Argh!? hvor jeg hader snyd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.256 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Nitz - <3 David

Jeg er SÅ træt af folk der snyder lige nu.. GRR!!!
Jeg har lige været på posthuset for at hente en pakke med noget jeg har købt brugt.. (noget sengetøj og en sengerand)
Jeg spurgte sælger om det kunne ses at det var brugt. Nej nej, sengeranden havde aldrig været brugt og sengetøjet havde kun været brugt en enkelt uge ca.. Nå jamen lækkert tænkte jeg.. og betalte det hun forlangte..
jeg sidder så her med misfarvet sengetøj, og en sengerand med mindst 10 pletter.. Desuden stod der "røgfrit hjem og vasket uden parfume" men det lugter langt væk af skyllemiddel OG røg..

Desuden har jeg købt en "pakke" i en anden handel, med futter, vanter, huer, og 3 køreposer.. jeg henter selv pakken hos hende. Men jeg havde jo ikke liiige listen med over hvilke ting der var.. men da jeg så kommer hjem tjekker jeg lige de billder hun havde sendt, og sammenligner indholdet af posen.. SELVFØLGELIG mangler der flere ting.. 3 par futter, 4 par strømper, 2 par vanter/luffer og 5 huer.. HM.. underligt tænker jeg så.. Skriver til sælger og gør hende opmærksom.. Så siger hun fanme bare "jeg havde solgt noget af det til en anden, og det havde jeg også oplyst i annoncen.." Øh nej.. det havde hun så ikke.. For jeg havde gemt annonce teksten og billederne som hun sendte.. det eneste hun kan sige til det er at det var ærgeligt for hun havde ikke tingene mere.. ARGH! Desuden var flere af fingene utroligt slidt, beskidt og lugtede af en blanding af våd hund og sved + en masse hundehår Vasker man ikke liiige sådan nogle ting inden salg? Og måske smider de ting ud man ikke selv ville proppe sin lille rene baby ned i..

Kan folk forfanden ikke bare være ærlige???!!!

Vikke lige hvad jeg ville med denne tråd.. Nok bare ud med mine fustrationer Jeg har ikke til hensigt at træde på de folk der har snydt mig (da de ikke er her inde).. De er kontaktet personligt. Desværre uden held

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

prettybutterfly

Øv hvor er du bare uheldig! Har selv købt utallige ting på nettet og har faktisk kun følt mig halvsnyt(det lugtede af røg og var ik nær så pænt som jeg havde forventet) 2 gange. Men ja det er pisse ærgerligt! Og fatter simpelthen heller ik at folk gør sådan noget svineri!!!!

Anmeld

22. august 2011

Carl-Emil's mor

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg har lige været på posthuset for at hente en pakke med noget jeg har købt brugt.. (noget sengetøj og en sengerand)
Jeg spurgte sælger om det kunne ses at det var brugt. Nej nej, sengeranden havde aldrig været brugt og sengetøjet havde kun været brugt en enkelt uge ca.. Nå jamen lækkert tænkte jeg.. og betalte det hun forlangte..
jeg sidder så her med misfarvet sengetøj, og en sengerand med mindst 10 pletter.. Desuden stod der "røgfrit hjem og vasket uden parfume" men det lugter langt væk af skyllemiddel OG røg..

Desuden har jeg købt en "pakke" i en anden handel, med futter, vanter, huer, og 3 køreposer.. jeg henter selv pakken hos hende. Men jeg havde jo ikke liiige listen med over hvilke ting der var.. men da jeg så kommer hjem tjekker jeg lige de billder hun havde sendt, og sammenligner indholdet af posen.. SELVFØLGELIG mangler der flere ting.. 3 par futter, 4 par strømper, 2 par vanter/luffer og 5 huer.. HM.. underligt tænker jeg så.. Skriver til sælger og gør hende opmærksom.. Så siger hun fanme bare "jeg havde solgt noget af det til en anden, og det havde jeg også oplyst i annoncen.." Øh nej.. det havde hun så ikke.. For jeg havde gemt annonce teksten og billederne som hun sendte.. det eneste hun kan sige til det er at det var ærgeligt for hun havde ikke tingene mere.. ARGH! Desuden var flere af fingene utroligt slidt, beskidt og lugtede af en blanding af våd hund og sved + en masse hundehår Vasker man ikke liiige sådan nogle ting inden salg? Og måske smider de ting ud man ikke selv ville proppe sin lille rene baby ned i..

Vikke lige hvad jeg ville med denne tråd.. Nok bare ud med mine fustrationer Jeg har ikke til hensigt at træde på de folk der har snydt mig (da de ikke er her inde).. De er kontaktet personligt. Desværre uden held

er det igennem ts du har handlet?

og øv øv øv øv øv for dig

Jeg har også haft et par uheldige oplevelser.. og ALLE har bare været nogle kællinger når det har været uheldige oplevelser undtagen en fantastisk sød bruger herinde der med det samme svarede og påtog sig fejlen og sendte varen retur UDEN jeg skulle betale ekstra samt jeg bare kunne beholde det jeg i stedet havde modtaget.. se det er kæmpe kundeservice  

Anmeld

22. august 2011

MortilCilas

Hvor er det plat man! Så må man sq da tage sig sammen engang.
Alt det jeg har til salg af tøj, er vasket 1 gang, og står nu i mit skur, også har jeg tænkt mig at sige at folk selv må vaske det igen, da det lugter af skur. Men så er det klar over det, og det er jo vasket.
Sådan nogle mennesker kan PISSE mig af! Selv på andres vejne

Anmeld

22. august 2011

Nitz - <3 David

Höör skriver:

er det igennem ts du har handlet?

og øv øv øv øv øv for dig

Jeg har også haft et par uheldige oplevelser.. og ALLE har bare været nogle kællinger når det har været uheldige oplevelser undtagen en fantastisk sød bruger herinde der med det samme svarede og påtog sig fejlen og sendte varen retur UDEN jeg skulle betale ekstra samt jeg bare kunne beholde det jeg i stedet havde modtaget.. se det er kæmpe kundeservice  

Jeg har også været heldig med meget af det jeg har købt.. Heldigvis..
Nej det var en på dba der solgte den ene ting.. og en anden "babyside" ved den anden ting.. Jeg har også overvejet at skrive til nogle admins.. Men jah.. Det er også træls hvis man skal have en kamp med folk.. Kunne folk ikke bare lade være med sådan noget..

Anmeld

22. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Det er simpelthen så trist sådan noget

Forstår ikke folk gider bøvle med at have sure køber over hovedet bag efter.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

22. august 2011

Nitz - <3 David

Cilas skriver:

Hvor er det plat man! Så må man sq da tage sig sammen engang.
Alt det jeg har til salg af tøj, er vasket 1 gang, og står nu i mit skur, også har jeg tænkt mig at sige at folk selv må vaske det igen, da det lugter af skur. Men så er det klar over det, og det er jo vasket.
Sådan nogle mennesker kan PISSE mig af! Selv på andres vejne

Ja sådan har jeg det også.. jeg har også en masser tøj i nogle sække der har stået i flere år.. som jeg har overvejet om jeg skal tage lidt billeder af. og sætte til salg.. Men så har jeg da også tænkt mig at skrive at det ikke er vasket.. og det har stået i sække længe.. så det kan lugte lidt.. men så sætter jeg også prisen efter det.. det kan også være jeg vasker det.. Men jeg syns sgu det er for dårligt at man sælger noget, hvor man som køber er blevet oplyst om at det er 100% brugbart.. Og så bliver man bare så skuffet.. Min svigermor siger "nu køber du ikke mere brugt, så vil jeg hellere købe det til jer" hahah..

Anmeld

22. august 2011

4kløver

Øv øv jeg prøvede det selv hvor tøjet lugte af loft. Siden har jeg kun købt hvor jeg selv kan hente vis det er for mange penge.

Anmeld

22. august 2011

Nitz - <3 David

numsefisk skriver:

Det er simpelthen så trist sådan noget

Forstår ikke folk gider bøvle med at have sure køber over hovedet bag efter.

Nej det fatter jeg simpelthen heller ikke.. Og jeg syns bestemt ikke jer er krævende.. altså.. jeg kan sagtens klare at få noget der kan ses har været i brug.. Men når folk er så uærlige og lyver for liiige at tjene ekstra.. ARGT!

Jeg købte faktis også en galla kjole for et halvt års tid siden.. den lugtede også forfærdenligt .. Og der var flere pletter på.. selvom hun havde skrevet den kun havde været brugt en gang, der efter RENSET og hængt i skabet.. Jeg vaskede den bare på 30 grader og pletterne gik heldigvis væk.. Men igen.. hvorfor lyve? hvis hun bare lige havde gjort som jeg og vasket den på skånevask så var det problem ude af verdenen

Anmeld

22. august 2011

bullerbassen

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Ej kan godt forstå du er skuffet - det er virkeligt dårlig stil fra sælgers side. Du er godt nok også uheldige med dem begge

Trist at det skal være sådan - har selv lige haft en dårlig handel med en vare som ikke lever optil lovet - Så trælst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.