Argh!? hvor jeg hader snyd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. august 2011

Nitz - <3 David

4kløver skriver:

Øv øv jeg prøvede det selv hvor tøjet lugte af loft. Siden har jeg kun købt hvor jeg selv kan hente vis det er for mange penge.

Ja det er forståelig.. jeg køber heller ikke noget dyrt noget uden at komme og se det.. Men det er alligevel ærgeligt at bruge fx 200 kr på noget der ikke er iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

sne190810

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man lyver om tingenes tilstand! Altås tror de ikke at det bliver opdaget?

Nogle folk vil bare gerne gøre alverden for en hundredelap eller to ..  ØV

Jeg føler med dig, og syntes du skal anmelde/skrive til admin på pågældene side og gøre opmærksom på de omtalte sælgere. Hvis end ikke for din skyld, så andres fremover

Anmeld

22. august 2011

Nitz - <3 David

prettybutterfly skriver:

Øv hvor er du bare uheldig! Har selv købt utallige ting på nettet og har faktisk kun følt mig halvsnyt(det lugtede af røg og var ik nær så pænt som jeg havde forventet) 2 gange. Men ja det er pisse ærgerligt! Og fatter simpelthen heller ik at folk gør sådan noget svineri!!!!

Det er bare SÅ skuffende når man oplever det.. man mister helt lysten til at handle med folk.. Jeg har det bare sådan at jeg aldrig selv kunne finde på at sende sådan noget til folk.. hvorfor skal andre så gøre det ved mig Æv altså..

jeg har selvf. også købt noget der var som lovet.. men når man oplever to handler på 1 uge der bare er så træls, så gider man bare næsten ikke mere

Min svigermor siger "så køber du ikke mere brugt, så vil jeg hellere købe nyt til jer" haha

Anmeld

22. august 2011

Nitz - <3 David

sne190810 skriver:

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man lyver om tingenes tilstand! Altås tror de ikke at det bliver opdaget?

Nogle folk vil bare gerne gøre alverden for en hundredelap eller to ..  ØV

Jeg føler med dig, og syntes du skal anmelde/skrive til admin på pågældene side og gøre opmærksom på de omtalte sælgere. Hvis end ikke for din skyld, så andres fremover

Jeg har også overvejet det.. Men det er også bare så træls at "døje" med det.. Jeg kunne forestille mig at disse folk bare gør det igen.. også selvom advarsler og/eller udelukkelse.. det er jo så nemt at oprette sig igen på mange sider..

Anmeld

22. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Nej det fatter jeg simpelthen heller ikke.. Og jeg syns bestemt ikke jer er krævende.. altså.. jeg kan sagtens klare at få noget der kan ses har været i brug.. Men når folk er så uærlige og lyver for liiige at tjene ekstra.. ARGT!

Jeg købte faktis også en galla kjole for et halvt års tid siden.. den lugtede også forfærdenligt .. Og der var flere pletter på.. selvom hun havde skrevet den kun havde været brugt en gang, der efter RENSET og hængt i skabet.. Jeg vaskede den bare på 30 grader og pletterne gik heldigvis væk.. Men igen.. hvorfor lyve? hvis hun bare lige havde gjort som jeg og vasket den på skånevask så var det problem ude af verdenen

Det er nemlig det.

Altså man kan da lige vaske det inden man sender det afsted.

Og ja vi kan alle overse en plet, men på så mange ting, ej det kan ikke lade sig gøre, medmindre du simpelthen ikke kigger, eller er ligeglad.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

22. august 2011

MortilCilas

Ja sådan har jeg det også.. jeg har også en masser tøj i nogle sække der har stået i flere år.. som jeg har overvejet om jeg skal tage lidt billeder af. og sætte til salg.. Men så har jeg da også tænkt mig at skrive at det ikke er vasket.. og det har stået i sække længe.. så det kan lugte lidt.. men så sætter jeg også prisen efter det.. det kan også være jeg vasker det.. Men jeg syns sgu det er for dårligt at man sælger noget, hvor man som køber er blevet oplyst om at det er 100% brugbart.. Og så bliver man bare så skuffet.. Min svigermor siger "nu køber du ikke mere brugt, så vil jeg hellere købe det til jer" hahah..

Det er jo det, og man føler sig bare så snydt, sådan nogle idioter, at de kan få sig selv til det?!
Men sød svigermor du har haha

Anmeld

22. august 2011

Nitz - <3 David

Cilas skriver:

Det er jo det, og man føler sig bare så snydt, sådan nogle idioter, at de kan få sig selv til det?!
Men sød svigermor du har haha

Ja hun er fantastisk Meen jeg syns nu ik jeg kan få mig til at "indkræve" noget..  Hun kommer så tit med ting i forvejen.. heh

Anmeld

22. august 2011

MortilCilas

Ja hun er fantastisk Meen jeg syns nu ik jeg kan få mig til at "indkræve" noget..  Hun kommer så tit med ting i forvejen.. heh

Åh kan jeg godt forstå, man vil heller ikke bare grave til sig.

Anmeld

22. august 2011

prettybutterfly

Det er bare SÅ skuffende når man oplever det.. man mister helt lysten til at handle med folk.. Jeg har det bare sådan at jeg aldrig selv kunne finde på at sende sådan noget til folk.. hvorfor skal andre så gøre det ved mig Æv altså..

jeg har selvf. også købt noget der var som lovet.. men når man oplever to handler på 1 uge der bare er så træls, så gider man bare næsten ikke mere

Min svigermor siger "så køber du ikke mere brugt, så vil jeg hellere købe nyt til jer" haha

Ja det er også vildt med to gange på så kort tid! Hæhæ hun lyder som en sød svigermor

Anmeld

22. august 2011

norenberg

fatter ikke folk, der kan få sig til at sælge plettet og slidte ting...jeg forære altid mine ungers tøj væk...kan ikke rigtig få mig til at forlange penge for det...og selvom jeg forære det væk er alt som nyt og alt med pletter ryger på lossen....så hvis du finder ud af du venter en lille dreng...så send en pb og så har jeg en helt kasse drenge tøj stående..som er fra mine to drenge fra 2010...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.