Ny dato: baby møde 6.9.11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

L-Mortil3

Eeeej så langt væk ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

CA

Jeg tror jeg blir nødt til at melde fra igen. 

For at være ærlig, så kan jeg ikke overskue det... Tror, at det er min tur til at reagere på den travle tid herhjemme. Synes bare mit overskud er pist væk!

HVIS nu, vi vågner tirsdag morgen med helt vildt meget overskud, dukker vi op, men lige nu er det ikke et mål at komme afsted.

Rigtig god tur til jer!! 

Anmeld

4. september 2011

Sofia

Carina87 skriver:

For at være ærlig, så kan jeg ikke overskue det... Tror, at det er min tur til at reagere på den travle tid herhjemme. Synes bare mit overskud er pist væk!

HVIS nu, vi vågner tirsdag morgen med helt vildt meget overskud, dukker vi op, men lige nu er det ikke et mål at komme afsted.

Rigtig god tur til jer!! 

HÅBER I KOMMER

Anmeld

4. september 2011

piadas

Carina87 skriver:

Rigtig god tur til jer!! 

Nej, øv og alligevel lidt sjovt, du skriver det, for jeg har gået og spekuleret på det samme.

Serdar er jo i Tyrkiet, og det kører virkelig på pumperne herhjemme, fordi jeg skal klare 3 børn, sygdom, hus, madpakker, køren til fodboldkampe+træning, pakke svømmetøj, gymnastiktøj, kæmpe med Zilan, der ikke gider spise morgenmad og tage tøj på og jo skal nå i skole til tiden, Ida der ikke sover særlig godt både dag og nat osv. osv.

I fredags var der nogen for at se vores hus, så jeg HÅÅÅBER! Det betød jo så bare oveni, at jeg skulle have gjort huset rent, så det skinnede overalt.

Det tærer altså bare på kræfterne - lige nu har jeg bare lyst til at kravle i seng, fordi jeg er så træt.

Problemet er bare at jeg tit sidder og hænger oppe til sent, fordi jeg nyder, at nu er der ENDELIG ro - det giver så bare bagslag næste morgen/dag! Hmmm, SÅ GÅ DOG I SENG, PIA!!

Jeg kan næsten heller ikke overskue at skulle have børnene i skole til kl. 7.40 plus Ida og jeg klar til kl. 8 for at kunne nå til Slabberas til kl. 10. Oveni skal jeg nå hjem igen til kl. 16-17-stykker for at hente Zilan inden SFO'en lukker plus hun skal til hip hop kl. 17.25-18. Ind i mellem skal jeg jo også nå at fodre Ida (!), og jeg så har jeg sørme også lige en aftale om aftenen....

Jeg har ellers glædet mig rigtig meget til at se jer allesammen, men tror altså også jeg melder pas. Hvis Serdar havde været hjemme, var jeg helt sikkert taget afsted, men overskudet er der bare ikke lige nu.

Anmeld

4. september 2011

DK

Så bliver vi bare 4? Ærgerligt at i ikke kan komme Carina og Pia men fuld forståelse naturligvis. Jeg håber i begge vågner og har haft besøg af overskudsvognen i nat!

Anmeld

4. september 2011

CA

piadas skriver:

Nej, øv og alligevel lidt sjovt, du skriver det, for jeg har gået og spekuleret på det samme.

Serdar er jo i Tyrkiet, og det kører virkelig på pumperne herhjemme, fordi jeg skal klare 3 børn, sygdom, hus, madpakker, køren til fodboldkampe+træning, pakke svømmetøj, gymnastiktøj, kæmpe med Zilan, der ikke gider spise morgenmad og tage tøj på og jo skal nå i skole til tiden, Ida der ikke sover særlig godt både dag og nat osv. osv.

I fredags var der nogen for at se vores hus, så jeg HÅÅÅBER! Det betød jo så bare oveni, at jeg skulle have gjort huset rent, så det skinnede overalt.

Det tærer altså bare på kræfterne - lige nu har jeg bare lyst til at kravle i seng, fordi jeg er så træt.

Problemet er bare at jeg tit sidder og hænger oppe til sent, fordi jeg nyder, at nu er der ENDELIG ro - det giver så bare bagslag næste morgen/dag! Hmmm, SÅ GÅ DOG I SENG, PIA!!

Jeg kan næsten heller ikke overskue at skulle have børnene i skole til kl. 7.40 plus Ida og jeg klar til kl. 8 for at kunne nå til Slabberas til kl. 10. Oveni skal jeg nå hjem igen til kl. 16-17-stykker for at hente Zilan inden SFO'en lukker plus hun skal til hip hop kl. 17.25-18. Ind i mellem skal jeg jo også nå at fodre Ida (!), og jeg så har jeg sørme også lige en aftale om aftenen....

Jeg har ellers glædet mig rigtig meget til at se jer allesammen, men tror altså også jeg melder pas. Hvis Serdar havde været hjemme, var jeg helt sikkert taget afsted, men overskudet er der bare ikke lige nu.

Hold da op Pia! Du er hårdt spændt for. Der er jeg slet ikke ude, og rammes straks af dårlig samvittighed over, at have mistet overskuddet!

Hvornår kommer han hjem og hjælper dig?

Håååber huset er solgt!!!

Ditte: jeg håber også jeg rammes af overskud! For vil jo gerne se jer! 

Anmeld

4. september 2011

piadas

Carina87 skriver:

Hold da op Pia! Du er hårdt spændt for. Der er jeg slet ikke ude, og rammes straks af dårlig samvittighed over, at have mistet overskuddet!

Hvornår kommer han hjem og hjælper dig?

Håååber huset er solgt!!!

Ditte: jeg håber også jeg rammes af overskud! For vil jo gerne se jer! 

Haha, det skal du ikke have!

Men jeg skummer da en del herhjemme, når der er peak hour (hmm, hvad hedder det på dansk), så bander jeg ham godt nok lidt langt væk. Efterlade mig her med tre halvsyge, uregerlige unger...

Han har også fået besked på, at når han kommer hjem onsdag aften, tager jeg ALENE afsted i en uge, så kan han selv prøve det! Hvordan vi så lige vil gøre med amningen, skal jeg jo så lige finde ud af!! Naaa, jeg vil jo nok alligevel ikke ødelægge amningen pga. lidt fred - så må jeg jo tage revanche, når det er slut med det.

Men puha, det er sgu hårdt - jeg tager virkelig hatten af for singlemødre!

Og se nu - klokken er ved at være mange...og i stedet for at gå i seng, sidder jeg her i stedet for at gå i seng!

Jeg hååååber også, jeg har overskudet tirsdag morgen (kender jeg mig selv ret, kunne jeg nemlig godt finde på at have det) for jeg vil jo også gerne se allesammen!

Anmeld

5. september 2011

Sofia

Vil bare lige tjekke, at AG og Mette fortsat kommer?? Er der reserveret? Ellers er det nok ligemeget, hvis vi kun bliver 4.

Anmeld

5. september 2011

piadas

Sofia skriver:

Vil bare lige tjekke, at AG og Mette fortsat kommer?? Er der reserveret? Ellers er det nok ligemeget, hvis vi kun bliver 4.

Jeg har ikke reserveret, men jeg ved ikke, om Ditte har?

Anmeld

5. september 2011

DK

Det har jeg ikke, men tænker det er lige gyldigt når vi ikke bliver flere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.