriterende når folk ikke er pålidlige..

Jeg havde selv engang en modsat oplevelse.. Havde købt alle sæsonner af greys. men da jeg modtager pakken mangler der en sæsson.. Skriver så til sælger, der fortæller at det en fejl og han sender den  med det samme.. Der sker INTET, modtager INGEN ting.. tænker øv, men er ikke så sur for jeg havde fået det hele MEGET billigt.. fortæller sælger at jeg ikke modtog pakken og han siger det forstår han ikke.. han skriver så et par dage og spørger flere gange om jeg stadig ikke har modtaget noget, og det har jeg ikke.. lige pludselig modtager jeg en pakke fra et internet firma med en helt ny sæsson greys i - så har sælger sku købt en helt ny til mig og fået sendt den direkte til døren .. årh jeg synes han var en skat  tilbød endda at betale halvdelen af udgiften da det jo ikke var hans skyld, men det ville han ikke tage imod !

Se DET er rigtig flot gjort..  Hvis der bare var flere af den slags sælgere..

Anmeld

22. august 2011

Isabella_mor

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg køber nok brugt igen Selvom min svigermor siger hun gerne vil købe nyt til mig.. så jeg ikke bliver snydt.. Meen.. man må jo bare til at "sikre" sig lidt før man køber.. Måske er jeg for nem at snyde.. Jeg tror desværre altid på hvad folk siger.. Måske jeg skal bede om flere billeder eller lignende?!

ja du skal bede om flere billeder og spørge til standen HVER GANG.. jeg har oplevet at glemme og spørge til standen og modtage noget der ikke lignede det på billedet.. det var selvfølgelig min egen skyld fordi at jeg glemte at spørge til den slags. og det kunne sælger jo heller ikke vide at jeg gerne ville vide.. hun ville jo bare gerne sælge det hun havde til salg. og det forstår jeg... (bare for at der ikke liiige skal komme nogle misforståelser, )

men det gør jeg fra nu af.. og jeg bliver eddersparkeme sur hvis jeg bliver snydt.. 

jeg har ikke oplevet det endnu. og håber heller aldrig at jeg kommer til det. jeg finder heldigvis altid nogle super søde købere og sælgere.. og det gør mig rimelig tilfreds.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.