Uhh tror der sker noget her snart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ja jeg opdagede det også helt tilfældigt  hun har nu skrevet et indlæg om det, og den bette har det vidst rigtig godt, så det er dejligt at høre

ja jeg tror også bare at kroppen er ved at gøre sig parat  nu er der jo ikke så længe til endnu

Jah jeg læste lige hendes tråd! Hvor er det dejligt for hende, trods at han kom for tidligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Jah jeg læste lige hendes tråd! Hvor er det dejligt for hende, trods at han kom for tidligt. 

ja det må være skøønt, især når han er så dygtig og klarer sig så godt allerede

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

TrineMine86 skriver:

ihh det kunne have været mig der havde skrevet det indlæg også, har de sidste 2-3 dage haft det nøjagtig som du beskriver, og igår havde jeg stærke rygsmerter også og kastede op  jeg troede selv igår at det måske var begyndende veer, men det var bare snyd hehe..

men der er da vidst en fra gruppen der har født, Signe herinde fra fødte vidst forrige fredags sin anden søn, 6 uger for tidlig, så der er da nogle der er blevet beriget med deres september guld

Ja det er rigtig, havde godt læst det. 34+0 var det vist.

Men håber da så, at dit snart bliver til noget ordenligt.

Anmeld

21. august 2011

SaNiNa

Den følese kender jeg nu alt for godt, sådan går jeg rund hver dag, og selvom vi gik hele legoland rund i fredages kom der ingen baby til mig, eller ikke i går efter en dejlig tur i lalandia hvor jeg rigtig hyggede mig i det varme vand mens manden og Nicklas legede

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Den følese kender jeg nu alt for godt, sådan går jeg rund hver dag, og selvom vi gik hele legoland rund i fredages kom der ingen baby til mig, eller ikke i går efter en dejlig tur i lalandia hvor jeg rigtig hyggede mig i det varme vand mens manden og Nicklas legede

Vi må være tålmodige, selvom det er MEGA svært. Det er startet 3 gange nu, men går i sig selv hver gang, hvorfor??? piv.

Anmeld

21. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Vi må være tålmodige, selvom det er MEGA svært. Det er startet 3 gange nu, men går i sig selv hver gang, hvorfor??? piv.

Mega, mega, MEGA svært  Troede ikke jeg skulle blive så utålmodig allerede! hehe.

Var i zoo i dag, og der var bare skønne unger ALLE vejne! Ihh 

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Mega, mega, MEGA svært  Troede ikke jeg skulle blive så utålmodig allerede! hehe.

Var i zoo i dag, og der var bare skønne unger ALLE vejne! Ihh 

Det er jo helt vildt, forstår slet ikke hvordan folk kan gå 14 dage over tid, jeg ville da gå ned med stress inden. UD NU PIV. Er bare glad for jeg har en deadline på 28 dage til senest igangsættelse.

Anmeld

21. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Det er jo helt vildt, forstår slet ikke hvordan folk kan gå 14 dage over tid, jeg ville da gå ned med stress inden. UD NU PIV. Er bare glad for jeg har en deadline på 28 dage til senest igangsættelse.

Hehe ja, det er jo en ulidelig tanke! Der er du heldig at du har en mere overskuelig deadline!

Jeg gør efterhånden alt hvad jeg kan, for at få ham ud! hehehe 

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe ja, det er jo en ulidelig tanke! Der er du heldig at du har en mere overskuelig deadline!

Jeg gør efterhånden alt hvad jeg kan, for at få ham ud! hehehe 

Men din deadline er da ikke særlig meget senere end min, specielt hvis de overholder den med, at man kun skal gå 10 dage over tid nu. - ved ikke hvor gode de er til det?..

Anmeld

21. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Ja det er bare så træls, jeg kunne virkelig også godt bruge at få min krop for mig selv nu.

Da vi lige var et smut i bilka i eftermiddag spurgte manden også om han skulle ringe 112 for jeg stod lige pludselig stille, men der skete ikke meget mere.

Tror også jeg har overbelastet min krop i weekenden så i denne her uge skal jeg bare slappe af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.