Hjælp til test!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frk.S skriver:

Nej, det tror jeg nu ikke der er. Det har der altid været på dem jeg har taget. Men jeg har da hørt at det er forskelligt fra kvinde til kvinde og det kommer an på niveauet af LH igennem cyklus.

I alle de forskellige typer ÆL tests jeg har taget gennem tiden -  har der i følge brugsanvisningen altid skulle være 2 streger for at den fungerer som den skal. Ellers er den deffekt og man skal bruge en anden.

Når den så er positiv skal  teststregen være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Mutti2B

Frk.S skriver:

Nej, det tror jeg nu ikke der er. Det har der altid været på dem jeg har taget. Men jeg har da hørt at det er forskelligt fra kvinde til kvinde og det kommer an på niveauet af LH igennem cyklus.

Anmeld

21. august 2011

baby-kom-nu

Frk.S skriver:

Tjaaa. Har du testet positivt for ægløsning før i denne cyklus?

For det kunne jo være at din ægløsning først er på vej nu - og det er derfor du ikke har haft din mens. I så fald kan det jo i hvert fald godt lade sig gøre.

MEN der kan sagtens være 2 streger selvom der er lang tid til ÆL. Mange har 2 streger hele vejen igennem cyklus.

Jeg havde pos ÆL-test for tre uger siden, og tog en et par dage efter, hvor der kun var kontrolstregen...Undrede mig bare over, at der var en utydelig streg, nå nu min mens ikke er kommet....

Anmeld

21. august 2011

baby-kom-nu

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

I alle de forskellige typer ÆL tests jeg har taget gennem tiden -  har der i følge brugsanvisningen altid skulle være 2 streger for at den fungerer som den skal. Ellers er den deffekt og man skal bruge en anden.

Når den så er positiv skal  teststregen være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. 

Sidder lige med brugsanvisningen... Der står, at den er neg hvis der kun er en streg, eller en utydelig test-streg... Så den var jo så neg... Den jeg bruger er ugyldig hvis der ingen streger er

Anmeld

21. august 2011

baby-kom-nu skriver:

Sidder lige med brugsanvisningen... Der står, at den er neg hvis der kun er en streg, eller en utydelig test-streg... Så den var jo så neg... Den jeg bruger er ugyldig hvis der ingen streger er

Ok så. Men det du skal gå efter er om teststregen er lige så tydelig eller tydeligere. 

Anmeld

21. august 2011

Mini us

Nej, der er ALTID to streger på en ÆL test. De fungerer anderledes end en G test. 

Det med ÆL selv om du ikke har mens. tror jeg ikke jeg kan svare præcist på. 

det passer ikke.. Der er kun 2 streger på en ægløsningstest hvis den er positiv - altså når man har ægløsning

Anmeld

21. august 2011

Frk.S

Hmm. Dem jeg brugte der var én streg bare = negativ (selvfølgelig hvis den ene streg var kontrolstregen).
De får jeg har taget, har jeg nu også altid haft 2 streger.

http://www.billige-teste.dk/brugsanvisninger/dk-ovulation-stick.pdf

Men skidt med det - uanset hvad, så skal teststregen være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen for at resultatet er positivt.

Anmeld

21. august 2011

Frk.S

mukaniii skriver:

det passer ikke.. Der er kun 2 streger på en ægløsningstest hvis den er positiv - altså når man har ægløsning

NOPE!

Den er kun positiv hvis teststregen er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen.

Der kan sagtens være 2 streger på en ÆL-test selvom den er negativ.

Anmeld

21. august 2011

Frk.S skriver:

Hmm. Dem jeg brugte der var én streg bare = negativ (selvfølgelig hvis den ene streg var kontrolstregen).
De får jeg har taget, har jeg nu også altid haft 2 streger.

http://www.billige-teste.dk/brugsanvisninger/dk-ovulation-stick.pdf

Men skidt med det - uanset hvad, så skal teststregen være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen for at resultatet er positivt.

Ja pyt med det. De fungerer åbenbart lidt forskelligt. Men ja, stregerne skal "passe sammen" 

Anmeld

21. august 2011

Frk.S skriver:

NOPE!

Den er kun positiv hvis teststregen er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen.

Der kan sagtens være 2 streger på en ÆL-test selvom den er negativ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.