Ny dato: baby møde 6.9.11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Sofia

Marco2 skriver:

Tak for en super hyggelig dag. Det var rart at se Jer igen og de store skønne unger.

AG

Selv tak -det var altså bare super hyggeligt - håber I får en god dag lørdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

DK

I lige måde! Det var super hyggeligt

Jeg fik ikke spurgt om det gavekort du hentede var sådan et "kæmpe" et?

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

Selvtak, det var så hyggeligt! Glæder mig i øvrigt til at h're om på lørdag efter lørdag! Jeg gad godt være gift med dig

Anmeld

6. september 2011

Marco2

DK skriver:

I lige måde! Det var super hyggeligt

Jeg fik ikke spurgt om det gavekort du hentede var sådan et "kæmpe" et?

ja, det var sådan et stort et. Vel 50 x 30 cm eller nogt i den stil. Glæder mig så meget til at se når han får det.

Anmeld

6. september 2011

Marco2

Mettemus skriver:

Selvtak, det var så hyggeligt! Glæder mig i øvrigt til at h're om på lørdag efter lørdag! Jeg gad godt være gift med dig

Jamen jeg ta'r Laurits og dig med så hvis ikke han vil med? 

Men p.s. vi er ikke gift  Han har vist stive knæ … men han er jo heller ikke nogen årsunge længere  Og nu har vi været sammen i mere end 10 år så det sker nok ikke 

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Jamen jeg ta'r Laurits og dig med så hvis ikke han vil med? 

Men p.s. vi er ikke gift  Han har vist stive knæ … men han er jo heller ikke nogen årsunge længere  Og nu har vi været sammen i mere end 10 år så det sker nok ikke 

Jamen så siger vi pænt ja tak (til det ret hypotetiske tilbud - hvem i hele verden kunne finde på at sige nej til sådan en gave?!)!

Armen hvad er det for noget med stive knæ! Kan han ikke sparkes lidt i knæhaserne?

Anmeld

6. september 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Armen hvad er det for noget med stive knæ! Kan han ikke sparkes lidt i knæhaserne?

Nååerh... det er SÅDAN man skal gøre... 

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Nååerh... det er SÅDAN man skal gøre... 

Altså - det har heller ikke virket herhjemme. INTET virker! Har ellers prøvet alle mulige og umulige mere eller mindre diskrete hentydninger. I dag har jeg så fundet en ring som jeg har prøvet, så jeg ved hvilken størrelse jeg skal have den i. Utroligt det skal være så svært! Altså - man skulle jo lissom tro den største beslutning var at få børn sammen!?!?

Anmeld

6. september 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Altså - det har heller ikke virket herhjemme. INTET virker! Har ellers prøvet alle mulige og umulige mere eller mindre diskrete hentydninger. I dag har jeg så fundet en ring som jeg har prøvet, så jeg ved hvilken størrelse jeg skal have den i. Utroligt det skal være så svært! Altså - man skulle jo lissom tro den største beslutning var at få børn sammen!?!?

Helt enig!! Jørn mener dog at vi skal giftes inden han bliver 30 (foråret 15) for han "gider ærlig talt ikke have peber"..... tak skat...

Så det der frieri skal virkelig skæres, hvis ikke jeg skal spille kostbar istedet for (selvfølgelig!!) at levere et ja uden tøven..

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Helt enig!! Jørn mener dog at vi skal giftes inden han bliver 30 (foråret 15) for han "gider ærlig talt ikke have peber"..... tak skat...

Så det der frieri skal virkelig skæres, hvis ikke jeg skal spille kostbar istedet for (selvfølgelig!!) at levere et ja uden tøven..

Måske går han i al hemmelighed og planlægger en hel masse uden du ved det???

Og der er nu i øvrigt ikke noget som en praktisk anlagt mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.