Ny dato: baby møde 6.9.11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Sofia

DK skriver:

Det har jeg ikke, men tænker det er lige gyldigt når vi ikke bliver flere?

ja - det var mere om vi skulle "mindske" en eventuel reservation..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Marco2

Sofia skriver:

Vil bare lige tjekke, at AG og Mette fortsat kommer?? Er der reserveret? Ellers er det nok ligemeget, hvis vi kun bliver 4.

Har da plottet det i kalenderen. Så hvis I 3 jura tøser vil ha sådan en gammel krage som mig med på café, kommer Smilla og jeg gerne

AG

Anmeld

5. september 2011

Sofia

Marco2 skriver:

Har da plottet det i kalenderen. Så hvis I 3 jura tøser vil ha sådan en gammel krage som mig med på café, kommer Smilla og jeg gerne

AG

Det vil vi gerne Selvom vi nu kun er to juratøser

Anmeld

5. september 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

AG

Jes jes - kun to toplækre juratøser og en stakkels humanist der uddannes til arbejdsløshed

Anmeld

5. september 2011

CA

Ja må hellere svare endeligt. Jeg er ikke blevet ramt af en overskuds-bus og togtur til Århus med tand-baby og alt for meget i hovedet står ikke øverst på ønskesedlen. 

ØV for ville virkelig gerne være sammen med jer!! GID jeg boede i Århus - bare lige i morgen!

God dag til Jer! 

Anmeld

6. september 2011

piadas

Øj, hvor er jeg tæt på at smide alt, jeg har i hænderne og sætte kursen mod Århus!

Meeeen hvis jeg ikke skal gå ned med stress, må jeg vist hellere prioritere at blive hjemme og holde en fridag sammen med Ida - det er vist også længe siden!

Øv, man skulle bo i Århus!

Anmeld

6. september 2011

Sofia

Ja jeg kan godt se at det er MEGET nemmere når man bor 200 meter fra Slabberas - så fuld forståelse her fra!

Anmeld

6. september 2011

DK

Ihh ærgerligt!

Men jeg glæder mig i alt fald til at se jer andre 3 kl. 10!

Jeg vil prøve ikke at komme alt for meget for sent Richard sover som en baby, og jeg tager lige et bad og så er vi klar til at køre!

Knus

Anmeld

6. september 2011

Diana...

EJ ØV Hvorfor er det lige jeg først ser denne tråd nu  

Nå men håber i hygger jer også håber jeg, jeg ser den næste gang så jeg kan komme med også 

Knus Diana der sidder der hjemme og keder sig 

Anmeld

6. september 2011

Marco2

Tak for en super hyggelig dag. Det var rart at se Jer igen og de store skønne unger.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.