Ny dato: baby møde 6.9.11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Måske går han i al hemmelighed og planlægger en hel masse uden du ved det???

Og der er nu i øvrigt ikke noget som en praktisk anlagt mand

Jeg ville gerne give ham den credit.. meeen jeg tror det ikke..! Eller jo! Han kunne gdot gå og tænke det, men han får det aldrig gennemført!

"jeg havde altså tænkt på, at vi skulle have noget op til aftensmaden" - ja, men det nytter ikke at tage det ud af fryseren 17.30 når man gerne vil spise kl. 18 (med mindre man udelukkende skal have ovnkartofler)

"jeg havde tænkt mig at gøre badeværelset rent men....?!" - men nu er det 2 uger siden, så det er ret rimeligt det bliver gjort, også selvom jeg selv skal gøre det.. (vi har fordelt et par opgaver herhjemme - så badev. er Jørns område..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Jeg ville gerne give ham den credit.. meeen jeg tror det ikke..! Eller jo! Han kunne gdot gå og tænke det, men han får det aldrig gennemført!

"jeg havde altså tænkt på, at vi skulle have noget op til aftensmaden" - ja, men det nytter ikke at tage det ud af fryseren 17.30 når man gerne vil spise kl. 18 (med mindre man udelukkende skal have ovnkartofler)

"jeg havde tænkt mig at gøre badeværelset rent men....?!" - men nu er det 2 uger siden, så det er ret rimeligt det bliver gjort, også selvom jeg selv skal gøre det.. (vi har fordelt et par opgaver herhjemme - så badev. er Jørns område..)

Hahaha  Han skal da ha point for tankerne - selvom man måske ikke bliver rigtig mæt af dem alene

Anmeld

6. september 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Hahaha  Han skal da ha point for tankerne - selvom man måske ikke bliver rigtig mæt af dem alene

Jo jo, men på et tidspunkt når man også at komme ham i forkøbet ikk.. "du HAR vel tænkt på aftensmad?" "ja, det har jeg faktisk, vi kan vel ikke tage noget ud nu...?" Og nej det kan vi ikke, men jeg har jo så lavet en "backup".. ja ja, mænd! Vi kan ikke leve med dem, men eller ikke uden dem!  

Anmeld

7. september 2011

Maria-s

Mettemus skriver:

Altså - det har heller ikke virket herhjemme. INTET virker! Har ellers prøvet alle mulige og umulige mere eller mindre diskrete hentydninger. I dag har jeg så fundet en ring som jeg har prøvet, så jeg ved hvilken størrelse jeg skal have den i. Utroligt det skal være så svært! Altså - man skulle jo lissom tro den største beslutning var at få børn sammen!?!?

Hahaha det lyder ligesom herhjemme Selv mine svigerforældre har været efter ham og sagt om vi da ikke snart skal giftes når vi nu har fået Noah  Og han har da også sagt til at "jamen skat vi skal da giftes, men altså vi skal jo lige have pengene til det FØRST" og jeg prøver at sige jaaamen skat altså man kan jo være forlovet et HELT ÅR INDEN brylluppet! -det virker ikke.......  Jeg har også overvejet at losse seriøst igennem, sætte usynlige snubletråde op, lave dørkarmene lavere, smørre gulvet ind i brun sæbe... Der er tænkt på mange muligheder, har dog ikke udført nogen af dem endnu Måske man skulle lave sådan et bånd der køre om natten, som indprinter ham i søvne at han skal spørge mig??!!!

Anmeld

7. september 2011

Mettemus

Maria-s skriver:

Hahaha det lyder ligesom herhjemme Selv mine svigerforældre har været efter ham og sagt om vi da ikke snart skal giftes når vi nu har fået Noah  Og han har da også sagt til at "jamen skat vi skal da giftes, men altså vi skal jo lige have pengene til det FØRST" og jeg prøver at sige jaaamen skat altså man kan jo være forlovet et HELT ÅR INDEN brylluppet! -det virker ikke.......  Jeg har også overvejet at losse seriøst igennem, sætte usynlige snubletråde op, lave dørkarmene lavere, smørre gulvet ind i brun sæbe... Der er tænkt på mange muligheder, har dog ikke udført nogen af dem endnu Måske man skulle lave sådan et bånd der køre om natten, som indprinter ham i søvne at han skal spørge mig??!!!

Liiiige præcis - det lyder også som om det er økonomi der bremser det her hjemme. Jeg vil jo gerne have et stort bryllyp (læs: ikke kæmpe, kæmpe stort, jeg vil bare gerne have både venner og familie med), men sådan et er desværre ikke gratis. Vi har sådan hver vores ting som vi ikke vil spare på, så mon vi nogensinde får råd hvis alle pengene skal ligge sikkert i banken allerede inden han frier!??! Men på den anden side ... jeg er også milevidt fra brudekjoleform, så måske er det godt nok det ikke er lige om hjørnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.