Hjælp til test!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Muffinmus

mukaniii skriver:

det passer ikke.. Der er kun 2 streger på en ægløsningstest hvis den er positiv - altså når man har ægløsning

Nej, det er forkert:-)

På de fleste æl teste er der 2 streger hel cyklus,  som svinger mellem at være utydelige til tydelige og så utydelige igen, det kan svinge op og ned mange gange inden den bliver helt positiv.

Så, der er mange kvinder der altid vil få to streger hele deres cyklus, og nogle få der ikke kan.

Tesne på billedet er helt og aldeles negativ og viser ikke æl er på vej, den viser blot lh er tilstede i kroppen og det er det hos næste alle kvinder i større eller mindre grad hele måned, den er kun når den når et vis niveau den bliver helt positiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

baby-kom-nu

Altså egentlig var mit spørgsmål ikke, om testen var positiv, for det ved jeg godt den ikke er.....

Mit spørgsmål er, om jeg kan få ægløsning selvom jeg ikke har haft min mens???

Anmeld

21. august 2011

Englebassen82

baby-kom-nu skriver:

Altså egentlig var mit spørgsmål ikke, om testen var positiv, for det ved jeg godt den ikke er.....

Mit spørgsmål er, om jeg kan få ægløsning selvom jeg ikke har haft min mens???

Hmm ja jeg har fået at vide at man godt kan få sin menstruation UDEN at have haft en ægløsning, så måske den også virker den anden vej,at man godt kan have en ægløsning, uden at ahve haft mens...

Nu skriver du jo godt nok du havde en positiv ægløsningstest for 3 uger siden...... Måske du står med en positiv graviditetstest om 1 uge... hos nogen kan man jo først måle HCG senere...

Så hvis mens, stadig lader vente på sig ville jeg prøve en ny test igen om nogle dage, altså en graviditestest..

Men Held og lykke ellers med både projekt og test

Anmeld

21. august 2011

baby-kom-nu

Englebassen82 skriver:

Hmm ja jeg har fået at vide at man godt kan få sin menstruation UDEN at have haft en ægløsning, så måske den også virker den anden vej,at man godt kan have en ægløsning, uden at ahve haft mens...

Nu skriver du jo godt nok du havde en positiv ægløsningstest for 3 uger siden...... Måske du står med en positiv graviditetstest om 1 uge... hos nogen kan man jo først måle HCG senere...

Så hvis mens, stadig lader vente på sig ville jeg prøve en ny test igen om nogle dage, altså en graviditestest..

Men Held og lykke ellers med både projekt og test

Ja, man kan jo ....  

Men tror det desværre ikke, da jeg før har prøvet at min mens udeblev i længere tid  

Det er bare næsten et år siden, så håbede det var ovre nu.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.