Uhh tror der sker noget her snart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

maryjane

Kofoed. skriver:

Update fra scanning:

Så er jeg hjemme fra scanning og hold da helt op, hun har godt nok taget på derinde. 2730 g blev hun vuderet til, så bye bye tidlig igangsættelse, med sådan et monster i maven, så er der ikke længere grund til det, øv øv øv. Eller det er nu fint nok, men man håbede lige at man snart skulle se hende.

Så ingen tid til igangsættelse denne gang, det bliver først til næste scanning 38+2 vi for den, piv.

Det lyder da mega dejligt, kan være hun vejer nogenlunde det samme som min pige så, hvis altså hende der scanner mig torsdag er nogenlunde enig med JM.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Det lyder da mega dejligt, kan være hun vejer nogenlunde det samme som min pige så, hvis altså hende der scanner mig torsdag er nogenlunde enig med JM.

Synes det er helt vildt, gået fra 2013 33+3 til 2730 36+1, det er et sted mellem 250-300 g i ugen, normalt tager de mellem 200-250 g på i ugen, de sidste par uger. Men det er da skønt, at hun bliver en normal størrelse baby alligevel.

Men det bliver da spændende på torsdag.

Anmeld

23. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Update fra scanning:

Så er jeg hjemme fra scanning og hold da helt op, hun har godt nok taget på derinde. 2730 g blev hun vuderet til, så bye bye tidlig igangsættelse, med sådan et monster i maven, så er der ikke længere grund til det, øv øv øv. Eller det er nu fint nok, men man håbede lige at man snart skulle se hende.

Så ingen tid til igangsættelse denne gang, det bliver først til næste scanning 38+2 vi for den, piv.

Hvor dejligt! Selvom du må vente lidt længere. Men det er da dejligt at hun tager godt på og får en ordentlig vægt til hun kommer ud!  

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Update fra scanning:

Århh, hvor skønt

Selvom I må vente lidt længere med at få guldet i armene, så er det vigtigste jo, at hun har det godt derinde, heller ikke sjovt at få sådan en alt for lille pige ud, så det er da bare fantastisk, at hun rigtig har taget fat derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.