Jeg er SÅ træt af folk der snyder lige nu.. GRR!!! 
Jeg har lige været på posthuset for at hente en pakke med noget jeg har købt brugt.. (noget sengetøj og en sengerand)
Jeg spurgte sælger om det kunne ses at det var brugt. Nej nej, sengeranden havde aldrig været brugt og sengetøjet havde kun været brugt en enkelt uge ca.. Nå jamen lækkert tænkte jeg.. og betalte det hun forlangte..
jeg sidder så her med misfarvet sengetøj, og en sengerand med mindst 10 pletter.. Desuden stod der "røgfrit hjem og vasket uden parfume" men det lugter langt væk af skyllemiddel OG røg..
Desuden har jeg købt en "pakke" i en anden handel, med futter, vanter, huer, og 3 køreposer.. jeg henter selv pakken hos hende. Men jeg havde jo ikke liiige listen med over hvilke ting der var.. men da jeg så kommer hjem tjekker jeg lige de billder hun havde sendt, og sammenligner indholdet af posen.. SELVFØLGELIG mangler der flere ting.. 3 par futter, 4 par strømper, 2 par vanter/luffer og 5 huer.. HM.. underligt tænker jeg så.. Skriver til sælger og gør hende opmærksom.. Så siger hun fanme bare "jeg havde solgt noget af det til en anden, og det havde jeg også oplyst i annoncen.." Øh nej.. det havde hun så ikke.. For jeg havde gemt annonce teksten og billederne som hun sendte.. det eneste hun kan sige til det er at det var ærgeligt for hun havde ikke tingene mere.. ARGH! Desuden var flere af fingene utroligt slidt, beskidt og lugtede af en blanding af våd hund og sved + en masse hundehår
Vasker man ikke liiige sådan nogle ting inden salg? Og måske smider de ting ud man ikke selv ville proppe sin lille rene baby ned i..
Kan folk forfanden ikke bare være ærlige???!!! 

Vikke lige hvad jeg ville med denne tråd.. Nok bare ud med mine fustrationer
Jeg har ikke til hensigt at træde på de folk der har snydt mig (da de ikke er her inde).. De er kontaktet personligt. Desværre uden held 
Anmeld