Uhh tror der sker noget her snart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det er bare så træls, jeg kunne virkelig også godt bruge at få min krop for mig selv nu.

Da vi lige var et smut i bilka i eftermiddag spurgte manden også om han skulle ringe 112 for jeg stod lige pludselig stille, men der skete ikke meget mere.

Tror også jeg har overbelastet min krop i weekenden så i denne her uge skal jeg bare slappe af.

Ihh altså. Håber du kan få ro i kroppen, om ikke andet, så for at havde kræfter til fødselen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Men din deadline er da ikke særlig meget senere end min, specielt hvis de overholder den med, at man kun skal gå 10 dage over tid nu. - ved ikke hvor gode de er til det?..

På Hvidovre hospital hedder det stadig 14 dage over tid

Jamen jeg har også været gravid det længere Så må jeg gerne være det mere utålmodig hehe. Synes ikke det er spor overskueligt at skulle gå 14 dage over tid - puuuh 

Han må gerne komme NU!  

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

På Hvidovre hospital hedder det stadig 14 dage over tid

Jamen jeg har også været gravid det længere Så må jeg gerne være det mere utålmodig hehe. Synes ikke det er spor overskueligt at skulle gå 14 dage over tid - puuuh 

Han må gerne komme NU!  

Elsker den der smiley  Hvordan gemmer jeg den? ved man kan som plusmedlem, men aner ikke hvordan... Nu har jeg bare klippet

Jo jo, sådan er det nogle gange (kæft jeg nyder min senest dato - i må være træt af mig)

Er nu ret sikker på han kommer indenfor de næste 5 uger

Anmeld

21. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Elsker den der smiley  Hvordan gemmer jeg den? ved man kan som plusmedlem, men aner ikke hvordan... Nu har jeg bare klippet

Jo jo, sådan er det nogle gange (kæft jeg nyder min senest dato - i må være træt af mig)

Er nu ret sikker på han kommer indenfor de næste 5 uger

Hehe jah den er cool Jeg hentede den inde i "smiley-centralen" eller hvad de kalder det Der kan man hente diverse smileyer.

Jah, vi er skide trætte af dig! haha - nej selvfølgelig ikke Jeg synes bare det er fedt for dig.

Jeg ved at han kommer inden for 5 uger, og det lyder jo ikke slemt. Men jeg glæder mig nok bare alt for meget Så jeg har sat mig i hovedet at han kommer inden termin hehe. Jo før jo bedre 

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe jah den er cool Jeg hentede den inde i "smiley-centralen" eller hvad de kalder det Der kan man hente diverse smileyer.

Jah, vi er skide trætte af dig! haha - nej selvfølgelig ikke Jeg synes bare det er fedt for dig.

Jeg ved at han kommer inden for 5 uger, og det lyder jo ikke slemt. Men jeg glæder mig nok bare alt for meget Så jeg har sat mig i hovedet at han kommer inden termin hehe. Jo før jo bedre 

Hvor er den henne? Fatter som sagt minus i den bonus egenskab.

Tænkte det nok

Hihi, ja, jeg havde sat i hovedet at det blev midt august, snydt, men det var jo så også med begge, nu tror jeg det bliver omkring d 12 september, for så når kæresten lige tilbage på arbejde (han har ferie i tre uger fra om 3 timers tid).

Anmeld

21. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Tænkte det nok

Hihi, ja, jeg havde sat i hovedet at det blev midt august, snydt, men det var jo så også med begge, nu tror jeg det bliver omkring d 12 september, for så når kæresten lige tilbage på arbejde (han har ferie i tre uger fra om 3 timers tid).

Puh jeg kan ikke huske det. Jeg prøver lige at kigge på det engang hehe.

Ja, det ville jo være perfekt! Så får han en dejlig lang ferie hehe.
Min kæreste får først ferie efter barsel - så han vil også meget gerne have blyppen ud snart! Han trænger til "ferie"  

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Puh jeg kan ikke huske det. Jeg prøver lige at kigge på det engang hehe.

Ja, det ville jo være perfekt! Så får han en dejlig lang ferie hehe.
Min kæreste får først ferie efter barsel - så han vil også meget gerne have blyppen ud snart! Han trænger til "ferie"  

ok

Men han tog i sin tid ferie nu, forbi vi netop troede jeg senest skulle føde 4 september (38+0) og han gad ikke andre sin ferie start, når han nu havde meldt den.

Ha ha, hvor meget ferie tror han, at han for?

Anmeld

21. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Du klikker  oppe i toppen på "min profil" → ( PLUSmedlem af Baby.dk )   Smiley-centralen → Se smiley kartoteket → Sæt flueben i de smileys du vil have → tryk på "hent valgte smileys"

Så har du dem Kan dog af en eller anden grund ikke finde den igen  Selvom jeg har kigget alle kategorierne igennem. Måske jeg kan uploade den 

Anmeld

21. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

ok

Men han tog i sin tid ferie nu, forbi vi netop troede jeg senest skulle føde 4 september (38+0) og han gad ikke andre sin ferie start, når han nu havde meldt den.

Ha ha, hvor meget ferie tror han, at han for?

Ahh oki  

Jah jeg ved heller ikke hvad han regner med hehe. Men jeg tror bare han glæder sig til at være hjemme Han har 14 dages barsel, og så 14 dages ferie lige efter  

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Du klikker  oppe i toppen på "min profil" → ( PLUSmedlem af Baby.dk )   Smiley-centralen → Se smiley kartoteket → Sæt flueben i de smileys du vil have → tryk på "hent valgte smileys"

Så har du dem Kan dog af en eller anden grund ikke finde den igen  Selvom jeg har kigget alle kategorierne igennem. Måske jeg kan uploade den 

Ok, jeg må prøve mig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.